Opinia użytkownika: Małgorzata_138
Dotycząca firmy: Echostar
Treść opinii: Od 3 lat posiadam kablówke i internet z firmy Echostar w mieszkaniu przeze mnie wynajmowanym , w którym na okres wakacji nikogo nie ma. Regularnie płacę rachunki, mimo że czesto zdarzają sie usterki i nie ma internetu ani telewizji. W lipcu jednak przydażyło mi sie ze zapomniałam zapłacić za internet (przez nineuwagę ponieważ za kablówke zapłaciłam). Ale dowiedziałam się o tym dopiero gdy po przyjezdzie do mieszkania zauwazylam ze nie mam internetu. Po zadzwonieniu na infolinie dowiedziałam sie ze jedna faktura nie jest zaplacona( juz w sierpniu i wrzesniu wszystko bylo oplacone). Uwazam ze powinnam dostac jakiec pismo z informacja, ostrzezeniem a nie poprostu sobie odlaczyli internet. Po uregulowaniu oplaty musialam niestety znowu wyjechac na tydzien i ku mojemu zaskoczeniu po powrocie dalej nie mialam internetu! Dopiero na drugi dzien bo dlugich rozmowach i probach udowodnienia Pani w infolinii ze wszystko zostalo zaplacone w koncu internet zostal wlaczony. Ta firma musi miec straszny balagan w swoich dokumentach. W ramach przeprosin za problemy nie musialysmy uiscic oplaty aktywacyjnej.