Mardi

(4.71)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17 z 17)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Roman_140

15.06.2015

Placówka

Szczytno, Solidarności 6

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłam kupić mięso...
Postanowiłam kupić mięso mielone do obiadu. Zaplanowałm spagetii za namową cóki i męża. W sklepie było kilku klientów. Towar dobrze wyeksponowany. Moje mięso mielone było w dobrej cenie 14,99zł. Dwie Panie obsługujące w firmowych strojach, ale bez identyfikatorów. Pani Danusia, bo tak się kasjerka zwracała do koleżanki była bardzo uprzejma. Pani kasjerka sprawnie kasowała klientów. Promocje widczone na tablicach, ceny bardzo wyraźne. Napewno tam wrócę jeszcze na zakupy.

Obserwatorka_22

02.11.2012

Placówka

Ostróda, Jana Pawła II 26

Nie zgadzam się (0)
W sklepie były...
W sklepie były dwie klientki i dwie sprzedawczynie. Sprzedawczynie miały na sobie firmowe stroje. Jedna sprzedawczyni obsługiwała na dziale z wędlinami, a druga - na dziale mięsnym. W kolejce na dziale mięsnym czekałam około 4 minuty. Sprzedawczyni podeszła do mnie i zapytała "słucham?". Zapakowała mięso, na dłoni miała foliowy woreczek. Mięso w ladzie wyglądało na świeże, przy każdym była etykieta z ceną. Sprzedawczyni podała kwotę do zapłaty, następnie wydała mi resztę i paragon.

Aszka

03.10.2012

Placówka

Olsztyn, Warszawska 2

Nie zgadzam się (0)
W sklepie obsługiwały...
W sklepie obsługiwały dwie pracownice - były ubrane w firmowe stroje. Kiedy weszłam, do działów: z wędlinami oraz z mięsem były dwie oddzielne kolejki, każda po 4-5 osób. W kolejce po mięso czekałam około 7 minut. Produkty widoczne w ladzie wyglądały świeżo, wewnątrz lady było czysto. Przy każdym rodzaju mięsa była cena. Sprzedawczyni zapytała mnie "co podać?" i zapakowała mięso dla mnie do foliowego woreczka. Przy kasie obsługiwała mnie ta sama pracownica. Podała cenę, wydała mi resztę i paragon, na koniec powiedziała "dziękuję".

Aszka

23.09.2012

Placówka

Olsztyn, Warszawska 2

Nie zgadzam się (0)
W sklepie było...
W sklepie było 6 klientów - trzy osoby stały w kolejce po wędliny i trzy na dziale mięsnym. Obsługę stanowiły 3 sprzedawczynie, ubrane w białe fartuchy, na głowach miały daszki. Ustawiłam się w kolejce po mięso. Produkty widoczne w ladzie wyglądały świeżo i posiadały ceny, a lada była czysta. Czekałam w kolejce około 7-8 minut. Pracownica, która mnie obsługiwała, zapytała "słucham?". Pakowała mięso do foliowego woreczka, mając na dłoni rękawiczkę. Po obsłużeniu mnie przekazała mój zakup innej pracownicy, która stała przy kasie. Pracownica podała kwotę do zapłaty, następnie wydała resztę i paragon, mówiąc "dziękuję".

Aszka

02.09.2012

Placówka

Olsztyn, Warszawska 2

Nie zgadzam się (0)
Dosyć często robię...
Dosyć często robię w tym sklepie zakupy. Lokalizacja jest bardzo dobra ponieważ sklep mieści się w centrum największego osiedla w Szczytnie. Często są promocje wędlin oraz mięsa. Niestety promocyjnego mięsa jest zbyt mala ilość ponieważ o godzinie 10:00 z rana nie można już go czasem kupić. Obsługa sklepu jest bardzo miła i potrafi z chęcią doradzić dobrą wędlinę.

zalogowany_użytkownik

06.08.2012

Placówka

Szczytno, Solidarności 6

Nie zgadzam się (1)
Zaszłam do sklepu,...
Zaszłam do sklepu, żeby kupić wędlinę na kanapki. Kiedy weszłam do środka, za ladą były dwie sprzedawczynie, a klientów było czworo. Sprzedawczynie były ubrane w firmowe stroje. Lada chłodnicza była dobrze zaopatrzona - mięso i wędliny były poukładane, nie było luk, przy każdym produkcie była widoczna jego nazwa i cena. Wędliny i mięso wyglądały świeżo. Kiedy ustawiłam się w kolejce, byłam trzecia i czekałam około 5 minut. Kiedy nadeszła moja kolej, sprzedawczyni zwróciła się do mnie z pytaniem "słucham?". Kiedy kroiła wędlinę, miała założoną jednorazową rękawiczkę.Plasterki wędliny były równo ułożone i starannie zapakowane w papier i woreczek foliowy. Sprzedawczyni podała mi kwotę do zapłaty, przyjęła pieniądze i podała kwotę reszty, którą dostałam do ręki z paragonem.

Aszka

18.07.2012

Placówka

Olsztyn, Kościuszki 45H

Nie zgadzam się (0)
W sklepie były...
W sklepie były dwie klientki i dwie sprzedawczynie, gdy weszłam do niego. Sprzedawczynie były ubrane w firmowe stroje i obsługiwały klientki. Stanęłam w kolejce i czekałam na obsługę 6-7 minut. Przez ten czas obejrzałam ladę - mięso wyglądało na świeże, posiadało etykietki z nazwami i cenami. Na podłodze nie było żadnych śmieci ani zanieczyszczeń. Trwało to długo, zanim się doczekałam, ponieważ jedna klientka dużo kupowała, a druga wdała się w prywatną rozmowę z pracownicą sklepu. Kiedy jedna z klientek wyszła, zaczął dzwonić telefon na zapleczu i pracownica poszła go odebrać. Wywnioskowałam, że był to prywatny telefon, ponieważ było słychać, że sprzedawczyni umawiała się z kimś na wieczór. Po około 2 minutach wyszła z zaplecza, podeszła do mnie i zapytała "słucham?". Mięso nabrała gołą ręką, bez jednorazowej rękawiczki. Kiedy zważyła tyle, ile chciałam, zapakowała mięso w woreczek i podała drugiej sprzedawczyni, która stała przy kasie. Pracownica podała cenę, a następnie kwotę reszty, którą dostałam do ręki z paragonem. Na ladzie, na której stała kasa, było czysto, zauważyłam, że pracownice na bieżąco usuwają pozostające paragony. Na koniec obsługi pracownica powiedziała do mnie "dziękuję".

Aszka

12.06.2012

Placówka

Olsztyn, Warszawska 2

Nie zgadzam się (0)
W sklepie były...
W sklepie były 2 pracownice i 4 klientów. Pracownice były ubrane w firmowe stroje. Czekałam na dziale mięsnym 2-3 minut aż pracownice obsłużą klientów na dziale z wędlinami. Lada była pełna różnego rodzaju mięsa, wszystko wyglądało świeżo. Przy każdym produkcie była widoczna etykieta z jego nazwą i ceną. Kiedy pracownica podeszła do mnie, zapytała "słucham?". Zapakowała do woreczka foliowego mięso dla mnie, przy pakowaniu miała na dłoni woreczek. Następnie zapytała "czy coś jeszcze?'. Kiedy powiedziałam, że to wszystko, podeszła do kasy i podała mi kwotę do zapłaty. Resztę i paragon położyła na ladzie. Podziękowała za zakup, mówiąc "dziękuję".

Aszka

23.05.2012

Placówka

Olsztyn, Warszawska 2

Nie zgadzam się (1)
Na szybach sklepu...
Na szybach sklepu wisiało kilka plakatów informujących o aktualnych promocjach - były na nich napisane nazwy i ceny wędlin. W środku była jedna klientka, która została już obsłużona i po około 30 sekundach wyszła. Za ladą stały dwie pracownice, ubrane w firmowe fartuchy oraz daszki na głowach. Pracownica, która obsługiwała dział wędliniarski, zapytała mnie "słucham?". Kiedy powiedziałam, że poproszę kiełbasę żywiecką, pokazała mi dwa jej rodzaje - zwykłą i podsuszaną i zapytała, którą podać. Ukroiła dla mnie kilka plasterków, zważyła i zapakowała w foliowy woreczek. Podczas obsługi miała założoną na dłoń foliową rękawiczkę. W tym czasie druga sprzedawczyni stała za ladą. Pracownica, która mnie obsługiwała, podeszła do kasy i podała mi cenę do zapłaty. Dostałam paragon i resztę. Na koniec obsługi pracownica powiedziała "dziękuję".

Aszka

18.04.2012

Placówka

Olsztyn, Kościuszki 45H

Nie zgadzam się (0)
W sklepie były...
W sklepie były dwie pracownice, ubrane w firmowe stroje - fartuchy oraz daszki na głowach. Na dziale mięsnym nie było klientów, więc kiedy podeszłam do lady chłodniczej, zostałam obsłużona od razu. Pracownica powiedziała "dzień dobry, w czym mogę pomóc?". Mięso pakowała do foliowego woreczka, mając założoną na dłoń jednorazową rękawiczkę. Po zważeniu mięsa, sprzedawczyni zapakowała je w jeszcze jeden woreczek, żeby nie zabrudziło mi torby. Lada chłodnicza była pełna towaru, mięso wyglądało na świeże i było opisane etykietami - były na nich nazwy i ceny. Szyba lady chłodniczej była bez plam. Sprzedawczyni skasowała mój zakup, podała cenę. Resztę i paragon położyła na tacce. Na koniec obsługi powiedziała "dziękuję, zapraszam ponownie".

Aszka

15.04.2012

Placówka

Olsztyn, Warszawska 2

Nie zgadzam się (0)
W sklepie obsługiwały...
W sklepie obsługiwały dwie pracownice i do każdej stała kilkuosobowa kolejka. Ustawiłam się do tej na dziale mięsnym, a druga była na dziale z wędlinami. Na obu działach było pełno towaru, który wyglądał na świeży, a ceny były dobrze widoczne. Na ścianie wisiały plakaty informujące o aktualnych promocjach. Podłoga i lady były czyste. Obie sprzedawczynie były ubrane w białe firmowe stroje, na głowach miały daszki. Klientka przede mną musiała być dobrą znajomą pracownicy, bo rozmawiały parę minut o prywatnych sprawach. Kiedy nadeszła moja kolej, sprzedawczyni zapytała "słucham?". Mięso nakładała, mając założoną foliową rękawiczkę. W sklepie jest tylko jedna kasa. Musiałam poczekać około 3 minuty, zanim mogłam zapłacić, ponieważ kasę obsługiwała akurat druga pracownica. Po tym czasie mogłam zapłacić, dostałam paragon. Sprzedawczyni na koniec obsługi nic nie powiedziała do mnie.

Aszka

06.04.2012

Placówka

Olsztyn, Kościuszki 45H

Nie zgadzam się (0)
W sklepie obsługiwały...
W sklepie obsługiwały 3 sprzedawczynie, było 4 klientów. Podłoga była czysta, również lady chłodnicze były pozbawione zabrudzeń. Sprzedawczynie były ubrane w firmowe fartuchy, a na głowach nosiły czepki. Byłam druga w kolejce do działu mięsnego, gdzie chciałam kupić mięso dla kota. Produkty wyglądały świeżo, przy pojemnikach były etykietki z nazwami i cenami. Na obsługę czekałam około 3 minuty. Sprzedawczyni powitała mnie słowami "dzień dobry, co dla pani?". Po zważeniu porcji mięsa i zapakowaniu go w 2 woreczki foliowe sprzedawczyni podeszła do kasy. Powiedziała wyraźnie kwotę do zapłaty, wydała resztę oraz paragon.

Aszka

09.03.2012

Placówka

Olsztyn, Warszawska 2

Nie zgadzam się (0)
Sklep został wyremontowany...
Sklep został wyremontowany kilka miesięcy temu, więc teraz wnętrze robi przyjemne wrażenie. Lada chłodnicza jest oddalona od wejścia o kilka metrów, więc nie trzeba przepychać się już od wejścia między klientami. Oprócz mięsa i wędlin, w sklepie można kupić między innymi gotowe dania w słoikach, konserwy, przyprawy i napoje. Ten towar jest ułożony na regałach, do których klient ma swobodny dostęp. Lada chłodnicza jest ładnie podświetlona, etykietki z cenami wyraźne. Obsługę oceniłam jako sprawną i sympatyczną ze względu na uśmiechnięte sprzedawczynie, które szybko kroją i ważą wędliny. Kupiłam tu też mięso dla kota, które zostało zapakowane dla ochrony przed zabrudzeniem mojej torby na zakupy w dwa woreczki.

Aszka

11.11.2010

Placówka

Olsztyn, Warszawska 2

Nie zgadzam się (2)
Bardzo bogaty asortyment...
Bardzo bogaty asortyment towaru. Nie ma ryzyka zakupu produktów, którym minął termin ważności. Atrakcyjne ceny. Towar ładnie i widocznie ustawiony. Odległość między segmentami jest na tyle duża, że bez problemu można dokonywać wyborów. W sklepie jest czysto i estetycznie. Obsługa bardzo miła i pomocna. Sprzedawczynie obsługują szybko.

Magdalena_1672

28.07.2010

Placówka

Olsztyn, Pstrowskiego 23

Nie zgadzam się (19)
Do tego sklepu...
Do tego sklepu chce się wracać. Jest usytuowany na olsztyńskim osiedlu, nie jest zbyt duży, ale przestronny. Ma przystępne ceny, dzięki czemu można zrobić spore zakupy, a zapłacić niewiele. Ma przepyszne pieczywo, które zawsze jest świeże. Panie z obsługi są miłe i służą pomocą. Kolejki w sklepie się zdarzają, ale nie są uciążliwe. Jedynym minusem jest fakt, że sklep wprowadził płatności kartami tylko za zakupy powyżej 20 zł. Kiedyś tego nie było i było lepiej. Jest to jedyna wada sklepu, poza tym jest super.

zarejestrowany-uzytkownik

18.06.2010

Placówka

Olsztyn, Pstrowskiego 23

Nie zgadzam się (19)
Miałem przyjemność zrobić...
Miałem przyjemność zrobić zakupy w tym sklepie mięsnym, muszę przyznać, że jestem, pod wrażeniem obsługi przez personel tego sklepu. Sam lokal wygląda bardzo ładnie jest klimatyzowany, jest czysto i dobrze oświetlone. Panie obsługując klientów są naprawdę miłe i uprzejme. Personel jest wzorowo ubrany tak jak to powinno być w sklepie mięsnym, czyste białe fartuszki. Polecam zakupy w tym sklepie.

zalogowany_użytkownik

05.08.2009

Placówka

Ostróda, Jana Pawła II 26

Nie zgadzam się (17)

Mardi

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mardi?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.