Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Klinika MEDIQ
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy głownie rejestracji. Byłam z mamą, która ma drobne problemy z ścięgnami na badaniu usg ścięgien właśnie. Przy zarejestrowaniu Pani skierowała nas do pokoju na piętrze -1, czekałyśmy tam pół godziny, bez rezultatu. Wróciłam do rejestracji gdzie zostałam poinformowana, że ta Doktor tego jest nie obecna... I należy się cofnąć, zapytać lekarza czy przyjmie moją mamę.. (wizyta była umówiona dużo wcześniej). Lekarz się zgodził, ale trzeba było cofnąć się raz jeszcze zmienić coś na karteczce z opłatą. Po kolejnej godzinie mama wchodzi do Pana Doktora i okazuje się że Panie w rejestracji nie wprowadziły jej jeszcze do systemu więc trzeba iść do rejestracji i to wyjaśnić... Musiałyśmy przepuścić kolejne trzy osoby i dopiero wtedy mama została przyjęta. Moim zdaniem dla osoby która ma problem z nogą takie sytuację są delikatnie mówiąc niekomfortowe. W przychodniu jest co prawda czysto, jest kilku dobrych specjalistów tylko organizacja pozostawia jeszcze wiele do życzenia.