CH Tesco

( 3.42 )

Opinie (48)

Często korzystam z kas samoobsługowych

Często korzystam z kas samoobsługowych, gdyż jest po prostu szybciej, a w szczególności kiedy obsługa na tym dziale jest tak pomocna i miła i chętnie pomagają usprawniać ten dział. Dzięki temu rozładowanie kolejki jest bardzo sprawne, co sprawia, że chętniej korzystam z tej formy kasy.

Bardzo słaba

Bardzo słaba. Pracownicy to większość firma zewnętrzna. Kasjerzy nie znają kodów szukają po kartkach albo pokrzykują do innych kasjerów. Piątek popołudnie za mało otwartych kas ( przez co są długie kolejki ). Pytając obsługę czy można jeszcze którąś otworzyć tłumaczą , że są samoobsługowe.

Obsługa zabiegana i nie zainteresowana klientem pozatym

Obsługa zabiegana i nie zainteresowana klientem pozatym wszystko w porządku. Sklep utrzymany w czystości. Pani kasjerka mało komunikatywna.

Zakupy w Tesco na ulicy Kapelanka minęły mi bardzo szybko i

Zakupy w Tesco na ulicy Kapelanka minęły mi bardzo szybko i przyjemnie. Przy wejściu do sklepu stoją skanery, dzięki którym można samemu skanować towar zabierając go z półki. Przed pobraniem skanera pracownik instruuje nas jak korzystać z takiego urządzenia. Na każde pytanie, prośbę o pomoc każdy z pracowników jest w stanie odpowiedzieć/pomóc. Jakość obsługi oceniam na bardzo dobrą.

Sklep ma duży asortyment na stosunkowo niewielkiej

Sklep ma duży asortyment na stosunkowo niewielkiej powierzchni. Towar usytuowany w sklepie logicznie. Bałagan na półkach. Nie jest uzupełniany na bieżąco. Obsługa jest uprzejma, uczynna, ale nie dba o porządek. Ekspedienci chętnie doradzą i pomogą.

Po wizycie w supermarkecie

Po wizycie w supermarkecie, zdecydowałem się na wizytę w hipermarkecie sieci. Mimo, że było mi nie po drodze, potrzeba zakupu okazała się większa. W samym hipermarkecie czysto, nie zauważyłem zbędnych pudeł czy śmieci. Produkty oznaczone jak należy. Miałem jednak małe problemy w odnalezieniu produktów, które szukałem. Dopiero jedna z doradczyń (wiek ok.30 lat, ok. 170cm wzrostu, brunetka, polar z logo sieci) wskazała mi, że nad działami są tablice informujące o dziale. Niestety wiszą zbyt wysoko. Ich odkrycie było dla mnie sporym zaskoczeniem. Sugerując się tymi napisami udałem się poszukiwać kawy Nescafe w promocyjnej cenie (200g + 50g) za 16,99zł. Nie mogłem odnaleźć towaru na półce więc poprosiłem o pomoc przechodzącą obok doradczynię (wiek ok.35 lat, ok.175cm wzrostu, okulary, brunetka, czerwona koszula z napisem Tesco). Stwierdziła, że nie przeglądała gazetki dlatego nie wie czy produkt, którego poszukuję jest w sklepie. Ale jeżeli jest to powinien być na "wyspie" na środku sklepu. Udałem się w tamte miejsce i dopiero tam dowiedziałem się od innej doradczyni, że towar również nie dojechał (podobna sytuacja jak w supermarkecie). Zapytałem czy może mi pomóc przy pączkach (różne smaki 4 w cenie 3, tak zachęca gazetka promocyjna). Doradczyni odpowiedziała, że to nie jej dział, ale na pewno tam (na dziale) ktoś będzie. Niestety, ale na dziale nie było nikogo do pomocy. Mijała mnie kobieta z napisem na koszulce Tesco Gość, lecz po zagajeniu szybko odparła, że "nie wie". Wybrałem więc produkty sam i udałem się do kasy. Obsługa przy kasie zbyt wolna. Obok znajdują się kasy samoobsługowe i dwukrotnie podchodzono do kasjerki, która miała mnie obsługiwać, z prośbą o pomoc. Kasjerka odmawiała stwierdzając, że na kasach samoobsługowych jest osoba do pomocy. Podsumowując - wygląd sklepu jak należy. Obsługa już gorzej, nie zostałem powitany podczas całej mojej wizyty. Nie słyszałem również powitania ze strony kasjera. Zaobserwowałem, że o promocji, która obowiązuje (za zakup za minimum 30zł, możliwe jest zakupienie np. mieszanki krakowskiej w opakowaniu w cenie 14,99zł zamiast 24,99zł) kasjerzy nie informują.

Kasy samoobsługowe ok

Kasy samoobsługowe ok, tylko warto popracować nad ich sprawnością...

Sklep czysty

Sklep czysty, obsługa miła, towar dostępny, niestety straszne kolejki do kas.

Jakośc obsługi w badanym sklepie oceniam tak sobie ze

Jakośc obsługi w badanym sklepie oceniam tak sobie ze względu na bardzo długi czas oczekiwania w kolejce do kasy. Mimo bardzo dużej ilości klientów w sklepie nie zostały otwarte nowe stanowiska kasowe, a obsługa poszczególnych pojedynczych klientów trwała bardzo długo.

Po zaparkowaniu samochodu udałem się do sklepu

Po zaparkowaniu samochodu udałem się do sklepu. Po wejściu zacząłem błądzić pomiędzy regałami ewidentnie szukać konkretnego produktu. Niestety żaden z pracowników przebywających na terenie sklepu nie podszedł do mnie. Sam podszedłem do pracownika i zapytałem gdzie znajdę słone przekąski. pracownik wskazał tylko gdzie znajdę ten regał i nie poszedł ze mną pomimo tego iż miał taką możliwość. Po tym zdarzeniu opuściłem sklep.

Miła obsługa

Miła obsługa. Konkretna i szybka odpowiedź na moje pytanie. Co najważniejsze personel był obeznany z towarem znajdującym się na półkach

Obsługa w tym hipermarkecie jest przeciętna

Obsługa w tym hipermarkecie jest przeciętna. Pracownicy nie potrafili wskazać mi gdzie leży konkretny produkt, ani nawet odpowiedzieć czy są barwniki spożywcze. Gdy poprosiłam pracownika, który rozkładał towar aby mi pomógł znaleźć kogoś albo, żeby chociaż wskazał mi gdzie szukać osoby z takimi informacjami powiedział że nie wie. Następnie kręciłam się po Tesco bo inny pracownik wskazał mi złe miejsce poszukiwanego produktu. Byłam tu drugi raz jednak nie wszystko leżało w tym samym miejscu jak poprzednio i trudno mi było znaleźć niektóre produkty a pracownicy nie ułatwiali zadania.Jeśli chodzi o kasę pani była bardzo miła i szybko mnie obsłużyła. Dodatkowym atutem miejsca są kasy samoobsługowe, które są naprawdę pomocne i ograniczają czas stania w kolejce a także ceny, które są bardziej przystępne i na więcej możemy sobie pozwolićNie mogę jednak stwierdzić żeby spędzone te 45 minut w sklepie należało do miłego pobytu i chęci powrotu.

Miła rzetelna obsługa

Miła rzetelna obsługa, w razie zapytań odnośnie produktów szybka reakcja, dużym plusem są kasy samoobsługowe co minimalizuje kolejki choć przy zakupie alkoholu trzeba wołać personel, sam rzadko podchodzi mimo zapalających się lampek na czerwono umieszczonych u góry nad kasą.Wiedza o produktach jest niejednoznaczna a przy produktach "bezcennych" nie udzielają informacji gdyż nie posiadają danej wiedzy. Ceny nie zawsze zgadzają się z artykułem.

Obsługa dość miła

Obsługa dość miła, ale trzeba się upominać o znaczki promocyjne, dość długie oczekiwanie w Punkcie Obsługi Klienta, samoobsługowe kasy nie są do końca samoobsługowe, np. przy zakupie alkoholu, co jest zrozumiałe, ale przy opakowaniach zbiorczych, np. 12 szt mleka (pudło) zaczynają się problemy, chociaż zawsze ktoś czuwa nad obsługą tych kas. Fotokomórka przy drzwiach wyjściowych nie łapie małych obiektów ( dzieci) i drzwi mogą się zamknąć, gdy dziecko wychodzi kilka kroków przed rodzicem. Czystość w toaletach na wysokim poziomie, półki czyste, a produkty zawsze świeże, nie natrafiłam na przeterminowane produkty spożywcze, ani chemiczne, czy kosmetyki.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na minus: sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi.

Od dłuższego czasu w markecie Tesco w Szczawnie

Od dłuższego czasu w markecie Tesco w Szczawnie-Zdroju istnieje możliwość płacenia za zakupy w kasie samoobsługowej. Niestety możliwość, o której piszę, w wielu wypadkach staje się koniecznością, ponieważ utrwaliła się praktyka zamykania kas tradycyjnych i zmuszania klientów do korzystania z kasy samoobsługowej. Zauważyłem, że kasy tradycyjne otwierane są z opóźnieniem, tak więc grupa oczekujących klientów korzysta z konieczności , z kasy samoobsługowej. Jest to chyba celowe działanie. Jednak moim zdaniem korzystanie z kasy samoobsługowej jest znacznym utrudnieniem dla osób starszych i niedołężnych. Uważam, że jako klient sklepu powinienem mieć cały czas wybór pomiędzy kasą tradycyjna i samoobsługową.

Odwiedzałeś ostatnio CH Tesco?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.80 )

Carrefour

(3.67 )

E Leclerc

(3.37 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem