Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Echostar

Treść opinii: Jestem z tą firmą of 2007 roku. Podpisałem rok temu nową umowę na 2 lata. Po roku pojawiła się nowa oferta z lepszą prędkością za te same pieniądze. Chciałem podpisać nową umowę lub jakiś aneks, żeby polepszyć parametry mojego łącza. Niestety jakaś “bardzo inteligentna” Pani na infolinii powiedziała mi, że muszę czekać do końca tej umowy aby coś zmienić. Zapytałem jakie przepisy do tego obligują. Dowiedziałem się, że wewnętrzy regulamin operatora. Zapytałem, czy dla wieloletniego klienta mogą zrobić jakiś wyjątek (11 lat z tą firmą). Niestety Pani z infolonii jak katarynka powtarzała mi pierdy o regulaminie. Starałem się jej wytłumaczyć, że nie chcę zrezygnować z umowy tylko ją zmienić z korzyścią dla mnie i dla firmy – zostałbym kolejne 2 lata. Niestety zwoje mózgowe tej Pani nie przyjmowały mojej argumentacji. W związku z tym jest to mój ostatni rok z tą firmą. Są elastyczni jak betonowy kloc. Szczególnie dla starych i wiernych klientów. A klienta tracisz tylko raz. Ale tam nie znają chyba tej zasady.