Opinia użytkownika: Klient_zIjY
Dotycząca firmy: Royal Collection
Treść opinii: KLIENT , KTÓRY PRZYCHODZI DO SKLEPU NIE LICZY SIĘ , NIE JEST DOBRZE TRAKTOWANY, PRZEKONAŁAM SIĘ O TYM DZISIAJ . BĘDĄC W SKLEPIE DOWIEDZIAŁAM SIĘ, ŻE WAŻNIEJSZY JEST KLIENT INTERNETOWY . A SZKODA ...... MOJE ZAKUPY BYŁY ZAWSZE W GRANICACH 2-3 TYS. ZŁ. PROSIŁAM SPRZEDAWCĘ O SPROWADZENIE 1 SZT TOWARU W MOIM ROZMIARZE, KTÓRY SKLEP NIE POSIADAŁ, OTRZYMAŁAM TELEFON, ZE TOWAR JEST DO ODBIORU W SKLEPIE, TYLKO ZAZNACZYŁAM, ZE BĘDĘ ZA KILKA DNI BO WYJEŻDŻAM .ZARAZ PO POWROCIE PRZYJECHALIŚMY DO SKLEPU I DOSTAŁAM INFORMACJĘ, ŻE BYŁ KLIENT INTERNETOWY, KTÓRY JEST WAŻNIEJSZY ,,,,,,,,I MÓJ ZAMÓWIONY TOWAR ZOSTAŁ SPRZEDANY ,