18 listopada na portalu citeam.pl oferującym zakupy grupowe pojawiła się oferta zakupu karmy dla zwierząt poprzez zakup kuponu (24 zł za kupon o wartości 50 zł). Oferta mnie zainteresowała, zakupiłam więc kupon i 21 listopada, gdy oferta zaczęła być aktywna złożyłam zamówienie w sklepie i tego samego dnia dopłaciłam różnicę w cenie.Po tygodniu oczekiwania na towar lub informację, wysłałam maila z zapytaniem o moje zamówienie. Na odpowiedź czekałam 2 dni, zaś treść wiadomości ograniczyła się do stwierdzenia że mają dużo zamówień więc "cierpliwości". Na towar czekałam kolejny tydzień. Karma dotarła zgodnie z zamówieniem, do tego dołączona była ulotka reklamowa z hasłem "szybka wysyłka"śmiechu warte! Jak ktoś decyduje sie na sprzedaż oferty poprzez serwisy typu citeam.pl powinien być przygotowany na obsługę dużej liczby zamówień, w przeciwnym razie, zamiast przyciągnąć nowych klientów, zniechęci ich do siebie! Tak jak to sie stało w moim przypadku. Przez opieszałość sklepu superzoomarket.pl zmuszona byłam dodatkowo kupić karmę dla zwierzaka w oczekiwaniu na dostawę. Obsługa sklepu nie pomyślała o rekompensacie za czas oczekiwania ani nawet o przeprosinach Nie polecam.
18 listopada na portalu citeam.pl oferującym zakupy grupowe pojawiła się oferta zakupu karmy dla zwierząt poprzez zakup kuponu (24 zł za kupon o wartości 50 zł). Oferta mnie zainteresowała, zakupiłam więc kupon i 21 listopada, gdy oferta zaczęła być aktywna złożyłam zamówienie w sklepie i tego samego dnia dopłaciłam różnicę w cenie.Po tygodniu oczekiwania na towar lub informację, wysłałam maila z zapytaniem o moje zamówienie. Na odpowiedź czekałam 2 dni, zaś treść wiadomości ograniczyła się do stwierdzenia że mają dużo zamówień więc "cierpliwości". Na towar czekałam kolejny tydzień. Karma dotarła zgodnie z zamówieniem, do tego dołączona była ulotka reklamowa z hasłem "szybka wysyłka"śmiechu warte! Jak ktoś decyduje sie na sprzedaż oferty poprzez serwisy typu citeam.pl powinien być przygotowany na obsługę dużej liczby zamówień, w przeciwnym razie, zamiast przyciągnąć nowych klientów, zniechęci ich do siebie! Tak jak to sie stało w moim przypadku. Przez opieszałość sklepu superzoomarket.pl zmuszona byłam dodatkowo kupić karmę dla zwierzaka w oczekiwaniu na dostawę. Obsługa sklepu nie pomyślała o rekompensacie za czas oczekiwania ani nawet o przeprosinach Nie polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.