Poczta Polska

( 2.95 )

Poczta Polska to firma o ponad 460-letniej tradycji, największy operator na rodzimym rynku – zatrudnia ponad 70 000 Pracowników, sieć obejmuje 7600 placówek, filii i agencji pocztowych. Jest jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo – kurierskich i logistycznych oraz narodowym operatorem pocztowym, z którego korzysta ponad 90% Polaków. Koncentruje się na wzmacnianiu najbardziej perspektywicznych obszarów – paczek, logistyki, finansów, usług międzynarodowych i na rzecz administracji publicznej. W ostatnim czasie Poczta Polska zdobyła 1. miejsce w rankingu Rzeczpospolitej w kategorii najcenniejszych polskich marek działających w sektorze usług. W 2020 roku Poczta została laureatem konkursu TOP Marka zajmując pierwsze miejsce w kategorii firm kurierskich.

Opinie (3639)

I znowu super ...

I znowu super zadziałała obsługa świetna organizacja pracy. Miłego dnia . ZYCZY ZADOWOLONY KLIJENT Poz. Grzegorz

Nie polecam tej ...

Nie polecam tej instytucji. Obsługa w punktach pozostawia wiele do życzenia. Od dzisiaj po odrzuceniu mojego odwołania ograniczam do koniecznego minimum korzystanie z ich usług. Wysłałem list polecony do Łodzi, tamtejszy U.P. i listonosz twierdzą, że list został doręczony przez włożenie do skrzynki, natomiast odbiorca nie otrzymał listu. Złożyłem reklamacje, która została odrzucona, więc się odwołałem, co też nic nie dało. Poczta zasłania się przepisami, które umożliwiają wkładanie poleconych do skrzynki, nadmieniam, że w Warszawie wszystkie polecone, jakie są wysyłane do mnie, nigdy nie są wrzucane do skrzynki (co często wiąże się z długim pobytem na poczcie). Dobrze, że jest inpost i inne firmy kurierskie. Podsumowując: NIE POLECAM I MOCNO ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG NAJGORSZEJ FIRMY JAKĄ JEST POCZTA POLSKA

TRAGEDIA!!! Nie wiem ...

TRAGEDIA!!! Nie wiem czemu ta instytucja jeszcze istnieje! Fatalna obsługa telefoniczna jak i stacjonarna, same wredne babki. Kurierzy robią co chcą. Zamawia się przesyłkę do domu ale nigdy nie dochodzi bo kurierowi ciężko jest zadzwonić nawet domofonem. Wiecznie awizo i trzeba iść osobiście (mimo że za przesyłkę do domu trzeba zapłacić) . Na poczcie oczywiście panie mają wiecznie czas a jak już mają coś zrobić to z łaską! Nie mówiąc już o obsłudze telefonicznej bo ta jest jeszcze GORSZA!!!! Najgorsza instytucja świadcząca usługi kurierski i najgorsza obsługa klienta jaką można sobie wyobrazić. Z całego serca NIE POLECAM!!!!!!!!!

Najgorsza obsługa klienta ...

Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałam w ostatnich latach. Nic nie wiedzą. Paczka może krążyć i krążyć, a klient może tylko czekać . Zero jakiejkolwiek inicjatywy i chęci pomocy. Nigdy więcej nie skorzystam z usług Poczty Polskiej

Miła , szybka ...

Miła, szybka, sprawna obsługa. Panie życzliwe oraz chętne do pomocy. Profesjonalizm i zaangażowanie. Aby wszystkie placówki były tego typu to Poczta byłaby wielka. Pozdrawiam Ania

Super obsługa bardzo ...

Super obsługa, bardzo miłe panie pracują w tej placówce. Nie ma spiętrzenia oczekujących, szybka reakcja i otwieranie nowego okienka. Zawsze doradzą, uśmiechnięte, specjalnie jeżdżę na ten odział chociaż mam dalej o kilometr. Proszę brać przykład z tej placówki i wysłać tam na szkolenia personel z innych oddziałów. Wierny klient, ale tylko tej placówki Pozdrawiam Grzegorz

Personet wredny listonosz ...

Personet wredny listonosz nie dostarcza mi korespondencji wystarczy że na paczce ktoś wpisze źle nazwisko namuj adres ostatnio wychodziłem do listonosza szybko pochował paczki na ten adres pani kierownik jak zapytałem o paczkę to odrzekła, że ona niema czasu lecieć i sprawdzać na katalogi z jednej firmy czekam już miesiąc dostałem próbki perfum koperta była rozdarta pewnie ktoś sobie wziął obsługa wredna listonosz ok

Całokształt działania tej ...

Całokształt działania tej firmy to jakaś kpina... Człowiek płaci za kuriera Ekspres 24 bo ma nadzieję że przesyłka dojdzie w 24 godziny.... I tu zaczynają się żarty.... Po 24 godzinach przesyłka jest dalej w drodzę na jakiejś sortowni... Po rozmowie telefonicznej człowiek dowiaduje się że paczka 24 wcale nie oznacza dostawy w 24 godziny no trochę śmieszne ale prawdziwe... Poczta Polska wprowadza ludzi w błąd nazywając w ten sposób ta usługę bo jest również paczka 48 i tu by każdy pomyślał że pewnie mają na dostarczenie tej paczki 48h... I znów kłamstwo bo mogą ja dostarczyć kiedy chcą... W porównaniu do innych operatorów przesyłek poczta Polska to prawdziwy dinozaur... Jakość usług żenująca... Ta firma powinna zniknąć z Rynku.... Jednego jestem pewien nigdy więcej nie będę korzystać z ich usług szkoda czasu i szkoda nerwów... Wszystkie usługi oceniam negatywnie... Jedynie mój listonosz to fajny chłop z którym można porozmawiać

To jedno z ...

To jedno z najgorszych miejsc pod względem obsługi klienta i jakości usług. Wystrój placowek, obsługa, system informatyczny jest niedostosowany do dziejszych czasów. Wiele możnaby poprawić w szybkości odbioru przesyłek. Niestety, w Poczcie Polskiej w godzinach największego ruchu można zmarnować wiele czasu na czekanie w kolejce na coś, co inne firmy potrafiły rozwiązać wprowadzając nowe technologie i nastawienie na zadowolenie klienta. Mimo prób Poczty Polskiej w informatyzacji i wprowadzeniu na przykład podpisu elektronicznego przy odbiorze paczki, trzeba umieszczać drugi taki sam podpis długopisem na kartce, co tylko wydłuża czas obsługi. Obsługa potrafi być naprawde niemiła, można poczuć się jak petent, w złym znaczeniu tego słowa. Jednak największą winę za taki stan ponoszą ludzie, którzy zarządzają tą spółką.

Beznadziejna firma. Moja ...

Beznadziejna firma. Moja paczka ciągle w drodze zero info. Płacisz za usługę i tyle w temacie nikt nie odpowiada za nic

Moja paczka w ...

Moja paczka w oddziale w Lublinie czeka już ponad 2 miesiące na odprawienie i dostawę. Ciekawe czy wyrobią się do Bożego Narodzenia. Radzę omijać szerokim łukiem tę firmę ....

Moja paczka ma ...

Moja paczka ma rodzaj Paczka+ i usługę ekspres. Została nadana wczoraj, więc powinna być dziś dostarczona. Mimo tego w placówce powiedziano mi że dopiero będzie doręczona w poniedziałek

Fatalna obsługa, w ...

Fatalna obsługa, w zasadzie 0 jakości jeśli chodzi o dostarczanie przesyłek. Kurier notorycznie zostawia przesyłki w przypadkowych miejscach mimo że cały czas jest ktoś w domu. Ciekawe jest też to że podają kody odbioru i tel. do kuriera a dostarcza ktoś zupełnie inny. To jest dopiero cyrk że nie wiedzą kto realizuje im dostawy.

Zgubili paczkę wartościową, ...

Zgubili paczkę wartościową, nie dostarczyli na miejsce. Nawet szukać się im nie chce. Nie polecam uslug.

Okropne! Nie otrzymalem ...

Okropne! Nie otrzymalem paczki.Kurjer nie dzwonil, nic ne zrobil , a odrazu zrobil zwrot(((

Odwiedzałeś ostatnio Poczta Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.64 )

Pocztex

(2.43 )

DHL

(3.78 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem