Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Sun&Fun

Treść opinii: W maju zakupiłam w firmie Sun&Fun wczasy w Egipcie. Nie będę się odnośić tutaj do oferty i organizacji imprezy, poniważ nie mam do niej większych zastrzeżeń. Po powrocie wysłałam do organizatora wczasów maila z prośbą o wystawienie i przesłanie mi faktury za ww. wypoczynek. W mailu określiłam dokładnie jakie informacje są mi niezbędne do umieszczenia na rachunku. Za kilka dni otrzymałam rachunek listownie- niestety błędny, ponieważ uwzględniał z 3 uczestników, biorących udział w wypoczynku, tylko mnie. Zadzwoniłam więc na infolinię Biura, po kilku minutach oczekiwania, zostałam połączona z osobą, która wystawiała rachunki. Ponownie poprosiłam o wystawienie faktury, ponownie podając informacje, jakie na niej winny się znależć. Otrzymałam nowy dokument- tym razem, Pani wystawiająca go "przechrzciła" całą moją rodzinę- popełniła błąd w nazwisku. I znów dzwoniłam do Biura i znów prosiłam o kolejną fakturę- tym razem poprawną. I czekałam, czekałam, czekałam, aż w końcu dziś kolejny raz skontaktowałam się z Biurem, gdzie poinformowano mnie, że rachunek został wysłany.Dlaczego więc nie dotarł?Nie mając więc już ani czasu ani cierpilwości zasugerowałam, aby fakturę przesłano mi na adres mailowy. Wreszcie jestem szczęśliwym posiadaczem poprawnie wystawionego rachunku. Sskoda, że zajęło to prawie miesiąc i wymagało z mojej strony tyle zachodu.