Opinia użytkownika: Klient_grgiv
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Data wizyty: 21.06.2025 Lokalizacja: Biedronka, ul. Kościuszki 14, Tarnów Sklep czysty, choć przy warzywach leżały zwiędłe liście sałaty. Worki na warzywa były dostępne. Pieczywo w pewno uzupełnione, chodź brakuje zapachu wypiekanego pieczywa. Regały uzupełnione w większości w 90%. Produkty podpisane , ceny widoczne , ale brakowało promocyjnego masła mleczna dolina– pusta półka nieoznaczona. Brak muzyki w tle, panowała cisza. Obsługa poprawna – pracownik sali pomógł znaleźć produkt, a przy kasie samoobsługowej obecna była pracownica, która szybko i uprzejmie pomogła klientowi z problemem kodu. Kasjerka przy zwykłej kasie była neutralna – brak powitania i pożegnania, ale transakcja przebiegła bezbłędnie. Ponadto zwracanie przez kasjerkę uwagi czy wszystko w koszykach jest wyjęte (obserwacja lusterka). W sklepie były 4 kasy, czynna 1 – oczekiwanie 9 minut, nikt nie otworzył kolejnej mimo kolejki 8 osób. Koszyki przy kasach regularnie wynoszone przez obsługę. Przy wejściu są dostępne wózki lub koszyki . Uogólniając dobry asortyment i pomocna obsługa, ale minus za kolejki i brak promocyjnego produktu.