Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Em.

Dotycząca firmy: Sun&Fun

Treść opinii: Beznadziejne biuro niedbające o swoich klientów. W Hurghadzie nie było miejsca w wybranym przez nas hotelu (dla nas i wszystkich innych klientów biura sun&fan, przybyłych także dzień wcześniej). Przez tydzień nie udało się załatwić przeniesienia do hotelu, w którym wykupiliśmy wczasy, zameldowano nas oczywiście w gorszym hotelu z kiepską lokalizacją. Wszystkie osoby korzystające z innych biur nie miały takiego problemu. Po długiej walce udało się uzyskać rekompensatę w wysokości 150 zł od osoby (mniej więcej tyle wynosiła różnica w ofercie, mimo że standard był dużo groszy. Pewnie specjalnie pokazują ładny hotel, a potem rezerwują gorszy). Jednak nie możemy odzyskać kwoty rekompensaty. Dzisiaj dowiedziałam się, że jest 'okres świąteczno - sylwestrowy', więc wyślą później. 30 dniowy termin upłynął kilka dni przed świętami, więc pewnie będzie się to ciągnąć w nieskończoność.. O takich 'drobiazgach' jak 3 godzinny transfer z lotniska do hotelu związany z problemami we wszystkich hotelach po drodze, ignorowaniem klientów na lotnisku, czy nieinformowaniu nas o kilkugodzinnym przesunięciu lotu nawet nie chcę już wspominać.