Opinia użytkownika: Klient_SkM7
Dotycząca firmy: frisco.pl
Treść opinii: Jest to mój niekwestionowany faworyt zakupów online. Wiadomo pandemia to, pandemia tamto, ale jeść przecież trzeba było, a niebotyczne kolejki do sklepów nie zachęcały do np. przedświątecznych zakupów. I wtedy pojawia się ON cały na biało, a właściwie różowo – Pan Frisco. Oczywiście rozumiem problemy z ograniczeniami towarów, niedostępnymi terminami dostaw, to nie była wina Frisco, z takim zadaniem przyszło się mierzyć wszystkim usługodawcom tego typu. Chodzi o to, że gdy zamawiałam dostawę w przedziale 18:00-20:00, zakupy punktualnie pojawiały się u mnie. Obsługa również jest na najwyższym poziomie, uczynni , silni Panowie starannie podawali towar w maseczkach i rękawiczkach – bardzo kulturalni. Jestem naprawdę zadowolona z jakości produktów, są świeże i dobrze zabezpieczone. Towar otrzymuję w papierowych torbach, mrożonki zawsze docierały do mnie w idealnym stanie. Jedyny mały minus jaki zauważyłam to przerzucanie zwrotów za brakujące podczas dostawy produkty na kolejne zamówienie. Bardzo podoba mi się także szeroki asortyment począwszy od owoców morza po rzeczy do ogrodu i nawet spory wybór naturalnych kosmetyków. Bardzo lubię robić tam zakupy, to ogromna oszczędność czasu i ulga dla mojego chorego kręgosłupa.