Opinia użytkownika: Klient_grgiv
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Sklep czysty, choć przy stoisku z warzywami leżały uschnięte liście sałaty. Regały uzupełnione w 90%, brakowało masła mleczna dolina z promocji z gazetki – pusta półka nie była oznaczona. Produkty dobrze posegregowane, ceny widoczne. Oświetlenie jasne, klimatyzacja działała. Obsługa poprawna – pracownik układający towar przywitał się i pomógł znaleźć mleko roślinne. Kasjerka neutralna – brak powitania i pożegnania, ale transakcja przebiegła sprawnie. W sklepie było 5 kas, w tym czynna 1 – oczekiwanie 9 minut, nikt nie otworzył kolejnej mimo kolejki 8 osób. Kasa samoobsługowa działała bez błędów, jest obecny pracownik w razie potrzeby pomocy przy samoobsłudze..Brak zapachu świeżego pieczywa mimo pełnego regału. Koszyki pozostawiane przed kasą przed klientów regularnie wynoszone.