Pocztex

( 2.43 )

Opinie (42)

Dostawa w sobote. Usługa nie działa nigdy.

Wykupiona usługa dostawa w dniu. Dostawa w sobote. Expres i ubezpieczenie. Niestety od 5 rano paczka czeka w sortowni. Nikt jej nie pobrał. Ja niemoge odebrac z sortowni. Infolinia mowi ze niemoze nic zrobić. Ogolnie farsa.

tragedia

Poczta Polska to kolejny pokomunistyczny moloch, który sam się prosi o likwidację. W ostatnim czasie dwukrotnie miałem wątpliwą okazję korzystać z dostaw zakupów przez tę instytucję i dwukrotnie przesyłka do mnie przeleżakowała na terminalach więcej niż wynosił deklarowany czas dostawy (pomijając dni weekendowe). Jestem wyjątkowo zniesmaczony takim traktowaniem klientów. Wystawiam 1 gwiazdkę bo mniej się nie da zaznaczyć. kaer

Próba doręczenia?!

Cały dzień czekam w domu po otrzymaniu powiadomieniagodz. 10 30, że dziś zostanie dostarczona paczka. O 17 53 w tracki gu pokazuje Próba doręczenia nieudana. To jest chyba drwina. Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem, nikt nie pukał nikt nie dzwonił. Brak awizo czy prób połączenia. Nie polecam.

Porażka

To jakaś porażka a nie usługa kurierska. Kurier bez podjęcia próby doręczenia przekazuje przesyłkę do urzędu pocztowego, bez próby ponownego dostarczenia. Zależało mi na tym by przesyłka trafiła do mnie do domu gdybym chciała przesyłkę peczkomatową to taką bym zamówiła. Wielokrotnie zamawiałam przez inne firmy kurierskie i nigdy nie było problemu. Kurier dzwoni umawia się i dostarcza przesyłkę, tu ani telefonu ani próby doręczenia, tylko od razu awizo. A potem stój w kolejce po odbiór na poczcie ok. godziny. Totalna porażka. Nigdy więcej.

OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM

Kurier wysłał mi smsa, że zostawił przesyłkę u ochrony. Nawet nie zadzwonił do mnie domofonem i nie sprawdził czy jestem w domu. Jestem niepełnosprawna, jeżdżę na wózku i mieszkam sama. Teraz nie mam możliwości odebrania przesyłki a to były leki bardzo ważne dla mnie. Zadzwoniłam do kuriera, kurier zbluzgał mnie, rozłączył się i nie odbierał ode mnie telefonów. Zadzwoniła do niego moja córka - efekt ten sam. Przesyłka dalej leży u ochrony. Nigdy więcej nie skorzystam z pocztexu. Inni kurierzy są mili, nie robią łaski, że dostarczają przesyłki i wcale nie są drożsi. Nie polecam nikomu POCZTEX. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!

PORAŻKA

Dwie przesyłki w jednym tygodniu z "próbą doręczenia" gdy cały dzień byłam w domu. Lepiej dopłacić kilka złotych i wybrać normalnego kuriera, a nie jeżdżącego chyba hulajnogą. Pocztex powinien nosić nazwę paczkomaty a nie kurier.

bardzo źle

Kurier się nawet nie pofatygował z paczką. Cały dzień siedziałam w domu - dostałam awizo SMSem. Odradzam!

Niesolidny kurier

Jestem osobą niepełnosprawną, zakupy robię w internecie (głównie w bon prix). Otrzymuję zazwyczaj smsa, że była próba doręczenia przesyłki (próby nie było bo nie wychodzę z domu), następnie otrzymuję awizo, że paczka jest do odbioru na poczcie, co przy mojej niepełnosprawności wiąże się z ogromnym kłoptem. Sytuacja powtórzyła się od listopada już trzykrotnie bo trzy razy zamawiałam paczki.Po prostu kurier nie przychodzi do adresata tylko zostawia przesyłkę do odbioru na poczcie

właśnie takiej obsługi niema nigdzie super

mają takiego (treść usunięta) że dhl musi im pomagać..tam pewnie dwóch umie czytac a jeden pakować, z taką precyzją to wy do niczego nie dojdziecie porazka 2 tygodnie na przesyłkę ,a tylko 300 km , z zagranicy miałem w ciągu dwóch dni. jednym słowem do niczego się nie nadajecie (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nigdy więcej - najgorsza jakość pod słońcem

Kurier Pocztex 48 po prostu mnie okradł. Chyba nie trzeba się nad tym bardziej rozpisywać, przesyłka z biżuterią nigdy do mnie nie dotarła mimo, iz była ubezpieczona. Wielokrotnie pisałam reklamacje, które nigdy nie były uwzględnione, Poczta Polska nie potrafi odpowiedzieć gdzie się znajduje paczka, komu ją wydali, jakie nazwisko jest w systemie a zwłaszcza, jakim prawem wydali ją komuś innemu?! Dodam, iż BYŁAM CAŁY CZAS W DOMU!!! Nie było żadnego Pana z przesyłką, nikt nawet nie zadzwonił do drzwi. Sąsiedzi nic nie wiedzą. Kontakt z Pocztą Polską to droga przez mękę. Dodają tyle formalności, aby petent się w końcu sam zniechęcił. Byłam twarda i żądałam od Sklepu Internetowego wszelkich dokumentów potwierdzających wysyłkę. Niestety, kiedy po raz n-ty zażądali abstrakcyjnego oświadczenia, Sklep Internetowy także przestał mi odpisywać. Zostałam z niczym. Ostrzegam Pa ństwa przed Pocztą Polską, jeśli coś Państwu zginie nikt nie będzie w stanie pomóc. Płacimy za niekompetencję i nieopowiedzialnych kurierów.

Żenująca obsługa!

Przez kilka dni, czekałam na przesyłkę, która miała dotrzeć w ramach Pocztex48. No niestety, z 48 h zrobiło się 96h. Gdy próbowałam uzyskać jakiekolwiek informacje dotyczące paczki na infolinii, to przede wszystkim musiałam poczekać ponad pół godziny w "kolejce". Kiedy udało mi się dodzwonić do konsultanta, który jedynie zapytał o nr przesyłki, po czym poinformował mnie, że na temat paczki nic nie wiadomo, bo statusy w systemie były kilka razy zmienione i nie potrafi mi pomóc, po czym się rozłączył. Jakość obsługi na poziomie zerowym. Przykre podejście do klienta.

Dzwoniąc na infolinie w celu doinformowania się dlaczego

Dzwoniąc na infolinie w celu doinformowania się dlaczego kurier nie zadzwonił do mnie przed przyjazdem i dosłownie 10 minut jak pojechał wróciłem do domu zastałem awizo . Zadzwoniłem do kuriera i poinformował mnie że paczka po 14 będzie do odbioru na poczcie . Zgodnie ze strony wynika że jest to niezgodność nienależytego wykonania . Po czym pani na infolinii podała sprzeczne informacje na ten temat iż w momencie gdy kurier nie zastanie nas w domu to musi awizować lecz zgodnie z opisem on nawet nie dzwoni na telefon podany na przesyłce . Jakiś czas temu nawet pisał numer telefonu by tylko zadzwonić jak będę w domu to przywiezie. To ostatni raz jak zamawiałem przez pocztex 48 i inne ich usługi . Nie wspomnę o niemiłej obsłudze na poczcie gdzie po 14 paczka miała być do odbioru a musiałem czekać od 14:20 do 14:40 aż pani życzliwie wprowadzi paczkę w system poczty popijając świeżą herbatkę .

nigdy więcej żadnych usług doręczenia paczek z tej firmy

nigdy więcej żadnych usług doręczenia paczek z tej firmy - masakra. Dostałam numer aby śledzić przesyłkę, od rana widnieje informacja że trwa przygotowanie do doręczania i nic po za tym , wiec dzwonię na infolinię aby uzyskać jakiś szczegółowych informacji, kiedy zostanie mi doręczona przesyła - otrzymałam informację że kurier ma czas do piątku do 20 ( dziś środa) po cholerę te śledzenie / monitoring skoro i tak teraz muszę 3 dni siedzieć i oczekiwać na listonosza. Poczta Polska chce się rozwijać a jest 10 lat za firmami kurierskimi, bo tam od kurierów z porządnych firm otrzymuję się sms lub dzwonią kiedy będzie paczka i w jakich godzinach ( a jest przekrój 2godz, a nie czekanie 3 dni). Po drugie podobno to jest pocztex48 i w ciągu 48 godz powinno być doręczone od pobrania - zostało pobrane wczoraj czyli we wtorek i ma czas do piątku - masakra. Wolę już 3 zł więcej za firmę kurierska zapłacić

Po raz kolejny korzystanie z usług poczty polskiej

Po raz kolejny korzystanie z usług poczty polskiej, a w tym konkretnym przypadku pocztexu było totalną porażką. Na początku wszystko szło ok, śledziłam swoją przesyłką na stronie internetowej i jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że 27.11 o godzinie 15:00 pojawił się status nieudane doręczenie. Moje zdziwienie wynikało z faktu, iż tego dnia cały dzień siedziałam w domu. Postanowiłam więc odwiedzić pocztę w Chropaczowie, na której pani stwierdziła że takiej paczki nie posiada ale zadzwoniła na pocztę do centrum i okazało się że paczka jest tam. Kasjerka z poczty powiadomiła mnie że paczka była dzisiaj doręczona, ale nie było mnie w domu i ponownie zostanie dostarczona jutro. Natomiast ja postanowiłam nie czekać i pojechałam na pocztę do centrum. Tam pani w okienku stwierdziła że u nich nie ma takiej paczki, jednak poszła poszukać i po chwili wróciła z kurierem, który był mocno oburzony na to że go oskarżam i powiedział że on dopiero dostał tą paczkę także nie ma możliwości aby była ona dostarczona dziś. I na koniec najlepsza obie panie (kasjerka i kurier) stwierdziły że ten system śledzenie przesyłek nie działa i nie można na nim polegać.

Odwiedzałeś ostatnio Pocztex?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.64 )

Poczta Polska

(2.95 )

DHL

(3.78 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem