Opinia użytkownika: Hanna_7
Dotycząca firmy: Klinika MEDIQ
Treść opinii: Bardzo niemiła obsługa w recepcji, panie są nadęte, niegrzecznie traktują osoby starsze. Pomimo zapisywania się do lekarza na konkretną godzinę nigdy nie wiadomo ile trzeba będzie czekać pod gabinetem, trwa to czasami i trzy godziny. Moja mama osoba 82-letnia była zapisana na 11.00, weszła do gabinetu dopiero o 14.00. Dostała od lekarza skierowania na badania, podała je w recepcji , aby się zapisać, recepcjonistka ze złością rzuciła mamie skierowania mówiąc by poszła z powrotem do lekarza bo ona nie umie odczytać co tam jest napisane, potem odsyłała mamę po różnych pokojach po to by czytała i wypełniała druki dotyczące wyboru lekarza pierwszego kontaktu. Dobrze, że byłam z mamą i prawdę mówiąc w pewnym momencie miałam ochotę niemalże udusić tę "wypindrzoną" blondynę z recepcji.