superzoomarket.pl

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

18 listopada na...
18 listopada na portalu citeam.pl oferującym zakupy grupowe pojawiła się oferta zakupu karmy dla zwierząt poprzez zakup kuponu (24 zł za kupon o wartości 50 zł). Oferta mnie zainteresowała, zakupiłam więc kupon i 21 listopada, gdy oferta zaczęła być aktywna złożyłam zamówienie w sklepie i tego samego dnia dopłaciłam różnicę w cenie.Po tygodniu oczekiwania na towar lub informację, wysłałam maila z zapytaniem o moje zamówienie. Na odpowiedź czekałam 2 dni, zaś treść wiadomości ograniczyła się do stwierdzenia że mają dużo zamówień więc "cierpliwości". Na towar czekałam kolejny tydzień. Karma dotarła zgodnie z zamówieniem, do tego dołączona była ulotka reklamowa z hasłem "szybka wysyłka"śmiechu warte! Jak ktoś decyduje sie na sprzedaż oferty poprzez serwisy typu citeam.pl powinien być przygotowany na obsługę dużej liczby zamówień, w przeciwnym razie, zamiast przyciągnąć nowych klientów, zniechęci ich do siebie! Tak jak to sie stało w moim przypadku. Przez opieszałość sklepu superzoomarket.pl zmuszona byłam dodatkowo kupić karmę dla zwierzaka w oczekiwaniu na dostawę. Obsługa sklepu nie pomyślała o rekompensacie za czas oczekiwania ani nawet o przeprosinach Nie polecam.

Monique_2

14.12.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

superzoomarket.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż superzoomarket.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

18 listopada na...
18 listopada na portalu citeam.pl oferującym zakupy grupowe pojawiła się oferta zakupu karmy dla zwierząt poprzez zakup kuponu (24 zł za kupon o wartości 50 zł). Oferta mnie zainteresowała, zakupiłam więc kupon i 21 listopada, gdy oferta zaczęła być aktywna złożyłam zamówienie w sklepie i tego samego dnia dopłaciłam różnicę w cenie.Po tygodniu oczekiwania na towar lub informację, wysłałam maila z zapytaniem o moje zamówienie. Na odpowiedź czekałam 2 dni, zaś treść wiadomości ograniczyła się do stwierdzenia że mają dużo zamówień więc "cierpliwości". Na towar czekałam kolejny tydzień. Karma dotarła zgodnie z zamówieniem, do tego dołączona była ulotka reklamowa z hasłem "szybka wysyłka"śmiechu warte! Jak ktoś decyduje sie na sprzedaż oferty poprzez serwisy typu citeam.pl powinien być przygotowany na obsługę dużej liczby zamówień, w przeciwnym razie, zamiast przyciągnąć nowych klientów, zniechęci ich do siebie! Tak jak to sie stało w moim przypadku. Przez opieszałość sklepu superzoomarket.pl zmuszona byłam dodatkowo kupić karmę dla zwierzaka w oczekiwaniu na dostawę. Obsługa sklepu nie pomyślała o rekompensacie za czas oczekiwania ani nawet o przeprosinach Nie polecam.