Apteka Centralna

( 0.50 )

Opinie (17)

Długie kolejki i żółwie tempo obsługi

Byłam w aptece w piątek ok. 11:30. Kolejka bardzo długa, ale takiej długości kolejki w innych znanych mi aptekach są rozładowane w dużo krótszym czasie. Obsługiwały 4 panie, z czego 2 przy jednym okienku plus 2 panie jako pomoc. Tu obsługa 12-osobowej kolejki przy 3 okienkach trwała ponad godzinę. Nie polecam tej apteki.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Do apteki wchodzi się po kilku schodkach

Do apteki wchodzi się po kilku schodkach, ale dla osób niepełnosprawnych zbudowano tu podjazd. W aptece jest ładnie i czysto. Kolejka była kilkuosobowa, mimo że klientów obsługiwały trzy farmaceutki. Były bardzo pomocne w wyborze tańszych leków i ich zamienników.

Apteka mieści się przy ruchliwej ulicy w centrum miasta

Apteka mieści się przy ruchliwej ulicy w centrum miasta. Zajmuje dość przestronne pomieszczenie. Wybrałem się tam po olej dr Budwig. Kupiłem litrowy po 28,99 zł, ale w ofercie był także półlitrowy po 17,99 zł. Przy kasach były dwie panie, które sprawnie obsługiwały klientów, dzięki czemu nie tworzyła się kolejka.

Apteka całodobowa więc często robię w niej zakupy

Apteka całodobowa więc często robię w niej zakupy. Na plus duży asortyment, na minus ceny - w innych aptekach te same produkty są kilka złotych tańsze.

Lubię tą aptekę ze względu na szeroki

Lubię tą aptekę ze względu na szeroki,powiedziałabym nawet-że nieograniczony- asortyment,szybką reakcję personelu wyrażenia chęci sprowadzenia niedostępnych produktów na zamówienie.Absolutnie jedynym minusem są tutaj ceny i brak rabatów (przynajmniej ja jeszcze nie doświadczyłam, a robię tu zakupy regularnie). Na uwagę zasługuje szeroki wachlarz produktów do pielęgnacji ciała marki Vichy,Yves Rocher itp.

Apteka mieści się w budynku

Apteka mieści się w budynku-bloku, przed wejściem było czysto, w aptece również czysto. Towar powykładany jest za szybą, również okienka znajdują się za szybą. Przez co nie widać towaru. Pani obsłużyła mnie sprawnie i bezkonfliktowo. Ceny często w tej aptece są niższe niż gdzie indziej, na dodatek często są tam promocje.

Bywam tam często

Bywam tam często,mam blisko od domu.Apteka jak apteka,ale są tam kolejki.Niekiedy na 3 stoiska obsługi jest tylko czynne jedno.Panie są,ale błakają sie po sklepie jak zagubione owieczki-nie bacząc na rosnącą klientele.Towaru jak na lekarstwo,mały wybór by najmiej tych bez recepty.Ale za to jakość obsługi wysoka,Panie zawsze uśmiechniete,pomocne.Pomieszczenie po generlnym remoncie,schludnie.Tylko te kolejki...

Apteka niczego sobie

Apteka niczego sobie.Wnętrze czyste,klimatyzacja,woda pitna,krzesła.Pomieszczenie duże,przestronne.Okienek 4 ale czasami przy dużej kolejce otwarte jest tylko jedno.Personel nie zwraca uwagi na ludzi czekających w kolejce.Apteka znajduje się blisko supermarketów i jest tam zawsze dużo ludzi.Panie farmaceutki zawsze doradzą z uśmiechem.Apteka jest mało zaopatrzona więc trzeba czasami pofatygować się do centrum.Ale z miłą chęcią zamówią to na drugi dzień.Ja jestem zadowolona.

Poszedłem dzisiaj do apteki wykupić dziecku receptę

Poszedłem dzisiaj do apteki wykupić dziecku receptę. Na początku wszystko było w porządku czyste szyby, podłoga. Ku mojemu zaskoczeniu, kiedy obsługiwała mnie z pozoru miła kobieta okazało się, że miła osoba żyje jeszcze dniem wczorajszym.Pierwszym błędem jaki zauważyłem był fakt,iż na opakowaniu od antybiotyku, gdzie lekarz zalecił dawkowanie farmaceutka opisała go " 3 razy po 12 godzin". Zapytałem się jej jak to jest możliwe, przecież doba ma 24h. Następnym potknięciem było to,że pytając się mnie o adres zamieszkania, ponieważ był niewyraźnie jak dla mniej opisany stwierdziła,że dziecko ma 1,5 roku, gdzie był pesel a lekarka napisała lat 5. Miło wspominam tą wizytę pomimo tylu potknięć. Na sam koniec dostałem dla dziecka kolorowanki na pocieszenie.

Będąc przejazdem w Koszalinie

Będąc przejazdem w Koszalinie, chciałam wykupić receptę mojej córeczki, mleko Bebilon pepti 2. Weszłam więc do tej apteki, ponieważ wiem, że jest tu tanio. Przede mną była 1 osoba. Szybko jednak nadeszła moja kolej. Podeszłam do okienka, podałam farmaceutce receptę. Spojrzała na nią, wklepała coś w komputer i powiedziała mi, że muszę mieć drugą receptę, ponieważ numer lekarza na pieczątce był rzekomo nieczytelny. Dziwne, że ja bez problemu odczytałam cyfry, no ale widocznie pani z apteki nie chciało się wysilić wzroku. Zrezygnowana odeszłam.

Apteka Centralna w Miastku przyciąga korzystnymi cenami i

Apteka Centralna w Miastku przyciąga korzystnymi cenami i położeniem (jak sama nazwa wskazuje mieści się dokładnie w centrum miasta). Apteka jedna z większych w okolicy. Wnętrze zadbane i oryginalnie i ze smakiem urządzone. Wewnątrz panował ład i porządek, w powietrzu unosił się przyjemny zapach odświeżacza. W aptece znajduje się niewielki kącik dla dzieci, oraz miejsce na odpoczynek. Znaleźć tam można również automat z wodą oraz aparat mierzący ciśnienie i poziom tłuszczu w organizmie. Towar był bardzo schludnie poukładany, z dobrze widoczna ceną. Apteka jest bardzo dobrze zaopatrzona a ceny kształtują się na konkurencyjnym poziomie. Szukałam czegoś na zatrucie pokarmowe a farmaceutka bez większych problemów znalazła odpowiedni lek. Była bardzo sympatyczna i kompetentna. Zadała kilka dodatkowych pytań by zapoznać się z problemem i po chwili namysłu wręczyła mi odpowiedni specyfik. Farmaceutka ubrana była w biały fartuch i miała widoczny identyfikator. Jakość obsługi bez zastrzeżeń. Jak najbardziej polecam.

Apteka centralna jak sama nazwa wskazuje mieści się w

Apteka centralna jak sama nazwa wskazuje mieści się w centrum mojego niewielkiego miasteczka. Często koło niej przechodzę wybierając się na miasto. Kiedyś potrzebowałam żelu na bazie wody, który stosuje się do wykonywania USG. Potrzebowałam go do przyrządu aby rozprowadzam impulsy a nie raził prądem. Będąc w pobliżu tamtej apteki zaszłam w celu zakupienia żelu. Z tego co się orientowałam taki żel powinien kosztować kilka złotych. Kiedy zapytałam się w aptece o żel do USG, bądź inny lecz na bazie wody aptekarka jakby się trochę zdziwiła czego ja szukam. Zajrzała w komputer lecz po chwili odpowiedziała, że czegoś takiego nie mają i zaproponowała co innego, lecz to co zaproponowała kosztowało około 30 zł i nie było na bazie wody tylko już z jakimiś dodatkami. Nie było to to czego ja potrzebuję więc podziękowałam i wyszłam. Obsługa było miła i chciała pomóc ale zdziwiłam się, że nie maja takiego produktu. Apteka nieduża ale ładna. Wystrój spokojny z możliwością odpoczęcia na kanapie. Jest możliwość napicia się wody gdyż stał do tego odpowiedni przyrząd. Było czysto i pachniało świeżością. Szkoda tylko, że nie dostałam tego co szukałam. Jeśli chodzi o ceny to maja przystępne chociaż ten produkt, który aptekarka mi zaproponowała był bardzo drogi, zwłaszcza, że dla mnie zużył by się po tygodniu.

Apteka ma bardzo dobrą lokalizację

Apteka ma bardzo dobrą lokalizację - centrum miasta. Przez co są tam ciągle kolejki. Jednak panie obsługujące bardzo sprawie radzą sobie z tłumem. Jestem w tej aptece praktycznie kilka razy w miesiącu i jak dotąd nie mam żadnych zastrzeżeń. Można spokojnie zapytać o leki, działanie, cenę, panie są bardzo pomocne zawsze uśmiechnięte. Jako częsta klientka jestem bardzo usatysfakcjonowana .

Podczas wejścia apteka była już przygotowywana do

Podczas wejścia apteka była już przygotowywana do zamknięcia-była zmywana podłoga.Chciałam kupić waciki kosmetyczne lub watę oraz olejek kamforowy.Pani podała mi dwa rodzaje wacików,abym mogła sobie wybrać. Gdy już miałam płacić aptekarka jeszcze spytała ,czy te waciki też potrzebuję do ucha,więc potwierdziłam.Na to zaproponowała,że bedzie taniej ,gdy wezmę małe opakowanie waty.Z chęcią na to przystałam.Zapłaciłam ok 2 złote mniej.

Odwiedzałeś ostatnio Apteka Centralna?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Cefarm

(4.00 )

Apteka Magiczna

(3.77 )

Apteka Blisko Ciebie

(2.75 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem