Opinia użytkownika: Sabina_15
Dotycząca firmy: Western Union
Treść opinii: Miejscem nadania przekazu była placówka w banku Pekao S.A. Placówka jest znikomo oznaczona. Jest naklejka WU przekazy pieniężne na drzwiach wejściowych, a wewnątrz tylko miejsce oznaczenia obsługi WU. Druki były ogólnodostępne łącznie z ulotkami informacyjnymi. Obsługa schludnie ubrana w stroje bankowe - niemiła i zdystansowana pomimo braku ruchu. Przekaz był nadawany do Stanów Zjednoczonych w złotówkach. Po wejściu do banku łatwo znaleźć punkt WU. Obsługa była oschła i mało pomocna. Musiałam zadawać pytania, żeby uzyskać jakiekolwiek informacje. Pracownik był mało zorientowany w nadawaniu przekazów - musiał wspierać się radę drugiego pracownika. Pomimo iż nie było ani jednej osoby w banku wizyta trwała ponad 25 min. Po wypełnieniu formularza i wprowadzeniu przekazu do systemu płatność jest dokonywana w okienku kasowym. Po potwierdzenie należny wrócić do pierwszego okienka co w przypadku nawet pojedynczych osób w kolejce w dużym stopniu wydłuża czas trwania transakcji.