Opinia użytkownika: Klient_RYOz
Dotycząca firmy: Royal Collection
Treść opinii: Zamówienie złożyłam w dniu 16.12.2021 r., po godzinie 23.00. Zamówienie zostało od razu przeze mnie opłacone — wszystko zatwierdzone w systemie. Od tego momentu brak jakiejkolwiek informacji w systemie o postępach w realizacji zamówienia. W dniu 20.12.2021 r.postanowiłam zadzwonić na wskazany na stronie numer bok i usłyszałam, że oczywiście zamówienie powinno być już zrealizowane i oddzwonią do mnie po weryfikacji zamówienia. Po chwili zostałam poinformowana, że zamówienie nie może być zrealizowane, ponieważ zamówionego przeze nie towaru nie ma na stanie magazynowym. Reasumując przez pięć dni nie dostałam żadnej informacji na temat braku towaru ani zwrotu pieniędzy. Gdybym nie zadzwoniłam z zapytaniem o zamówienie i pewnie czekałabym na reakcje kolejne pięć dni a może i więcej. Nie polecam, szkoda czasu!!!!