Opinia użytkownika: Klient_Ogs2
Dotycząca firmy: Polferries
Treść opinii: Całokształt 1/10. Począwszy od obsługi kończywszy na standardzie. Jednak największa wpadka to zapłacić 1400 zł za bilet (dwie osoby + auto) i na półtorej godziny przed dopłynięciem zostać poproszonym o opuszczenie kabiny w celu sprzątania. Obsługa zapukała do drzwi po czym po 2 sekundach otworzyła drzwi na co zdziwiona zapytałam " a co jakbym była nago?" Zmieszany Pan odpowiedział że prosi o wyjście tylko na 2 minuty gdyż posprzątają i będzie można wrócić. Byłam zszokowana że kabinę sprząta się 2 minuty ... No i taka była prawda kiedy wróciliśmy po paru minutach wszystko wydawało się świeże, czyste. Ale czy takie było ? Dodam, że postanowiliśmy opuścić kabinę bo nie wyobrażam sobie siadać kolejnemu pasażerowi na zmienioną pościel. Tragedia .........