Opinia użytkownika: Amiir
Dotycząca firmy: home.pl
Treść opinii: Home.pl niepotrzebnie mnoży komunikaty wysyłane w kolejnych mailach do swoich klientów, traci mój czas i zaśmieca mi skrzynkę. Przykładowo po zapłacie za przedłużenie domen dostałem w ciągu jednej sekundy aż 3 maile od Home oraz jeszcze 1 mail od pośrednika płatności PayU - to wszystko w jednej prostej sprawie sprawie. Gdzie tu sens? Mail 1: Płatność została przyjęta, zamówione usługi będą przedłużone. ", Mail nr 2: "Dziękujemy za dokonanie płatności przedłużyliśmy ważność zamówionych usług." i Mail nr 3: "Dziękujemy za dokonanie płatności przedłużyliśmy ważność zamówionych usług." (jakich usług? W tym wypadku chodziło tylko o opłatę 1 zł za płatność internetową...) Powinni tak ustalić reguły wiadomości, aby połączyć te komunikaty w jednym mailu. To nie jest fizyka kwantowa, lecz zwykła logika i marketing.