PKO BP

( 3.50 )

Historia banku PKO BP rozpoczęła się w 1919 roku, a w powołaniu go do życia brały udział takie osobistości jak Józef Piłsudski i Ignacy Paderewski. Od samego początku misją Banku było nie tylko zapewnienie Polakom usług bankowych, ale przede wszystkim zorganizowanie systemu oszczędnościowego w Polsce. Dzisiaj PKO Bank Polski, wraz ze swoimi spółkami, oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom pełen zakres usług finansowych, począwszy od bankowych, przez maklerskie i leasingowe, aż po ubezpieczeniowe. Odpowiada na zróżnicowane potrzeby wszystkich grup klientów. Sztandarowy produkt Banku – aplikacja IKO – został uznany za najlepszą bankowość mobilną na świecie. To dzięki Bankowi PKO BP możemy korzystać także z systemu BLIK, który istotnie zwiększył popularność płatności bezgotówkowych.

Opinie (2637)

Doradztwo na ...

Doradztwo na wysokim poziomie, chętnie korzystam z ofert banku i ich pomocy -mila ,profesjonalna obsługa. Wszystkie wątpliwości wyjaśnione podczas spotkania w bardzo jasny i czytelny sposób, łatwy i bezpieczny dostęp do konta. Polecam

Poszłam do banku wpłacic koleżance na konto obiecane

Poszłam do banku wpłacic koleżance na konto obiecane pieniądze.Do kasy podeszłam z kartką na której widniał numer konta. Okazało sie,że numer nie wchodzi(tak to sie pani wyraziła). W takim arzie poprosiłam o chwilkę czasu żeby telefonicznie skontaktowac sie z koleżanka i potwierdzic numer. Ppani dysponent zaczeła kryzcec ze nie wolno w banku rozmawiac przez telefon i zebym wyszła na zewnątrz. Powiedziałam ze nie wyjde powniewaz po raz drugi 50 minut w kolejce nie bede stała.Zero kultury osobistej, obsługa -dawny PRL,klient traktowny taśmowo. Dziwie sie ze ktos korzysta z usług takiego banku

Tami

22.10.2009
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

wchodzę do banku

wchodzę do banku:) do kas stoi 12 osób 2 kasy czynne. Spokojnie czekam, nagle jedna z pań na kasie wychodzi na zaplecze i zniknęła na około 5 min:( potem po powrocie rozmowa ze współpracownikiem a kolejka się nie zmniejsza i ludzie zaczynają się denerwować. Przy jednej kasie młoda szybko obsługująca osoba przy drugiej Starsza Pani która wchodzi w życiowe rozmowy z klientami co wydłuża czas obsługi i to znacznie! sam ubiór pracowników ok , podejście do klientów ok , ale szybkość obsługi pozostawia wiele do życzenia i najbardziej właśnie rażące są rozmowy z klientami o życiu! W sumie uważam że obsługa 12 osób przez 2 kasjerki powinno trwać nie dłużej niż 10 min a czekałem około 20 minut. wielokrotnie chodzę do tego banku i jest zawsze podobnie. Co do fachowości odnośnie innych spraw bankowych obsługa jest dobrze wyszkolona maja odpowiednią wiedzę jak się pytałem o kredyty czy inne rzeczy.

Damian_162

22.10.2009
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Udałam się do oddziału banku w Bydgoszczy celem zamknięcia

Udałam się do oddziału banku w Bydgoszczy celem zamknięcia rachunku rozliczeniowego. Po 30 minutach czekania w kolejce i przedstawieniu mojej prośby, pracownik banku stwierdził, ze najlepiej będzie jak udam się do tego oddziału gdzie było zakładany rachunek-czyli Toruń. Poprosiłam Panią o wniosek o zamknięcie rachunku z prośba o przefaksowanie do właściwej placówki. Z naburmuszoną mina doradca podał mi wniosek w którym to bank wypowiada mi umowę rachunku!Po moim sprzeciwie, ze nie podpiszę tego wniosku Pani stwierdziła, iż innego nie posiada i muszę udać się do mojej macierzystej placówki!!!!Spędziłam w Oddziale prawie godzinę czasu i nic nie załatwiłam. Wyszłam zbulwersowana obojętnością, brakiem wiedzy i kompetencji pracownika banku !!!!!!!!!!!!Wchodząc do wyremontowanego oddziału, widząc schludnie ubranych i uśmiechających się pracowników myślałam, że uda mi się rozwiązać mój problem-myliłam się bardzo!!!!!!!!!!Wszystkim znajomym odradzam korzystanie z tego banku!

Małgorzata_660

21.10.2009
PKO BP Oddział
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Od zgłoszonej przeze mnie w ubiegłym roku obserwacji nic

Od zgłoszonej przeze mnie w ubiegłym roku obserwacji nic sie nie zmieniło. Nadal częściej obsługuje tylko jedna osoba. Kolejki wydają sie być nawet większe. Sam lokal w którym mieści sie bank nie jest duży więc przy ok 10 czekających osobach część z nich stoi przed budynkiem. Ja do chwili obecnej nie rozumiem dlaczego są tylko dwa stanowiska do obsługi skoro możliwości są większe.

Magdalena_12

21.10.2009
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Miła i kompetentna obsługa przedstawiająca ofertę nie tylko

Miła i kompetentna obsługa przedstawiająca ofertę nie tylko z nastawieniem na chęć sprzedaży oferowanych produktów. Oferta produktowa przedstawiona wyczerpująco choć bez fenomenalnych rezultatów. Złe usytuowanie oraz dostęp do punktu obsługi ror-ów. Brak wystarczających miejsc dla klientów oczekujących. Widoczny ,,tłok" klientów przy wyjściu głównym, nieopodal bankomatu. Bardzo miły oraz przyjazny wystrój wnętrza, prawdopodobnie nowego lokalu.

Damian_165

20.10.2009
PKO BP Oddział
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Gościem banków staram się być najrzadziej jak to tylko

Gościem banków staram się być najrzadziej jak to tylko możliwie - niestety nawet i ja jestem zmuszona zawitać w ich progi raz na kwartał. Szczególnie zdziwiona nie byłam kiedy ujrzałam kolejkę, której nie powstydziłby się żaden sklep monopolowy jeszcze kilkanaście lat temu o 12:50. Podeszłam do okienka obsługującego transakcje bezgotówkowe i sukces... jeden klient przede mną. Ech... w sumie czekałam 40 minut... Cierpliwość to moja główna cecha, więc spokojnie czekam... Podchodząc do stanowiska nr 10 przywitała mnie przesympatyczna Pani... Oprócz tego, że załatwiła moją sprawę w 5 minut to również zaproponowała rozwiązanie na podobne sytuacje w przyszłości. Serdeczna, uśmiechnięta, rzetelna, "wszechwiedząca" i co najważniejsze pomocna!!! W sumie zabrała mi więcej czasu niż sama realizacja mojego celu, ale efekt jest taki, że mogę w ogóle nie wchodzić do Banku!!! Jak dla mnie - rewelacja!!! I jeśli mogę podać personalnie... Pani B. O. - polecam - kobieta, która wyjaśni niuanse i wynagrodzi czas oczekiwania!!! Pełny profesjonalizm!!!

Joanna_833

20.10.2009
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Parę miesięcy temu wystąpił niezbyt miły przypadek ze

Parę miesięcy temu wystąpił niezbyt miły przypadek ze strony Banku PKO BP. Moja żona w tym banku posiada konto osobiste i posiadała debet. Z debetu czasami korzystała do kwot mniejszych niż 100,00 zł. Ze względu na zmianę pracy, wypłatę zamiast na konto dostawała do ręki i część tej wypłaty wpłacała na konto. Wszystko było dobrze do czasu. Pewnego dnia, chciała pobrać z bankomatu pewną sumę i wielkie zdziwienie. Nie może pobrać pieniędzy z wejściem na niski debet. Okazało się, że bank bez żadnego powiadomienia zlikwidował debet z tego powodu, że wpływu na konto były w różnych dniach i w różnych kontach. Dziwne jest zachowanie banku w stosunku do klienta. Jak teraz wpływy są większe to od razu przyszły oferty kredytów bo kiedyś mieliśmy kredyty mieszkaniowy ale został szybko spłacony. Widać, że klient dla banku jest dobry jak coś z tego ma a jak jest trochę inaczej niż zwykle to już taki przyjemny nie jest.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

12.10.2009
PKO BP Oddział
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

W tym dniu poszedłem do Agencji PKO

W tym dniu poszedłem do Agencji PKO, by zapłacić rachunek. Mimo bardzo małych rozmiarów pomieszczenia widać było nowoczesny i elegancki wystrój wnętrza. Podchodząc do okienka usłyszałem "dzień dobry" i miła pani w średnim wieku szybko uporała się z wpłatą. Ubiór kobiety za szybą był elegancki i stosowny do pełnionej funkcji. Mając jakąś wpłatę wybieram właśnie to miejsce, bo wywarło ono na mnie pozytywne wrażenia. Podsumowując: - dobrze wyglądający i nowoczesny lokal, - miła, kompetentna i dobrze radząca sobie z zadaniami obsługa, - stosownie ubrani pracownicy, - jedyny minus to małe pomieszczenie

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

08.10.2009
PKO BP Oddział
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Pracownicy udzielali kompetentnych odpowiedzi

Pracownicy udzielali kompetentnych odpowiedzi, jednak czas obsługi jest bardzo długi, w godzinach nasilonej obsługi powinno być otwartych więcej okienek. Muszę też przyznać, że wygląd i estetyka miejsca pracy nigdy nie budziły moich zastrzeżeń.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

07.10.2009
PKO BP Oddział
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

W dniu dzisiejszym udalam się do placowki bankowej

W dniu dzisiejszym udalam się do placowki bankowej, aby wyplacić większą sumę gotowki. Placówka zadbana, czysta,przestronna, wygodne miejsca dla oczekujących reklamy ułozone w nalezytym porządku. Placowka wyraźnie oznakowana, na drzwiach widoczne godziny otwarcia. W momencie kiedy weszlam do placowki były czynne 2 stanowiska, wszystkie stanowiska są wyraźne oznaczone, także klient wchodzący do placowki bez problemu odnajdzie wlaściwe stanowisko przy którym ma załatwić sprawę. Widoczny porządek na biurku. Kiedy weszłam do placowki wewnątrz znajdowała się tylko 1 osoba, przy stanowisku Klienta Indywidualnego przy ossłudze Kasowej. Zaczekałam 5 minut i zostalam poproszona przez pracownicę banku- kobietę w wieku ok 30 lat, włosy krotkie,ubrama w niebieską bluskę i garsonę koloru popielatego. Pracownik w banku przywitał mnie zaprosił, aby usiadła i zapytał w czym może pomóc. Po sprawnie przeprowadzonej transakcji- wyplata gotowki, pracownik pożegnał mnie, zaprosił jednocześnie do ponownego odwiedzenia placowki. Bardzo milo wspominam wizytę w tej placowce- szybka, kompetentna obsługa, pracownik sprawnie przeprowadzil transakcję wypłaty gotówki. na pewno kolejnym razem odwiedzę tą placówkę

Anna_1050

06.10.2009
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Sobotnia wizyta w placówce banku zakończona została

Sobotnia wizyta w placówce banku zakończona została wątpliwym sukcesem. Niespodziewanie na miejscu zastałem bardzo długie kolejki, Panie pracujące w banku sprawnie je rozładowywał, w sumie spędziłem w banku niecałe 30 min. co na ta ilość osób do obsługi jest chyba bardzo krótko. Niestety nie mogłem załatwić mojej sprawy gdyż wszystkie zmiany osobowe w komputerze banku muszą być autoryzowane poprzez specjalną kartę identyfikacyjną :( i nawet posiadanie dwóch dowodów tożsamości nie pokona tej przeszkody i konieczna jest wizyta w banku w którym zakładało się konto (w moim przypadku na szczęście w tym samym mieście). Reasumując jest to bank godny polecenia, gdzie o wszystko można zapytać a co ważniejsze uzyskać wyczerpującą odpowiedź.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

05.10.2009
PKO BP Oddział
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Na wejściu bank nie zrobił na mnie wrażenia

Na wejściu bank nie zrobił na mnie wrażenia,wystrój starodawny a panie tez nie wyglądały rewelacyjnie po za tym obsługa była miła i panie odpowiedziały na zadane prze zemnie pytanie na temat konta oszczędnościowego zaobserwowałam również że osoby stojące w kolejce tracą tam dużo czasu.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

03.10.2009
PKO BP Oddział
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Infolinia Banku PKOBP

Infolinia Banku PKOBP. Wczoraj sprawdzając stan konta poprzez internet okazało się,że moje saldo zostało zmniejszone za użytkowanie karty. Chciałam uzyskać informację, jak często będę miała takie operacje na moim koncie bankowym.Zadzwoniłam do biura obsługi klienta(sądząc po numerze kierunkowym to województwo lubelskie) i dostałam bardzo miłą i rzeczową a przede wszystkim dokładną informację zwrotną oraz dodatkowo kilka innych wyjaśnień dotyczących obslugi i pobieranych opłat związanych z moim kontem bankowym. Jestem bardzo zadowolona, pracują tak bardzo dobrze wyszkoleni pracownicy, nastawieni pozytywnie na obsługę klienta.

aleksandra_375

02.10.2009
PKO BP Oddział
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Na trzy stanowiska kasowe

Na trzy stanowiska kasowe-jedno czynne,kolejka 16 osób,brak wystarczającej ilości miejsc do siedzenia,czas oczekiwania na obsługę-42min,o godz 9 tej otworzono 2 okienko kasowe po uprzednim przygotowywaniu stanowiska przez pracownika ok 15 min.W lokalu czysto,obsługa schludnie ubrana i uprzejma.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

30.09.2009
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Dzwoniłam na infolinię PKO BP

Dzwoniłam na infolinię PKO BP, bo bankomat nie wydał mi pieniędzy tzn. otwierał się tak jakby miał podać pieniądze i zamykał się, i tak kilka razy. Nie wiedziałam czy kwota, którą chciałam wybrać została ściągnięta z mojego konta czy nie. Zaraz też na tym samym bankomacie sprawdziłam mój stan konta i wyglądało na to, że stan rachunek nie był pomniejszony o tą kwotę. Jednak, aby się upewnić zadzwoniłam na infolinię. Dzwoniąc myślałam, ze będę musiała długo czekać aż ktoś z obsługi odbierze. I tu zaskoczenie. Oczywiście na początku była automatyczna sekretarka, ale krótko. Po wyborze odpowiedniego numeru prawie od razu odebrała jakaś Pani. Pan przedstawiła się i zapytała w czym może pomóc. Opowiedziałam o zdarzeniu. Pani zapytała mnie - dla bezpieczeństwa - o dane osobowe, a potem sprawdziła moje konto i powiedziała, że stan mojego rachunku jest nienaruszony. Pani była miła i uprzejma, szybko i sprawnie wszystko sprawdziła.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

29.09.2009
PKO BP Oddział
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Do placówki tek wybrałem się aby uzyskać informacje na

Do placówki tek wybrałem się aby uzyskać informacje na temat kredytów mieszkaniowych oferowanych przez PKO BP. Na wizytę nie byłem umówiony, jednak gdy wszedlem do pokoju Pani zajmującej się kredytami mieszkaniowymi, ta momentalnie zakończyła rozmowę telefoniczną zapraszając mnie do biurka. Wizyta ta miała dwa ważne minusy: po pierwsze wystoj banku sprawia nieodparte wrażenie jakby był to początek lat 90-tych, a nie 2009 rok - brzydkie meble, stolarka drzwiowa i okienna swoją młodość ma już za sobą, nawet krzesła przypominały te z poprzedniego ustroju. Drugim zaś minusem było to co rzuciło się od razu w moje oczy - otóż Pani, ktora mnie obslugiwała ubrana była w chińskie gumowe klapki basenowe, przy czym jeden z nich leżał wyrzucony po mojej stronie co nie sprawiało przyjemnego wrażenia. Na tym jednak koniec minusów - samo przedstawienie oferty zatarło złe wrażenie z początku - pracownica banku była miła, uprzejma i bardzo skrupulatnie przedstawiała ofertę swego banku, a co mnie bardzo zdziwiło sama mówiła na jakie kruczki należy zwracać uwagę biorąc kredyt w PKO BP. Podsumowując- na minus wygląd miejsca obsługi, zachowanie i wygląd personelu to +2, gdyż mimo fachowego podejścia w rozmowie, chinskie klapki na początku zostawiły niemiłe wrażenie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

24.09.2009
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Dobra lokalizacja placówki

Dobra lokalizacja placówki, jednak samo pomieszczenie trochę za małe. Przy większej ilości klientów szybko robi się tłok. Obsługa dobra, kompetentna i miła. Zostałam bardzo szybko obsłużona, jednocześnie uzyskując bez problemu wszystkie informacje.

Katarzyna_880

17.09.2009
PKO BP Oddział
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

W banku PKO BP mam konto

W banku PKO BP mam konto. Od kilku lat mam dostęp i korzystam z bankowości elektronicznej - internetowej. W każdej chwili mogę wszelkie nowości zobaczyć i mogę się z nimi zapoznać. Ponadto bank ma mój adres internetowy i ekstra informacje może przesłać na moje konto e-mail. W dniu dzisiejszym dzwoni do mnie bardzo uprzejma Pani z informacjami na temat „ekstra pożyczki”? Informuje mnie, że bank zna moją zdolność kredytową i proponuje mi udzielenie określonej pożyczki. I tutaj pokazuje się zły „szablon” i brak pełnego merytorycznego przygotowania dokumentacji do takich rozmów, bo skoro zna to powinna wiedzieć, że mam tzw. kredyt odnawialny w ogóle nie wykorzystany, który kilka dni temu został odnowiony na kolejny okres i nowa pożyczka nie jest mi potrzebna, bo z jednej już mogę korzystać. /w PKO BP kredyt odnawialny jest to pożyczka wykorzystywana wg. uznania klienta do określonej wysokości, mogę spłacać i od nowa się zadłużać/ Jeśli już bym się zdecydował na propozycję tej Pani, to prawdopodobnie ta nowa pożyczka nie byłaby udzielona, ponieważ ponad kwotę proponowanej ekstra pożyczki mam możliwość zaciągnięcia kredytu odnawialnego a wtedy byłyby dwie pożyczki w mojej podwójnej zdolności kredytowej na co bank by sobie nie pozwolił. A więc nieprawdziwe informacje telefoniczne w wykonaniu tej Pani. Trochę dziwi w dzisiejszych elektronicznych czasach generowanie przez informatyków PKO BP niepełnych i błędnych raportów do serwisów telefonicznych. Poza tym trochę nieładnie wygląda jak w imieniu tak poważnej firmy jaką jest PKO BP ktoś dzwoni z zablokowanym wyświetlaniem własnego numeru telefonu./tak stosują firmy „kogucik”/.

Roman_1

14.09.2009
PKO BP Oddział
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Dzwoniąc na infolinię do banku

Dzwoniąc na infolinię do banku, aby uzyskac połączenie z konsultantem najpierw trzeba wbic w telefon numer klienta, potem jakieś hasło. Żeby cokolwiek usłyszec w słuchawce trzeba się najpierw nieźle natrudzic przypominając sobie na szybko informacje, które pomogą nam w uzyskaniu połączenia z konsultantem. A czy nie prostsza byłaby weryfikacja podczas rozmowy z konsultantem, jak np. jest to w Lukas Bank-u. Z tej formy kontaktu jestem niezadowolona.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

05.09.2009
PKO BP Oddział
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

jestem wieloletnim klientem tego Banku

jestem wieloletnim klientem tego Banku, nigdy nie wyszłam zadowolona z jakości obsługi. Wygląd Banku jest schludny, ogromnym jego minusem jest brak parkingu oraz tylko jeden bankomat w całym mieści, który w weekendy bywa bardzo często nieczynny. Chcąc dostać się do kasy banku, należy wysiedzieć swoje w dłuugiej kolejce, powodem takiej kolejki najczęściej jest uruchomiona tylko jedna maksymalnie dwie kasy. Chcąc dokonać zmian w rachunku bądź zrealizować przelew z rachunku należy czekać przy innym dziale w którym, bardzo często nikogo nie ma, dlatego również należy swoje odczekać! ogólnie panuje dość duży chaos wśród personelu. Na pierwszym piętrze baku znajduje się obsługa prywatna klientów banku, księgowość oraz pokój dyrektora. W tych pomieszczeniach obsługa dokonywana jest wzorowo.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

05.09.2009
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Odwiedzałeś ostatnio PKO BP?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.71 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.61 )

BNP Paribas

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem