Polferries

( 1.31 )

Opinie (30)

Odprawa promowa

Na odprawie promowej, obsluguje bardzo niemiła dziewczyna, siedzaca tam chyba z litości w tym uprzykrza innym podróż. Ewidentnie po złości robi i chce pokazać kim ona nie jest. Chyba bardzo liczy na awans w firmie i specjalnie czeka aby miara auta sie nie zgadzała z podanym. NIE POZDRAWIAMY.

Dramat

Promem Mazowia płynąłem dwa razy , pierwszy i ostatni . Takiego dramatu jeszcze nie przeżyłem . Prom z poprzedniej epoki , w sklepie nie można kupić nic innego do picia oprócz alkoholu . Brak też papierosów , ogóle oferta beznadziejna. Jedzenie w tzn restauracji niesmaczne . Obsługa gburowata . Naprawdę nie mogę napisać nic pozytywnego . W porównaniu z promami skandynawskimi to skansen.

Podziękowania dla Pani ze Świnoujścia

Dzień dobry, dzwoniłam o pomoc na infolinię w sprawie możliwości przebookowania biletu gdyż osoba, na którą zakupiony był bilet dostała gorączki. Pani ze Świnoujścia, z którą rozmawiałam, pomimo napotkanych komplikacji starała się pomóc najlepiej jak potrafiła. Udało się znaleźć rozwiązanie, które usatysfakcjonowało obie strony. Naprawdę, jeszcze nigdy nie trafiłam na tak przemiłego konsultanta. W dodatku cała sytuacja miała miejsce w sobotę tuż przed zakończeniem pracy infolinii, mimo to Pani oddzwoniła poinformować mnie, że sprawa została pomyślnie zakończona. Bardzo dziękuję! (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Tragedia

Obsługa promu Cracovia to jest jedna wielka pomyłka.

Rejs 13.8/20 g 13.40 Ystad-swinoujscie

Po dlugim czasie od kiedy olałem te firme z powodow nieuprzejmosci zimna w kabinach itp. bylem zmuszony poplynac teraz,zadnych zmian i cholernie zaluje jaki glupi bylem No ale nie raz tak bywa. Epidemia? Gdzie? Bynajmniej nie nå tym promie sprzataczki w maskach nå szyi chyba gardla bola jeden z obslugi ustawiania aut gruby gosc (teść usunięta przez administratora) jakich Malo zamiast zapytac czy lusterko sie sklada pcha nå sile i gdybym nie wydarl sie nå pobyt spedzilbym w ubezpieczalni i serwisie... NIE POLECAM KORZYSTANIA Z TEJ FIRMY. NAJLEPIEJ BYLO I JEST NÅ TT LINE Z NIEMIECKA OBSLUGA BYNAJMNIEJ NIE WYWYZSZAJA SIE. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Ok, ale

Czas pandemii a podczas całego rejsu w toalecie nie ma mydła. Słabo. Jedzenie ok. Niczego więcej się nie spodziewałem.

Katastrofa

Obsługa na Mazowi to jakaś pomyłka straszne buce, w porównaniu do Unityline to jak dzień do nocy. We mnie klienta mieć nie będziecie.

Obsługa promu gorzej niż fatalna

Obsługa promu WAWEL zachowuje się bardziej jak pastuch jest opryskliwa, nieuprzejma, traktuje każdego z góry jakby każdy był idiotą i najlepiej żeby siedział w kajucie, kupując cokolwiek i płacąc jak za zboże w pakiecie traktują pasażera jak idiotę od początku aż do momentu zjazdu z promu. Gorąco NIE POLECAM (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Polecam

Dziękujemy firmie Polferries, za pomoc w transporcie naszych psów zaprzegowych. Po przejechaniu 1000 km po oblodzonych i zaśnieżonych lapońskich drogach miło jest odpocząć w komfortowych warunkach (kajuty jak na ekskluzywnych liniowcach ;) Szczególne podziękowania należą się jednak załodze, która spisała się na medal, począwszy od świetnego miejsca na samym pokładzie dla samochodów, przez nieocenioną pomoc Pani podczas wizyt u naszych psiaków podczas rejsu ,aż po wyśmienite posiłki w pokładowych restauracjach. Polecamy pływanie z Polferries, (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

dno

Obsługa pokładów samochodowych kompletnie sobie nie radzi z ze swoimi obowiązkami, gołym okiem widać brak organizacji. Żeby godzinę zjeżdżać z promu to lekka przesada. Upychaja auta, że wejść nie można do samochodu. Długo czekałem na poprawę sytuacji, niestety bez efektów.

Złom nie prom

Firma dysponuje zlomem gdyż trochę wiatr powieje i już nie od pływają unity czy Tt Line płyną bez problemu. Jakiś czas temu płynąłem Cracovia i bez słowa stanęli sobie na redzie gdyż mieli jakąś kontrolę to duża przesada do pracy spóźniłem się a teraz 6.12 niby źle warunki pogodowe były 3 godz wstępnie opóźnienia więc zrezygnowałem i na kołach polecialem dzwoniąc później do unity Line i tam wypłynął bez problemu stąd niestety ale jeśli ktoś zlomem pływa musi inwestować by być na rynku także dzięki za takie dość częste problemy

Super

Bardzo fajny prom Nova Star. Jedzenie bardzo dobre. Karaoke i dyskoteka super. Nie pamiętam kiedy się tak dobrze bawiłam. Polecam.

Obsługa klienta

Firma Polferries odrzuca możliwość płynięcia dla osób z poza grona ich znajomych gdy się spóźnią albo będą tuż przed końcem czasu poporu boletu.

Odwiedzałeś ostatnio Polferries?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Magellan

(3.00 )

Stena Line

(2.50 )

Mazur Rejs

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem