Opinia użytkownika: Amiir
Dotycząca firmy: Guess
Treść opinii: Obsługą sklepu Guess zajmują się chyba jacyś amatorzy. Kuszą komunikatem o rabacie, a później go nie dają. Podają numer śledzenia przesyłki, który nie działa... Przeglądając ofertę sklepu otrzymałem komunikat, że jeśli zarejestruję się, to na pierwszy zakup otrzymam 5% zniżki, zawsze coś. Komunikat o zniżce towarzyszył mi cały czas podczas przeglądania strony. Z lewej strony ekranu co chwilę wyjeżdżała informacja, że rabat zostanie naliczony w w koszyku. Tak było aż do finalizacji koszyka, ale z karty pobrana została pełna kwota. To nie jest fair! Następnie, po wysyłce towaru dostałem numer a zarazem link do śledzenia przesyłki. Tyle że po kliknięciu w link strona DHL informuje mnie: "Nie znaleziono przesyłek" i tak od 3 dni. Po co dawać numer, który nie działa? W innych sklepach po numerze przesyłki można zobaczyć co się z nią dzieje, nawet jeśli paczka jest jeszcze w rękach nadawcy, a później można śledzić kolejne etapy dostawy. To mój pierwszy zakup, ale na tle innych sklepów nie polecam Guess.