Samba

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 16)

14. 04. 2016,...
14. 04. 2016, godzina 20:45. Karygodna jakość obsługi na wędlinach w postaci leniwej i aroganckiej ekspedientki! Kobieta ta nie chciała sprzedać mi wędliny (polędwica łososiowa) dlatego że była ona zapakowana w folię a ona musiała by ją rozpakować. W obecności innej kobiety która pełniła podobno funkcję kierownika sklepu zmieniła śpiewkę na to ze brakuje jej kodu. Podsumowując mnie jako klienta nie obchodzi brak kodu ale chce kupić towar taki jak chce. Mam nadziej ze prawdziwy kierownik tego sklepu przeczyta tą opinie i zdyscyplinuje swoja pracownice, najwyraźniej nie chce się jej pracować i robi fochy jak za komuny. Puki co lepiej omijać ten sklep!!

Dariusz_800

15.04.2016

Placówka

Olsztyn, Gałczyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Przy wejściu na...
Przy wejściu na salę sprzedaży znajdowały się uporządkowane koszyki. Na półkach nie było braków towaru, a ceny znajdowały się pod produktami. W sklepie był czytnik cen. Produkty w promocji były oznaczone żółtymi etykietami. Na dziale owoce-warzywa nie było woreczków foliowych. Czynna była jedna kasa, stanęłam w kolejce jako druga i czekałam około 2-3 minuty. Boks kasowy i taśma były czyste, bez żadnych zabrudzeń. Kasjerka powiedziała "dzień dobry", zeskanowała zakupy, podała łączną cenę. Paragon i resztę dostałam do ręki.

Aszka

23.09.2012

Placówka

Olsztyn, Gałczyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Zaszłam sprawdzić, czy...
Zaszłam sprawdzić, czy w ofercie będą moje ulubione ciastka. Przed wejściem na salę sprzedaży wzięłam koszyk z równo ułożonego stosu i poszłam na dział cukierniczy. Na ladzie leżały zapakowane w foliowe woreczki ciastka na wagę, z przyklejoną etykietą, na której podano nazwę, cenę, datę pakowania. Za ladą nie było sprzedawczyni. Zauważyłam ciastka, które chciałam kupić, więc nie czekałam na nikogo z obsługi. Czynne były dwie kasy, kolejki były małe i zostałam obsłużona po 2-3 minutach. Kasjerka powiedziała do mnie "dzień dobry", podała kwotę do zapłaty. Resztę i paragon położyła na tacce i powiedziała "dziękuję".

Aszka

02.09.2012

Placówka

Olsztyn, Gałczyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Po wzięciu koszyka...
Po wzięciu koszyka sprzed wejścia na salę sprzedaży poszłam od razu na dział mięsny. Za ladą obsługiwały dwie sprzedawczynie, obie ubrane w białe fartuchy. Na mięso obowiązywała jedna kolejka, natomiast na dział ser-wędliny druga. Byłam piąta w kolejce, czekałam około 10 minut. Kiedy nadeszła moja kolej, sprzedawczyni zapytała "słucham?'. Poprosiłam o mięso mielone i sprzedawczyni wybrała ładnie wyglądający, świeży kawałek. Zważyła tyle mięsa, o ile prosiłam i zapakowała je do dwóch woreczków. Sprzedawczyni podczas obsługi miała na dłoni foliowy woreczek. Przy podawaniu mi zapakowanego mięsa sprzedawczyni powiedziała "proszę". W sklepie był też cukier w promocji - ten produkt w promocyjnej ofercie oraz inne były oznaczone żółtymi etykietami. Czynne były dwie kasy, do każdej po dwie osoby. Czekałam krótko, a kasjerka sprawnie zeskanowała zakupy i podała kwotę do zapłaty, a następnie dała mi do ręki resztę oraz paragon. Na końcu powiedziała "dziękuję".

Aszka

24.07.2012

Placówka

Olsztyn, Gałczyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Kiedy weszłam do...
Kiedy weszłam do sklepu, zauważyłam sporo osób przy kasach. czynne były dwie kasy, do każdej stało 5-6 osób. Za jedną z kas leżały aktualne gazetki reklamowe, a na ścianie wisiał plakat reklamujący ofertę promocyjną. Przy wejściu na salę sprzedaży dostępne były koszyki. Wzięłam z półki kukurydze w puszce - dostępne były produkty kilku firm. Ceny były podane na listwach pod produktami. Nie zauważyłam braku w towarze na półkach; był na nich porządek. Kiedy podeszłam do kasy, stanęłam w kolejce jako czwarta. Do drugiej kasy też stały cztery osoby. Boks kasowy był czysty, bez śmieci, tak samo taśma. Kasjerka była ubrana w prywatny ubiór. Kasjerka powiedziała do mnie "dzień dobry", zeskanowała zakupy i podała cenę. Resztę i paragon położyła na tacce, przy czym podała kwotę reszty. Na koniec obsługi powiedziała do mnie "dziękuję".

Aszka

12.06.2012

Placówka

Olsztyn, Gałczyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Koszyki stały przy...
Koszyki stały przy wejściu, były równo ustawione. Poszłam najpierw na dział cukierniczy, nikogo nie było za ladą, ale znalazłam ciastka, które chciałam kupić, już zapakowane i gotowe do wzięcia. Były zapakowane w foliowy woreczek z naklejoną etykietą z nazwą produktu, ceną i datą pakowania. Na dziale z pieczywem wzięłam dwie bułki. Były świeże, ich cena była podana na pojemniku. Na dziale były dostępne foliowe woreczki. W innych pojemnikach były inne rodzaje pieczywa - wszystko wyglądało świeżo i miało przyporządkowane ceny. Podeszłam też do jednego regału, żeby sprawdzić cenę mąki. Na półce stało kilka różnych rodzajów. Opakowania stały równo w rzędach, przy każdym produkcie była cena. Nigdzie na półkach nie brakowało towaru. Czynna była jedna kasa. Byłam druga w kolejce i czekałam około 3 minuty. Pracownica powiedziała "dzień dobry" i zeskanowała moje zakupy. Podała cenę. Następnie dała mi paragon i resztę do ręki.

Aszka

30.05.2012

Placówka

Olsztyn, Gałczyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Samba, sporych rozmiarów...
Samba, sporych rozmiarów sklep samoobsługowy i w sumie mogłoby tak pozostać, to by się człowiek nie denerwował. Wpadliśmy z kumplem po mięsko na grilla, a że późno było to chcieliśmy zrobić sprawne i szybkie zakupy. Niestety naszego tempa nie podzielała pani na mięsnym, gburowata, nieżyczliwa, brak uśmiechu na twarzy a o jakimś miłym czy kulturalnym słowie, które powinniśmy chyba usłyszeć od tej pani można było zapomnieć. Nie do końca pojmuję takie zachowanie, wpadam na sklep, chcę kupić wędlinę na grilla a pani zamiast zależeć na tym by jak najwięcej sprzedać, uprzykrza życie, w efekcie kupiliśmy 4 kaszanki i długa. Kaszanki pani również zapakowała z wyraźną łaską, gołymi rękoma, dla mnie rewelacja, bo gdybym nie zakładał, że ją dobrze opiekę, podziękowałbym za tak zaserwowany produkt. Sklep średnio zatowarowany, braki półkowe, o pomieszanych i braku cenówek nie muszę wspominać, warzyw niestety nie kupiłbym w tym sklepie, jakoś na najświeższe nie wyglądały. Na szczęście pani przy kasie uratowała całą sytuację, miła, uśmiechnięta, życzliwa osoba. Cóż może pani na mięsnym miała zły dzień, dam jej drugą szansę w najbliższym czasie.

zarejestrowany-uzytkownik

02.05.2012

Placówka

Olsztyn, Gałczyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Przy wejściu na...
Przy wejściu na salę sprzedaży stały koszyki. Były równo ustawione. Za jedną z kas leżały aktualne gazetki reklamowe. Kiedy weszłam, dwie kasy były czynne. Na półkach produkty były równo ustawione, przy nich były widoczne ceny. Na dziale z ciastkami nie było nikogo, ale postałam około minutę i przyszła pracownica, która zapytała, czy coś mi podać. Zważyła ciastka, które jej wskazałam. Przy nabieraniu miała założony na dłoń foliowy woreczek. Zachowywała się uprzejmie, była uśmiechnięta, przy podawaniu mi ciastek powiedziała "proszę" i zapytała, czy coś jeszcze. Stanęłam jako druga w kolejce do kasy. Do drugiej kasy również stały dwie osoby. Czekałam 2-3 minuty. Kasjerka powiedziała do mnie "dzień dobry", zeskanowała ceny i podała mi kwotę do zapłaty. Dała mi resztę oraz paragon. Na koniec obsługi powiedziała "dziękuję".

Aszka

28.04.2012

Placówka

Olsztyn, Gałczyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Przy wejściu na...
Przy wejściu na salę sprzedaży stały równo ustawione koszyki, dostępna była również aktualna gazetka reklamowa, wyłożona za kasą. Na dziale mięsnym pracowała ja sprzedawczyni. Byłam druga w kolejce i czekałam około 4 minuty. Sprzedawczyni zapytała "słucham?" i zapakowała mięso dla mnie w woreczek foliowy, mając założoną na dłoń rękawiczkę. Mięso na dziale wyglądało świeżo i przy każdym jego rodzaju były nazwy i ceny. Na dziale spożywczym był porządek, półki były pełne i czyste, również podłoga była czysta. Nie znalazłam tylko ceny pewnego rodzaju ciastek i skorzystałam z czytnika, który jest w sklepie. Pozostałe produkty posiadały ceny. Czynna była jedna kasa, byłam trzecia w kolejce i czekałam około 2 minuty. Pracownica powiedziała "dzień dobry", zeskanowała moje zakupy, podała kwotę do zapłaty oraz kwotę reszty. Pieniądze oraz paragon dostałam do ręki. Na koniec obsługi kasjerka podziękowała za zakupy.

Aszka

04.04.2012

Placówka

Olsztyn, Gałczyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Na dziale mięsnym...
Na dziale mięsnym czekałam około 5 minut. Pracowały dwie sprzedawczynie, jedna obsługiwała klientkę, druga wykładała towar i czekałam, zanim do mnie podeszła. Produkty promocyjne były dobrze oznaczone zółtymi kartkami z nazwą produktu i ceną. Dział warzywa-owoce nie był dobrze zaopatrzony. W skrzynce była resztka marchewek, wśród których nie znalazłam ani jednej porządnej. Wszystkie były albo przywiędłe albo z plamami. Obsługa kasy była sprawna. Otwarta była jedna kasa, ale kolejka nie była dłuższa niż 3 osoby.

Aszka

13.03.2012

Placówka

Olsztyn, Gałczyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Przed wejściem na...
Przed wejściem na salę sprzedaży dostępne były wózki oraz koszyki, równo ułożone i czyste. Półki były zapełnione towarem, przy każdym była widoczna cena. Sprzedawczyni na dziale mięsnym była ubrana w fartuch i przy nakładaniu mięsa do woreczka miała założoną jednorazową foliową rękawiczkę. Sprzedawczyni na dziale z ciastkami była uprzejma, zważyła ciastka i poleciła mi tez inny rodzaj ciastek, które określiła jako pyszne. Warzywa i owoce wyglądały świeżo i były przy nich ceny. Boks kasowy był czysty. Przy kasie okazało się, że cena jogurtu różni się od ceny, która była na etykietce i za to minus.

Aszka

24.02.2012

Placówka

Olsztyn, Gałczyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Sklep nie jest...
Sklep nie jest zbyt mały, ale rozstawienie półek sprawia, ze zakupy w nim są niewygodne i polegają na przeciskaniu się pomiędzy półkami. Chciałam kupić pieczywo, ale to które było na półkach sprawiało wrażenie nieświeżego. Na półkach był spory wybór towaru, ale ceny w porównaniu z innymi sklepami nawet kilkadziesiąt groszy wyższe niż w konkurencyjnych sklepach.(ok. 20-30 %). W sklepie było czysto, nie zauważyłam kurzu ani zabrudzeń na podłodze. Przy kasie nie czekałam długo, kasjerka była uprzejma. Kupiłam tylko sos i makaron i opuściłam sklep nie chcąc przepłacać.

Anita_118

04.09.2011

Placówka

Kraków, Bieńczycka

Nie zgadzam się (3)
Jest to sklep...
Jest to sklep z raczej wysokimi cenami w porównaniu ze sklepami, których jestem stałą klientką, ale zaszłam do niego między innymi po ulubione ciastka, których nigdzie indziej nie mogę kupić. Przy wejściu na salę sprzedaży można wziąć mały koszyk lub wózek, co jest ułatwieniem - w zależności od ilości robionych zakupów. Oprócz ciastek kupowałam także wędlinę - klientów na dziale obsługiwały bardzo sprawnie 3 sprzedawczynie, więc kolejka składała się maksymalnie z 2 osób. Dzięki sprawne organizacji obsługi sklepu, zakupy zrobiłam w około 10 minut.

Aszka

07.11.2010

Placówka

Olsztyn, Gałczyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Słabymi stronami tego...
Słabymi stronami tego sklepu są długie kolejki na dziale mięsnym, zanieczyszczenie podłóg przy dziale z warzywami, jak również jednoczesne rozkładanie towaru w róznych częściach sklepu utrudniające dokonanie zakupów. Ponadto, nie wszyscy kasjerzy noszą fartuchy, a ich obsługa nie zawsze jest życzliwa. Do mocnych stron zaliczyłabym bogatą ofertę asortymentową, liczne promocje oraz dobrą lokalizację.

Agnieszka_1715

27.04.2010

Placówka

Olsztyn, Gałczyńskiego 1

Nie zgadzam się (18)

Samba

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Samba?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.