Opinia użytkownika: Klient_FuyA
Dotycząca firmy: Polferries
Treść opinii: Postanowiłam napisać bo zbyt dużo jest krzywdzących, negatywnych opinii dotyczących tego przewoźnika promowego, co wynika moim zdaniem z tego, że zadowolony klient rzadko kiedy fatyguje się, aby taką opinię wystawić, zaś niezadowolony szybko wylewa w Internecie swoje żale. Byliśmy z mężem na wycieczce w Sztokcholmie z Polferries we wrześniu 2021 promem Wawel. Od samego początku do końca jesteśmy zadowoleni z obsługi. Począwszy od Pani, która opiekowała się naszą grupą poprzez personel obsługi promu. Wszyscy mili, pomocni, uśmiechnięci, szczególne ukłony w stronę Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z obsługi kuchennej, która przygotowała mi gorącą herbatę długo po śniadaniu, po ciężkiej nocy z chorobą morską. Posiłki smaczne i nie trzeba było konsumować w maseczce jak pisze ktoś w jednym z komentarzy. Kajuta czysta, pościel bialutka, świeża, toaleta sprzątnięta, bez przykrych zapachów. Świetnie działający nawiew powietrza. Podzielam opinię jednego z komentatorów, że jakość jest adekwatna do ceny. Szczerze polecam.