Opinia użytkownika: Aszka
Dotycząca firmy: Samba
Treść opinii: Przy wejściu na salę sprzedaży stały równo ustawione koszyki, dostępna była również aktualna gazetka reklamowa, wyłożona za kasą. Na dziale mięsnym pracowała ja sprzedawczyni. Byłam druga w kolejce i czekałam około 4 minuty. Sprzedawczyni zapytała "słucham?" i zapakowała mięso dla mnie w woreczek foliowy, mając założoną na dłoń rękawiczkę. Mięso na dziale wyglądało świeżo i przy każdym jego rodzaju były nazwy i ceny. Na dziale spożywczym był porządek, półki były pełne i czyste, również podłoga była czysta. Nie znalazłam tylko ceny pewnego rodzaju ciastek i skorzystałam z czytnika, który jest w sklepie. Pozostałe produkty posiadały ceny. Czynna była jedna kasa, byłam trzecia w kolejce i czekałam około 2 minuty. Pracownica powiedziała "dzień dobry", zeskanowała moje zakupy, podała kwotę do zapłaty oraz kwotę reszty. Pieniądze oraz paragon dostałam do ręki. Na koniec obsługi kasjerka podziękowała za zakupy.