Rossmann

( 4.21 )

Historia firmy rozpoczęła się w 1972 roku w niemieckim Hanowerze, gdzie Dirk Rossmann otworzył swój pierwszy sklep. Obecnie u naszych zachodnich sąsiadów funkcjonuje ponad 1700 placówek Rossmanna. Poza tym firma posiada swoje sklepy w Czechach, Albanii, Turcji i na Węgrzech. Rossmann Polska należy do grupy kapitałowo-zakupowej tworzonej przez Rossmann GmbH oraz A.S. Watson. W jej skład wchodzi ponad 10 000 drogerii w 33 krajach Europy i Azji. Sklepy z logo „Rossmann” znajdują się w Polsce, Niemczech, Czechach, Turcji, Albanii i na Węgrzech i jest ich ponad 2800.

Opinie (6607)

Po ostatniej "przebudowie" ...

Po ostatniej "przebudowie" zrobiło się dużo jaśniej i przestronniej. Bardzo miła obsługa, zawsze chętna do pomocy. Jeden z najlepiej zaopatrzonych sklepów w mieście. Zawsze czysto, personel stara się zmniejszać kolejki. Duży plus za utrzymanie porządku na półkach z kosmetykami kolorowymi

Na wejsciu ...

Na wejsciu Pani ekspedientka uprzejmie mnie przywitała. Ceny i promocje byly dobrze widoczne oraz czytelne. Produkty na półkach były ułożone zgodnie z etykietami. Testery były dostępne do użytku. Pytając ekspedientki o aktualne promocje w strefie beauty, Pani z miłą chęcią przedstawiła mi aktualna ofertę oraz pomogla dobrać odpowiedni podklad. Sklep utrzymany w czystosci. Nie było także dłuższej kolejki. Pani kasjerka również była uprzejma i uśmiechnięta. Wizyta w tym sklepie była przyjemna.

Doświadczenia w wybranej ...

Doświadczenia w wybranej placówce oceniam na dobre . Obsługa bardzo pomocna aczkolwiek musiałam sama poszukiwać pracownika po całym sklepie aby pomógł mi wyszukać wybrany asortyment , co było uciążliwe . Okrojona załoga sprawia , że zakupy są trudniejsze. Jednak po odszukaniu pracownika obsługa przebiegła bardzo dobrze . Sprzedawca szybko pomógł mi wyszukać produkt opowiedział o nim dobrze argumentował zalety produktu , pomógł również wybrać jeszcze inne rzeczy które były mi niezbędne . Fachowa pomoc .

Podczas ostatnich zakupów ...

Podczas ostatnich zakupów w drogerii Rossman byłam zawiedziona. Towar nie był dołożony, co spowodowało długi wybór moich zakupów. Na sklepie w ogóle nie widziałam pracowników. Po podejściu do kasy czekałam około 3 minut na obsługę. Dodam, że miałam tylko gotówkę, by zapłacić za zakupy. Po długim czasie oczekiwania zadzwoniłam po narzeczonego, który czekał na mnie przed drogerią, by wszedł i zapłacił swoją kartą płatniczą przy kasie samoobsługowej, ponieważ nikt nie podszedł.

Pracownicy wolią zajmować ...

Pracownicy wolią zajmować się rozmową między sobą niż odpowiadać klientowi na zadane pytanie ( czy dostanę konkretny produkt) , 7 min czekanie aż ekspedientka podejdzie do kasy, komentarz pod nosem był bardzo niepotrzebny ( po co mamy te kasy samoobsługowe )

Zatowarowanie jest zawsze ...

Zatowarowanie jest zawsze pełne. Wystrój i czystość jest na odpowiednim poziomie. Obsługa miła i pomocna, niestety zdarza się, że muszę szukać pracownika po sklepie i zdarza się, że nikogo nie znajduję, żeby uzyskać potrzebne mi informacje. to duży minus jak dla mnie. Zdarzyło mi się z tego właśnie powodu zrezygnować z zakupów i wyjść ze sklepu. Jeśli jednak dokonuję tam zakupów, to obsługa jest sprawna i szybka.

W placówce był ...

W placówce był zachowany porządek, półki były zapełnione produktami. Pracownicy byli mili oraz chętni do pomocy

Sklep czysty zatowarowany ...

Sklep czysty zatowarowany dobrze oznaczony, ale obsługa tragedia. Jeśli poprosi się o pomoc to każda idzie jak za karę. Zero empatii do klienta. A odkąd jest kasa samoobsługowa na kasjerkę trzeba czekać i czekać. Zazwyczaj korzystam z kas samoobsługowych ale zdarza się brak gotówki na koncie i trzeba zapłacić normalne. No i kiedyś tak właśnie się zdarzało. Pani kasjerka wykładała towar a ja stałam czekając aż podejdzie. Spojrzała i widziała ze czekam, ale nie kwapiła się podejść. Cierpliwie poczekałam aż skończy. Podeszła i pierwsze co powiedziała to to że jest kasa samoobsługowa i prosi z niej korzystać. Nie odpowiedziałam nic. Ale jak tak można mówić. To jest indywidualna sprawa każdego jaka forma płaci no i co ze starszymi osobami które nie potrafią obsługiwać takich kas..... masakra. Staram się nie korzystać z tego sklepu i raczej nie poleciłabym nikomu.

Bardzo fajna i ...

Bardzo fajna i miła obsługa. Kasjerki chętne do pomocy. Półki zatowarowane wszystko można znaleźć.

W zmówieniu online ...

W zmówieniu online zawartość niezgodna z paragonem i moim zamówieniem. Kilka opakowań karmy dla zwierząt podmienionych bez mojej zgody i bez poinformowania mnie o zmianie. W ten sposób straciłem nie tylko pewną kwotę pieniędzy ale także zaufanie do tej placówki. Na moje zgłoszenie tej sprawy do Rossmann brak zadowalającego mnie rozwiązania w postaci zwrotu pieniędzy lub innej rekompensaty. Jaka firma taki poziom usług jak widać.

Przemiła obsługa. Bardzo ...

Przemiła obsługa. Bardzo pomocne dziewczyny, zawsze doradzą. Czasami tylko trzeba trochę więcej poczekać na Panią kasjerkę.

Obsługa w Rossmannie Chrzanów ...

Obsługa w Rossmannie Chrzanów Trzebińska jest wyjątkowa jedna z ekspedientek w takim makijażu permanentnym jest bardzo miła pomocna. Pomogła mi znaleźć farbę do włosów.

Sklep utrzymany w ...

Sklep utrzymany w czystości obsługa raczej sympatyczna zawsze służąca pomocą.

Mimo, że drogeria ...

Mimo, że drogeria znajduje się w jednej z częściej odwiedzanych galerii w Warszawie, w środku zawsze jest porządek. Nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby brakowało towaru na półkach. Obsługa jest uprzejma, zawsze służy pomocą i w razie potrzeby szuka brakującego produktu. W drogerii oprócz kasjerek jest duża ilość kas samoobsługowych co znacznie przyspiesza zakończenie zakupów. Jest to jedna z drogerii do których chętnie wracam.

KATASTROFA Przy kasie ...

KATASTROFA Przy kasie żywej duszy. Gdy wołanie o pomoc nie pomogło zaczęliśmy szukać. W końcu udało nam się znaleźć kogoś w uniformie Rossmann na "degustacji" szminek. Pracownica zapytana dlaczego nie ma nikogo przy kasie zaczęła się drzeć. Gdy zwróciłem uwagę, że jest w pracy a nie u siebie w domu zaczęła krzyczeć jeszcze bardziej. Może czas zatrudnić inny wykwalifikowany personel! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Duzy wybór asortymentu. ...

Duzy wybór asortymentu. Sala sprzedaży czysta zadbana. Obsługa na kasie sprawna. Kasjerki proponują skorzystanie z kasy samoobsługowej, proponują dodatkowy produkt który często jest w dobrej cenie. Cenówki zgodne z cenami na kasie.

W placówce dominuje ...

W placówce dominuje czystość, umyte podłogi, półki oraz klamki są tutaj standardem. Personel spełnia oczekiwania, zachowuje się profesjonalnie i z uprzejmością, choć problemem jest jego ilość, nie zawsze starcza ludzi przez co kasy czasami stoją puste, niemniej obok można zakupić artykuły bez obsługi, ale wtedy jedyną akceptowalną formą zapłaty jest karta płatnicza bądź system Blik. Oferta produktów jest duża i zróżnicowana. Podsumowując, sklep jest prowadzony schludnie i dokładnie, jedynym problemem jest nie zawsze obecna obsługa, choć i to nie sprawia większego problemu.

Nie dość, że ...

Nie dość, że musisz się pierwszy przywitać, to jeszcze pani nie odpowiada, a jak o coś zapytasz to odpowiada na siłę. Szkoda, bo zazwyczaj spotykam miłe panie a ta zepsuła mi trochę radość z zakupów.

Wizyta przebiegła sprawnie, ...

Wizyta przebiegła sprawnie, towar był dobrze oznaczony na półkach. Sam wygląd sklepu bez zarzutu, czysto, dobra dostępność produktów. Przy korzystaniu z kasy samoobsługowej, okazało się, że towar wchodzi w złej cenie. Pani konsultantka jednak szybko zaproponowała rozwiązanie i transakcja przebiegła pomyślnie. Uśmiechnięty, pomocny personel.

Odwiedzałeś ostatnio Rossmann?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.04 )

DOUGLAS

(4.15 )

INGLOT

(4.28 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem