Biedronka

( 3.33 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach. Firma pragnie poprawiać jakość życia swoim pracownikom, klientom oraz partnerom handlowym troszcząc się jednocześnie o środowisko.

Opinie (24898)

Sklep na średnim poziomie

W obrębie sklepu panuje porządek i jest czysto. Nie można nic zarzucić. Problem zaczyna się w środku. Często zdarza się, że brakuje towarów na sklepie. Pudełka leżą na podłodze, co utrudnia przejście. Towar często stoi na paletach i jest problem, aby przejść. Ceny często nie zgadzają się z aktualną promocją. Przy kasach wieczne kolejki. Trzeba czekać po kilkadziesiąt minut, aby dokonać zakupu. Pracownicy nie słuchają co się do nich mówi i często zaznaczają błędne formy płatności. W kasach samoobsługowych, które funkcjonują od niedawna brak pracownika, który obsługuje. Przy zakupie towarów wymagających zatwierdzenia (alkohol) trzeba czekać sporo czasu, aż ktoś podejdzie.

Dobrze zaopatrzony sklep

Duży i przestronny sklep, a alejki z produktami są porozmieszczane w taki sposób, że łatwo wszystko zaleźć.

Walka z epidemią

Jeśli chodzi o ekspedientki to są nawet niektóre miłe a jeśli chodzi o przestrzeganie przepisów to jest fatalnie 04 04 2020 byłem w sklepie około godz 14 było ponad 30 osób do kasy stało 3 osoby w kolejce 1 kasa obsługi gdy zapytałem dlaczego 1 czynna na 5 to powiedziała mi że tylko 3 osoby stoją w kolejce w Bransku w sklepie może być cały sklep ludzi byle by do kasy było tylko 3 osoby i to jest walka z epidemią brak słów

Brak standardów bezpieczeństwa

Jestem przerażona tym co zastałam w Biedronce w Bieruniu przy ul. Warszawskiej dni 3.04.20. Kolejka przed wejściem odległość między klientami 2m zachowana, aby wejść do sklepu czas oczekiwania ok 1h, ale cieszy fakt, że standardy bezpieczeństwa są zachowane. Po odczekaniu w kolejce i wejściu do sklepu okazuje się, że jest pełen klientów. Jest jedna czynna kasa i tłum stojący w kolejce ponad 20 osób bez zachowania bezpiecznej odległości, jeden dosłownie obok drugiego klienta. Większość bez masek jeden kaszle praktycznie na drugiego. Szok jeszcze w żadnym sklepie nie widziałam czegoś takiego. Jest to przykre, bo przy tak bezmyślnym kierowaniu sytuacją za co odpowiedzialny jest kierownik oraz personel i niestety w takich miejscach chorych na Covit 19 może znacznie przybyć. Ostatni raz robię zakupy w opisanej wyżej Biedronce i przestrzegam innych! Dbajcie o siebie i kiedy sytuacja tego nie wymaga nie narażajcie się bezmyślnie i zostańcie w domach. Mimo propagandy, która jest siana w mediach zalecam maski ochronne, które w dużej mierze mogą uchronić nas i innych przed zarażeniem. [rozwiń/zwiń]

Dobrze zaopatrzony.

Sklep w dobrej lokalizacji, dobrze zaopatrzony w produkty. Nigdy niczego nie brakuje i nie spotkałam się nigdy z niemiłą obsługą. Dużym plusem sklepu jest też lokalizacja, ponieważ znajduje się na samym rynku.

Zawsze kolejki do kasy.

W tym punkcie niemal zawsze spotykam się z kolejkami do kasy. Przez duże natężenie klientów asortyment nie zawsze jest uzupełniany na bieżąco, dość często rośliny doniczkowe są zwiędnięte. Warto przemyśleć, czy ilośc Pracowników na zmianach jest dostosowana do ilości Klientów.

Duże kolejki do kasy

Sklep jest czysty i posiada wszystkie niezbędne produkty. Jednak w kolejce do kasy oczekuje się długo. Pracownicy są mili i pomocni.

To nie obuz dla więźniów!!!!!!!!

Jeżeli góra nie weźmie się za normy pracy w Biedronce weźmie się za to państwowa inspekcja pracy i będą gnębili do tego momentu w którym ilość pracowników na sklepie będzie unormowana do wykonywanych prac to chore kobietki mają dość to ślepy zobaczy a z tego co widzę pani rejon jedyne co potrafi to pić kawkę bo żeby zatrudnić kilka osób to za dużo roboty zmęczenie pracowników działa negatywnie jest popełnianych więcej błędów i to nie wina pracowników tylko braku adekwatnej osoby do rządzenia tą korporacją mam nadzieję że weźmie się ktoś za to bo to nie obuz dla więźniów tylko markiet skoro wszystkie sieci sklepów potrafiący się dostosować to wy ruwnież musicie

Obsługa bez kolejek

Odkąd w tym sklepie wprowadzono kasy samoobsługowe praktycznie nigdy nie stoję w kolejce. Świetne rozwiązanie. Dodatkowo przy tych kasach zawsze znajduje się pracownik i jeśli pojawi się jakiś problem to od razu reaguje. Jestem bardzo zadowolona z obsługi w tym sklepie przy każdych zakupach.

Szybka, zaradna obsługa.

To jedna z największych punktów tej sieci we Wrocławiu. Pomimo tego, że sklep jest piętrowy, nie tworzą się w nim kolejki. Pracownicy na bieżąco uzupełniają asortyment i dbają o czystość podłóg. Jedynym minusem są zwiędnięte kwiaty lub wysypująca się ziemia z doniczek - to jedyny dział, który wymaga większej uwagi. Otoczenie sklepu schludne, możliwość pozostawienia roweru przy stojakach rowerowych.

Totalny brak kultury obslugi

Tragedia. Panie na kasie i Szefowa zmiany wykazuja sie brakiem kultury i bezczelnoscia....nie po raz pierwszy i nie tylko w stosunku do mnie. Zero merytorycznego podejscia. Klient przeszkadza i ma siedziec cicho. Poza tym Panie moga sie wydzierac i traktowac klienta jak intruza. Stanowczo odradzam sklepy Biedronki i namawiam na zakupy w sklepach innych sieci. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Zdecydowanie polecam zakupy.

Miejsce czyste i uporządkowane, a towar na półkach zawsze jest poukładany i nie ma braków.

Świetna obsługa

Obsługa świetna, ale ogrom zastrzeżeń do osób zarządzających Biedronkami ! Zupełnie lekceważą problem korona wirusa narażając tym samym swoich pracowników i klientów ! Nikt nie kontroluje ilości osób w sklepie. Brak rękawiczek, środków dezynfekcyjnych. Klient stoi przed kasjerką, która zupełnie nie jest chroniona ! Dostała jedynie rękawiczki ! Całkowity brak odpowiedzialności. Uważam, że odpowiednie służby powinny natychmiast przeprowadzić kontrolę we wszystkich Biedronkach.

Czysto i przejrzyście

Towary uporządkowane, sklep czysty. Transakcja przebiegała sprawnie i szybko. Zero problemów.

Źle oznaczone promocje, brak reklamacji

Witam. W dniu dzisiejszym zakupiłam piersi z kurczaka przy których widniała cena promocyjna 9.99. Przy kasie okazało się że kosztują 16.89 za kg. Pani z wielkim oburzeniem nie chciała zrobić reklamacji, że ona nie może bo nie został zachowany ciąg chłodniczy. Wobec tego proszę dokładniej oznaczać promocje żeby były czytelne dla klientów. Nie pozdrawiam.

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Billa

(2.50 )

dino

(3.69 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem