Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Klinika MEDIQ
Treść opinii: Wybrałam się do specjalistycznej poradni okulistycznej w polecanej klinice Mediq w podwarszawskim Legionowie. Na prywatną wizytę czekałam prawie miesiąc, ale stan oka wymagał wysokiej jakości konsultacji. Do kliniki musiałam zostac przywieziona z uwagi na niemoznośc kierowania samochodem po zabiegu. Wszystkiego, co ważne dla wizyty starałam się dowiedzieć telefonicznie przed przyjechaniem. Niestety pierwsze wrażenie w rejestracji było negatywne z uwagi na niemożność opłacenia kosztu wizyty kartą, po gotówkę trzeba było udać się do bankomatu. To kuriozalne w dużej i renomowanej klinice. a na pytanie dlaczego płatności są tylko gotówkowe nie uzyskałam jasnej odpowiedzi. Wiele osób było zaskoczonych przy płaceniu. Ale to nie koniec utrudnień z płatnościami. W trakcie konsultacji lekarz zaproponował wykonanie natychmiastowego płatnego zabiegu. I byłoby to może niezłym rozwiązaniem mojego problemu, ale nie byłam przygotowana na dodatkowe opłaty gotówką, a płatności kartami nie są w Mediqu honorowane. To dziwaczne i błędne koło. Dla mnie nielogiczne. Tym bardziej, że miałam krople w oczach uniemożliwiające widzenie. Czy logikę właścicieli mediqa ktoś rozumie??