Opinia użytkownika: Aszka
Dotycząca firmy: Samba
Treść opinii: Koszyki stały przy wejściu, były równo ustawione. Poszłam najpierw na dział cukierniczy, nikogo nie było za ladą, ale znalazłam ciastka, które chciałam kupić, już zapakowane i gotowe do wzięcia. Były zapakowane w foliowy woreczek z naklejoną etykietą z nazwą produktu, ceną i datą pakowania. Na dziale z pieczywem wzięłam dwie bułki. Były świeże, ich cena była podana na pojemniku. Na dziale były dostępne foliowe woreczki. W innych pojemnikach były inne rodzaje pieczywa - wszystko wyglądało świeżo i miało przyporządkowane ceny. Podeszłam też do jednego regału, żeby sprawdzić cenę mąki. Na półce stało kilka różnych rodzajów. Opakowania stały równo w rzędach, przy każdym produkcie była cena. Nigdzie na półkach nie brakowało towaru. Czynna była jedna kasa. Byłam druga w kolejce i czekałam około 3 minuty. Pracownica powiedziała "dzień dobry" i zeskanowała moje zakupy. Podała cenę. Następnie dała mi paragon i resztę do ręki.