FineMEDIA

(1.12)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 22)

Ogólnie pracownicy infolinii...
Ogólnie pracownicy infolinii bardzo pomocni, poradzą sobie z każdym problemem. Polecam każdemu !!!

Niezweryfikowany Klient_Wd6g

16.04.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Na...
Nie polecam. Na kablu OK mam ponad 600mbs ale na ruterze jak wyciagnie 15mbs to jest już max. Telewizja pikseluje co jakis czas i przez pół roku jeszce nie zdołali tego zrobic. Cena OK niska ale jakość marna. W technicznym mówią że na ruterze tak ma byc. Sasiedzi z innych sieci pobijaja moja prędkość na ruterze 2, 3 ,4 krotnie.

Niezweryfikowany Klient_Vv9t

26.01.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kompletnie nie polecam...
Kompletnie nie polecam kupowania usług przez firmę Fine Media. Nie potrafią dostarczyć usług zgodnie z umową. Internet zamiast 300 mb/s na sieci bezprzewodowej wyciąga max. 20mb/s, a obsługa klienta rozkłada ręce i mówi, że nie odpowiadają za router, który sami dają, bo sobie można z niego zrezygnować. Internet cały czas rozłącza i nie da się pracować. W przypadku TV dekoder jest jednym z najgorszych z jakimi miałem do czynienie. Jest wolny, a sam interfejs mało intuicyjny. Graficznie wygląda jak sprzed 20 lat. Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z obsługi klienta utrudnia również rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. Dlatego sprawa została zgłoszona do UOKiK.

Niezweryfikowany Klient_TXtB

07.11.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po przeprowadzonej rozmowie...
Po przeprowadzonej rozmowie z konsultantką (ok. 20 min) dotyczącej zawarcia nowej umowy i ustaleniu szczegółów montażu na najbliższy pasujący termin tj. 6 listopada. Wziąłem dzień wolny w pracy, gdyż montaż miał się odbyć w godzinach 13-14. Niestety nie doczekałem się monterów więc zadzwoniłem, okazało się, że konsultantka nie przekazała umowy do realizacji. Ok każdemu może się zdarzyć, ale w takiej sytuacji to firma powinna się dostosować do kolejnego terminu. Ale niestety nie w tej firmie. Kolejny termin 3 dni później 11 lub 17, czyli ja muszę wziąć kolejny raz urlop bo ktoś się pomylił. Chyba nawet nie usłyszałem słowa przepraszam. Nie polecam!!

Marcin_2323

10.11.2015

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
Beznadziejny BOK -...
Beznadziejny BOK - absurdalne godziny (8.30-18, do 19 nr do technika, do ktorego nie da sie dodzwonic!) i beznadziejna obsluga. Najgorszy operator internetowy z jak kiedyskolwiek mialem do czynienia.

zalogowany_użytkownik

24.02.2015

Infolinia

Nie zgadzam się (2)
mamy ten sam...
mamy ten sam problem co pan Piotr, z tym ze internet tracimy co jakies pol godziny, prosilismy juz obsuge o pomoc, przyszedl jakis zupelnie niekompetentny dziadzius, pokrecil sie po domu po czym stwierdzil ze wszystko jest wporzadku i poszedl, kiedy tylko pojawi sie taka mozliwosc, zmienimy operatora, nie dosc ze drogo to jeszcze nie dziala:/ NIE POLECAM

zalogowany_użytkownik

17.04.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Półtora miesiąca przed...
Półtora miesiąca przed upływem terminu umowy uzyskałam informację, że JUŻ ZA PÓŹNO i umowy rozwiązać nie mogę. W bardzo niegrzeczny sposób kazano mi w BOK-u płacić ok.900 zł za ew. rozwiązanie umowy, bo...została przedłużona na kolejny rok...Bez mojej woli i wiedzy. Nie mieszkam już w tym miejscu(to był wynajem). Płacę. Trwa mocno nieprzyjemna korespondencja.Żonglują przepisami w sposób niewybredny je naciągając.Robią łaskę,że odpowiadają. Każdorazowo odpowiadają z pozycji siły. Myślę,że skończy się w sądzie. Firma nastawiona wyłącznie na zysk. Zysk za wszelką cenę. Odradzam stanowczo!

zarejestrowany-uzytkownik

22.12.2011

Placówka

Wrocław, ul.Gen.Maczka

Nie zgadzam się (0)
Korzystałem z usług...
Korzystałem z usług Fine Media przez ok 4 lata. Podpisałem umowę, gdyż w moim bloku (Zielińskiego 59), tylko oni dostarczali internet. Jestem cierpliwym człowiekiem, więc nie zwracałem uwagi na ich ciągłe awarie i braki w dostawie internetu, ale tego co spotkało mnie na końcu "współpracy", nie pozostawię bez komentarza. Pięknie się z nimi podpisuje umowę, ale jej rozwiązanie to dramat. Opiszę sytuację: Wprowadziłem się ok 4 lata temu do mieszkania na Zielińskiego i podpisałem umowę na 1 rok. Korzystałem, płaciłem było ok, prze jakieś 1,5 roku. Potem w weekendy i wieczorami pojawiały się problemy z dostępem do sieci. Dzwoniłem do BOKu (dodzwonić się, to cud), prosiłem o sprawdzenie - odpowiadali, że mam zrestartować router. Nie jestem laikiem w kwestii komputerów i sieci, więc restartowałem go kilkakrotnie zanim zadzwoniłem. Okazywało się, z jeśli oni zrobią restart u siebie, internet wraca. Mimo to, co tydzień czy dwa musiałem do nich dzwonić i prosić o pomoc, za każdym razem słysząc, że mam zrestartować router. Internetu nie miałem wtedy, kiedy go najbardziej potrzebowałem, czyli wieczorami i w weekendy. Do tego wszystkiego, postanowiłem się wyprowadzić i rozwiązać umowę z Fine Media. Okazało się, że nie ma takiej możliwości, bo umowa przedłuża się z roku na rok o 12 miesięcy i aby ją zerwać, trzeba zapłacić 890zł kary umownej. Po 3 latach nie mogę wypowiedzieć umowy - coś chyba jest nie tak. Rzecznik praw konsumenta stwierdził, że mogą zawierać takie umowy i albo co miesiąc będę im płacił za niekorzystanie z internetu, albo zapłacę karę umowną. W Biurze obsługi kobiety są strasznie niemiłe, wręcz wredne. Nie da się załatwić tej sprawy polubownie. Po prostu trzeba zapłacić i tyle. Przestrzegam wszystkich, aby przeczytali umowę z Fine Media i dopytali jak, w razie czego, rozwiązać z nimi umowę. W życiu mnie nie potraktowano gorzej w żadnym punkcie obsługi. Jak powiedziałem, że im nie zapłacę, to nazwali mnie oszustem i straszyli sądami, KRD i komornikami. Żenada, tragedia i chu...nia w jednym. NIE POLECAM!

zarejestrowany-uzytkownik

24.05.2011

Placówka

Nie zgadzam się (5)
Wiadomo, że dziś...
Wiadomo, że dziś internet to podstawa. Jednak czasami są budynki w których nie ma operatora do którego jesteśmy przekonani. Więc wybraliśmy miło brzmiącą firmę Fine Media SC. Patrzymy na cennik – są nawet konkurencyjne do innych operatorów. Zdecydowaliśmy się na pakiet który pozwoli dzielić łącze na trzy komputery. Podpisanie umowy i instalacja perfekt w godzinę wszystko zostało zrobione, podłączone i skonfigurowane. Oczywiście aby nasze 3 komputery podłączyć musiałem kupić router (oczywiście kupiłem w komputroniku). Wszystko chodziło tak jak chcieliśmy – prędkość nam odpowiadała. Jednak po jakimś czasie zaczęły się problemy z internetem co godzinę rozłączało go. Na początku myśleliśmy, że to chwilowy problem. Jednak on cały czas występował. Jestem z zawodu informatykiem więc wszystko posprawdzałem. Moim fachowym okiem okablowanie w mieszkaniu było ok (komputery i router również) – jednak nie mogłem tego powiedzieć o okablowaniu na klatce schodowej. W dobie internetu i niebezpieczeństw jakie może nas spotkać zabezpieczenie nie tylko komputerów programami antywirusowymi ale też zabezpieczenie fizyczne jest ważne – niestety firma o to nie zadbała. Nim zadzwoniliśmy do biura obsługi klienta sprawdziliśmy czy nie są prowadzone jakieś prace konserwacyjne. Faktycznie były prowadzone – mieliśmy odpowiedź. Prace się skończyły a problem dalej występował – już nie mogliśmy czekać – ta sytuacja przeszkadzała nam w pracy. Dzwonię do BOK – miły Pan powiedział aby napisał maila ze wszystkimi informacjami. Niestety nie mogłem napisać bo akurat miałem wyjazd – zrobiła to za mnie dziewczyna. Z obsługi komputera jest dobra wiele razy podpatrywała mnie jak pracuję więc trochę o informatyce wiedziała i potrafiła samodzielnie zrobić pewne rzeczy. Odpowiedź jaką dostaliśmy od osób pracujących w tej firmie wprawiło nas w osłupienie. Pan informatyk odpowiedział, że nie widzi żadnych problemów po stronie sieci z ich strony. Napisał co trzeba zweryfikować (nie czytał wiadomości gdzie te rzeczy były wymienione). Cała sytuacja i wymiana wiadomości trwała kilka dni. Nie wytrzymałem i napisałem wiadomość jak informatyk do informatyka – konkrety. Jednak nie wysłałem tej wiadomości tylko moja dziewczyna. Chyba bardzo zabolała ta wiadomość pracowników firmy – jak to możliwe aby kobieta takie rzeczy wiedziała. Do całej dyskusji wtrącił się informatyk odpowiedzialny za sieć – ton jakim zwrócił się sprawił,że w oczach dziewczyny zobaczyłem łzy. Moja dziewczyna jest spokojna i bardzo spokojnie odpowiedziała na tą nie miła wiadomość. Problemy ustąpiły po naszych wskazówkach – jednak co się okazało osoba która dołączyła się do rozmowy (i była nie miła) to właściciel firmy. Od tamtej pory internet chodzi nam bez zarzutu – jednak czekamy na wygaśniecie umowy aby jednak zmienić operatora.

zarejestrowany-uzytkownik

16.11.2009

Placówka

Wrocław, Zagrzebska 3

Nie zgadzam się (34)

FineMEDIA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż FineMEDIA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie!