Western Union

(3.35)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 20)

Świetna obsługa, można...
Świetna obsługa, można liczyć na pomoc w każdej chwili

Niezweryfikowany Klient_MFR2

13.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Musiałam ostatnio skorzystać...
Musiałam ostatnio skorzystać z usług tej firmy. Przelew u nich idzie w godzinę, a nie w dwa dni - co myślę, że jest sporym udogodnieniem i plusem. Ja przez nich przelewam, bo porównując kursy to różnica to nawet kilkanaście groszy, więc jest z czego uzbierać. I też robię przez internet.Za pośrednictwo biorą 4 funty ale chociaż kurs wysoki no i kasa szybko na koncie.Pozdrawiam

zarejestrowany-uzytkownik

14.06.2012

Placówka

Katowice, Kościuszki 18

Nie zgadzam się (0)
Obsługująca mnie Pani...
Obsługująca mnie Pani była bardzo miła, nie okazywała najmniejszego zniecierpliwienia kiedy przez kilka minut nerwowo szukałam kartki z danymi potrzebnymi do przekazu. Sprawiała wrażenie kompetentnej, opanowanej. Cała transakcja przebiegła szybko, a pieniądze były do odebrania po 12 godzinach, tak jak mnie zapewniono. Miejsce było zadbane, czyste ze stylowymi drewnianymi dodatkami i piękną gablotą z bibelotami.

zarejestrowany-uzytkownik

05.12.2011

Placówka

Elbląg, 12 Lutego 2-4

Nie zgadzam się (4)
Korzystałem ostatnio z...
Korzystałem ostatnio z usług tego przekazu pieniężnego i jestem mile zaskoczony szybkością wykonania zlecenia. Pieniądze szły bowiem tylko jeden dzień roboczy z Wielkiej Brytanii. Minusem tej firmy jest brak wielu punktów odbioru pieniędzy, ja najbliższy punkt mam banku PEKAO, który mieści się około 20 min od mojego miejsca zamieszkania. W ostatnim czasie cała procedura odbierania pieniędzy znacznie się uprościła i nie potrzeba już chodzić od okienka do okienka tylko wystarczy podpis, dowód i kwota i pieniądze już dostajemy do ręki. Rzetelna i szybka firma.

Toms

05.12.2010

Placówka

Olsztyn, Oczapowskiego

Nie zgadzam się (0)
Od pewnego czasu...
Od pewnego czasu korzystam z przekazów pieniężnych firmą WesternUnion. Przekazy wykonywane są z Wielkiej Brytanii do Polski. W Wielkiej Brytanii pieniądze wpłacane są w funtach, tam są przeliczane na złote i można je odebrać w Polsce. Niestety firma bierze sobie sporą prowizję zależną od sumy jaką przesyłamy. Pieniądze można odebrać w dowolnym oddziale banku PKO SA. Odebranie pieniędzy w banku polega na podaniu dokładnej ( co do grosza kwoty przekazu) oraz nazwiska. Otrzymujemy potwierdzenie i pieniądze możemy odebrać w kasie. Przekaz jest dość szybki trwa maksymalnie 2 dni, nie zdarzyło się dłużej. Zaletą tej firmy jest jej dobra renoma, więc wiemy, że nasze pieniądze są w zaufanych rękach.

Toms

12.11.2010

Placówka

Olsztyn, Oczapowskiego

Nie zgadzam się (0)
Chciałam wysłać pieniądze...
Chciałam wysłać pieniądze przez firmę Western Union za granicę, znalazłam listę placówek w Limanowej, które obsługują tego typu przekazy, poszłam do jednej z nich. Kwota, którą chciałam przesłać była dość duża i z tego względu prowizja pobierana od tej kwoty była dość wysoka. Postanowiłam, aby opłata za przesyłkę zawierała się w kwocie, którą wysyłam. Pani, która mnie obsługiwała obliczyła prowizję tak, aby zawierała się w kwocie przekazu oraz udzieliła pomocnych wskazówek.Wadą jest bardzo małe pomieszczenie, w którym znajduje się placówka oraz tylko dwa stanowiska obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

24.06.2010

Placówka

Limanowa, Rynek 5

Nie zgadzam się (25)
W dniu 08.09.2009...
W dniu 08.09.2009 postanowiłam odebrać pieniądze przesłane przez Western Union. zazwyczaj mam problemy z odbieraniem przekazów pieniężnych, dlatego też uzbroiłam się w dużą dozę cierpliwości. Oddział w Bielsku-Białej jednak pozytywnie mnie zaskoczył. Jest niewielki, ale urządzony w sposób przemyślany. Są dwie kasy i dwa stanowiska obsługi klientów Skoku Stefczyka. Od momentu wejścia byłam mile zaskoczona. Kobiety pracując w oddziale były bardzo miłe i od progu emanowały pozytywnym nastawieniem. Usłyszałam " dzień dobry" oraz ": w czym możemy pani pomóc?". Następnie młoda pracownica zaprosiła mnie do odpowiedniego stanowiska. Naszykowałam odpowiednie dokumenty, tj. dowód osobisty i kod transakcji. Pracownica oddziału poinformowała mnie nawet, że nie muszę się aż tak spieszyć. :) Podałam kwotę i wszystkie odpowiednie dane, a na moje zagajenie, że mają troszkę duszno w oddziale odparła, że to z winy pogody i odbyła ze mną krótką pogawędkę na ten temat. Uprzejmość i szybkość obsługi przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania. Zazwyczaj panie w tego typu punktach pytają o rade starszych pracownic, bądź kierownika. Tym razem było inaczej! Co więcej zwróciłam również uwagę na to jak obsługiwane są pozostałe osoby. Akurat były to diw osoby zwracające się o poradę w sprawie spłaty zadłużenia w Skoku... Obsłużone zostały również szybko i fachowo. Krótko: polecam ten oddział! PS. Jeżeli ktoś zainteresowany jest również przekazami pocztowymi typu giro płatność- dzisiaj wybieram się "na turne" po pocztach polskich, gdyż z doświadczenia wiem, iż uda mi się załatwić wypłatę pieniężną, tym systemem, dopiero za którymś razem. Jeżeli znajdę miejsce, w którym ta usługa nie sprawia problemu pracownikom poczty na pewno o tym napiszę!

Karina_33

09.06.2009

Placówka

Bielsko-Biała, ul. 11 Listopada

Nie zgadzam się (19)
3 marca 2009...
3 marca 2009 udałam się do placówki banku BZ WBK, aby odebrać przekaz Western Union. Placówka była dość przestronna i czysta. Znajdowały się tam 3 stoiska dla klientów, przy wszystkich siedziała obsługa, ale jedno oznaczono tabliczką "Przepraszamy nieczynne". Od razu po wejściu rozejrzałam się za wolnym pracownikiem. Pracownik siedzący tuż przy wejściu spytał się mnie, w czym może pomóc. Powiedziałam, iż chcę odebrać przekaz Western Union. Wtedy pracownik, wysoki mężczyzna w okularach i garniturze, stwierdził "Ale to w kasie. Chwileczkę." Sprawdził coś w komputerze i zaczął mnie obsługiwać. Trwało to chwilę, spisywał moje dane z dowodu osobistego, spytał się o nazwisko nadawcy i miasto, z którego nadano pieniądze oraz poprosił o kod MTCN. Po ok. 15 minutach przeprosił mnie na chwile i udał się do sąsiednich stanowisk. Widziałam, że zadał tam jakieś pytanie koledze z banku. Następnie udał się do drugiego pomieszczenia w placówce. Wrócił z odliczoną kwotą przekazu i wręczył mi pieniądze. Następnie podał do podpisu dwie kopie druków wypłaty Western Union oraz dwie kopie druków wypłaty z kasy banku. Podpisałam je. Pracownik zwrócił mi dowód, podziękował i powiedział "do widzenia". Ja również podziękowałam, pożegnałam się i wyszlam. Zauważyłam, że za mną utworzyła sie kilkuosobowa kolejka.

demo

09.03.2009

Placówka

Gdynia, Paprykowa 9

Nie zgadzam się (25)
Dnia 26 lutego...
Dnia 26 lutego 2009 weszłam do placówki BZ WBK w Gdyni na ul. Paprykowej 9, aby odebrać przekaz Western Union. Nie miałam przy sobie kodu MTCN, więc zapytałam się, czy mogę odebrać przekaz bez kodu. Pracownik, wysoki mężczyzna w okularach ubrany w ładny garnitur poinformował mnie, że koniecznie muszę mieć kod. Wyszłam więc z placówki. Informacja, której mi udzielono była błędna.

demo

09.03.2009

Placówka

Gdynia, Paprykowa 9

Nie zgadzam się (25)
Kantor Silvant. W...
Kantor Silvant. W dniu 11.01.2009 udałam się do kantoru w celu podjęcia pieniędzy z Western Union. Jestem stałą klientką i przez ostatnie dwa miesiące obsługiwał mnie bardzo miły Pan. W tą niedzielę w kantorze obsługiwała starsza Pani. Weszłam do kantoru w którym znajdują się 4 okienka. Przy kantorze stał klient obsługiwany przez Panią. Przy okienku Western Union stała Pani więc stanęłam za nią w kolejce. Pani obsługująca obsłużyła klienta kantoru i podeszła do naszego okienka. Klientka poprosiła o wypłatę pieniędzy z Western Union. Pani kasjerka z kwaśną mina wzięła od niej dokumenty. W międzyczasie poprosiła o potrzebne dane. Czekając na połączenie pani kasjerka powiedziała do klientki, żeby lepiej przychodziła w inny dzień, bo w niedzielę jest sama i długo trwa obsługa. W tym momencie do kantoru weszli kolejni klienci i stanęli w okienku do kantoru. Pani kasjerka skończyła obsługiwać klientkę więc podeszłam do okienka. Powiedziałam, że chcę wypłacić pieniądze. Pani zrobiła kwaśną minę i powiedziała żebym poczekała, bo musi obsłużyć klientów kantoru. Poczułam się w tym momencie jak klient drugiej kategorii. Czekałam jednak cierpliwie ponieważ zależało mi na załatwieniu sprawy. W między czasie do kantoru weszła kolejna klientka i stanęła za mną w kolejce. Po około 5 minutach zostałam w końcu obsłużona. Pani była nie uprzejma i wyraźnie nie zadowolona. Pakowałam do torebki dokumenty i do okienka podeszła klientka stojąca za mną. Poprosiła o opłatę rachunków. Pani kasjerka z wielkim oburzeniem stwierdziła, że jest niedziela, jest sama w punkcie i nie ma kto tego zrobić!!!!! Klientka bez słowa, wyraźnie zdenerwowana opuściła kantor nie zostając obsłużona.

Joanna_99

15.01.2009

Placówka

Elbląg, 12 Lutego 2-4

Nie zgadzam się (15)
Miejscem nadania przekazu...
Miejscem nadania przekazu była placówka w banku Pekao S.A. Placówka jest znikomo oznaczona. Jest naklejka WU przekazy pieniężne na drzwiach wejściowych, a wewnątrz tylko miejsce oznaczenia obsługi WU. Druki były ogólnodostępne łącznie z ulotkami informacyjnymi. Obsługa schludnie ubrana w stroje bankowe - niemiła i zdystansowana pomimo braku ruchu. Przekaz był nadawany do Stanów Zjednoczonych w złotówkach. Po wejściu do banku łatwo znaleźć punkt WU. Obsługa była oschła i mało pomocna. Musiałam zadawać pytania, żeby uzyskać jakiekolwiek informacje. Pracownik był mało zorientowany w nadawaniu przekazów - musiał wspierać się radę drugiego pracownika. Pomimo iż nie było ani jednej osoby w banku wizyta trwała ponad 25 min. Po wypełnieniu formularza i wprowadzeniu przekazu do systemu płatność jest dokonywana w okienku kasowym. Po potwierdzenie należny wrócić do pierwszego okienka co w przypadku nawet pojedynczych osób w kolejce w dużym stopniu wydłuża czas trwania transakcji.

Sabina_15

05.01.2009

Placówka

Sanok, Mickiewicza

Nie zgadzam się (23)
Po wejściu do...
Po wejściu do placówki podszedłem do stolika gdzie leżały formularze do wypełnienia przelewów zagranicznych. Niestety nie mogłem ich wypełnić gdyż w placówce zabrakło długopisów a sam przy sobie nic nie miałem. Podszedłem więc do okienka gdzie pani która mnie obsługiwała w bardzo życzliwy sposób wytłumaczyła mi krok po kroku zasady wysłania pieniędzy za granicę. Była bardzo wyrozumiała i cierpliwa,odpowiadając na każde zadane prze zemnie pytanie. Podziękowałem jej za informacje i wyszedłem z placówki.

zarejestrowany-uzytkownik

20.12.2008

Placówka

Bydgoszcz, Plac Wolności 1

Nie zgadzam się (27)
Jeżeli ktoś kiedykolwiek...
Jeżeli ktoś kiedykolwiek bedzie chciał wysłać pieniadze za pośrednictwem firmy WESTERN UNION w tej placówce to stanowczo odradzam. Pracuje tam tak niekompetentny personel, że aż brakuje słów żeby to opisać. W profesjonalnej firmie taki przelew powinien trwac nie wiecej niz 10 minut wliczajac w to wypelnianie druków ja spedziłem tam prawie 110 minut. Personel tłumaczy ze jest to nowa usluga i ze jeszcze nie jest do konca dla nich jasna, nie rozumiem tylko kto wprowadza jakas nowosc dla klientow bez odpowiedniego przeszkolenia personelu =/

Michał_167

06.11.2008

Placówka

Warszawa, Omulewska

Nie zgadzam się (11)

Western Union

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Western Union?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetna obsługa, można...
Świetna obsługa, można liczyć na pomoc w każdej chwili