Kakadu

( 2.70 )

Opinie (185)

Uwaga!

Zostalem wykiwany w tym sklepie.radze sprawdzić paragon przed odejściem od kasy.pani nalicza artykuły których nie kupiłeś (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Całkiem dobrze

Zamówiłam zakupy w e-sklepie. Z odbiorem w Ruchu. Najbliższy był spory kawałek drogi a zamówienie przyszło do jeszcze dalszego! Pani w punkcie odbioru nie wiedziała dlaczego. Zamówienie było niekompletne, co też panią nie obchodziło, nie chciała mi tego potwierdzić. Zareklamowalam przesyłkę mailem, zaznaczając że chce zwrot za brakujący artykuł, nie znowu gdzieś jeździć. Za dwa dni otrzymałam zgodę a w następnym tygodniu zwrot pieniędzy. Wniosek - trochę nie panuja nad sytuację ale biorą za to odpowiedzialność. Słowo " przepraszam" jest im nieznane.

Sklep z dużym asortymentem

Sklep posiada dość duży asortyment- przynajmniej jeśli chodzi o artykuły dla psów. Usługa sklepu jest bardzo sympatyczna i chętna do pomocy. Produkty są poukładane, łatwo wszystko znaleźć. Na końcu sklepu są produkty na wagę - smakołyki głównie, fajna opcja, ale dla osoby, która dopiero dopiero zaczyna przygodę z pieskiem, może mieć problem z odczytaniem etykiet.

Pracownicy są fachowcami

Zaglądnęłam tam przypadkiem, by zapytać o dobre karmy dla szczeniąt. Ekspedientka zarekomendowała dwie marki. Wskazywała na zalety i wady (jakość i wysoką cenę). W sklepie jest dość duży wybór karm (mokre, suche) i akcesorium dla zwierząt (nosidła, legowiska, zabawki, smycze itp).

UWAGA TAM KRADNĄ

W dniu 2.05.2019 około 12:30 zostałam okradziona przy kasie w Kakadu CH Promenada w Warszawie. Wasza pracownica nie dość że ubrana była jak by szła na imprezę a nie pracowała, była wyjątkowo bezczelna. Nie miała drobnych więc powiedziała mi że mogę albo zapłacić kartą albo sobie iść. Nie miałam nic na karcie wobec czego opcja zapłacenia bez gotówki była nie możliwa. Poszłam rozmienić pieniądze, gdy wróciłam i chciałam zapłacić położyłam je na ladzie na szklanej tacce. Przy kasie była jeszcze tylko jedna klientka pakująca wolno zakupy. Pracownica gdy ja szukałam jeszcze dodatkowych drobnych pozwoliła tej klientce zabrać pienądze z lady ! A potem oskarżyła mnię o próbe wyłudzenia lub kradzieży ! Na proźbę o sprawdzenie kamery parsknęła że tak owych nie macie. Gdy poprosiłam o przeliczenie kasetki, nie widząc jeszcze co zrobiła, uczyniła to z wielkim wyrzutem. Kazała mi się sunąć bo blokuje jej kolejkę i robię problem z niczego ! Twierdziła że jest nieomylna bo szkoli waszych kasjerów ! Dopuściła by ktoś ukradł pieniądze położone PRZED NIĄ. Domyśliłam się co stało się z pieniędzmi ale było już za późno by złapać osobę która je wzięła. Wasza pracownica powiedziała mi że ona nie musi uważać co dzieje się przy ladzie i sama jestem sobie winna że ktoś mnię okradł gdy dałam JEJ pieniądze ! Dosłownie nie obchodziło ją nic i dorzuciła mi komentarz że ludzie często was okradają i to normalne. Poszła nawet tak daleko by powiedzieć że sama wyglądam jej na złodziejkę. Dodała że kradzieże to też norma dla odziału w CH Reduta gdzie pracowała wcześniej i to nic wielkiego. Za zakupy zapłaciłam więc w sumie 2 razy i nadal nie jestem pewna czy to nie kasjerka wzięła pieniądze. Licząc kasetkę pani miała trochę pieniędzy na plusie twierdząc że to jej norma i tyle. Pracowałam lata jako kasjer i czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Z miejsca gdzie kolwiek pani miała by takie podejście nikt nie dał by jej szkolić kasjerów ani nie promował by jej na kierownicze stanowisko ! Jeśli to jest wasz standard nigdy więcej tam nie wróce. Wyjątkowy bałagan, który jak widać można spodziewać się w całej sieci. Takich ludzi zatrudniacie na kasy i do biura to porostu żenujące.

W tym sklepie pracują osoby z pasją

W tym sklepie pracują osoby z pasją. Klient może liczyć na rzetelną wiedzę pracowników. Obsługa miła i szybka. Duży wybór produktów.

duży sklep

duży sklep, przestronny z przemiłą i kompetentną obsługą. Dbają o te zwierzaki ktore mają na stanie. Od 2017 roku jakoś od połowy komfort zakupów wzrósł, choć ceny też i z tym moglibyście coś zrobić.

Obsługa pomocna

Obsługa pomocna, możliwość wejścia z pupilem. Szeroki asortyment. Pani ekspedientka wytrwale pomogała przy wyborze smakołyków i szelek dla psa. Ceny nie za wysokie, ale też nie za niskie. Ocena bardzo dobra.

Wizyta w sklepie Kakadu w manufakturze miała na celu kupno

Wizyta w sklepie Kakadu w manufakturze miała na celu kupno rybki wraz z akwarium oraz całym koniecznym asortymentem dla bratanka. W czasie wybierania rybki, podszedł do nas pracownik i sklepu i w sposób kulturalny zapytał co chcemy kupić. Po przedstawieniu naszej sytuacji zaproponował kupno akwarium wraz z pokrywą z powodu kota mieszkającego w domu, który mógł by zjeść rybkę, co wskazuje na doświadczenie pracownika z tego typu problemami. Zaproponował nam najkorzystniejszą ofertę kupna od razu gotowego akwarium wraz z cały koniecznym sprzętem w zestawie. Zestaw był około 20zł tańszy niż gdybyśmy skompletowali całość osobno. Udzielił nam również wszystkich niezbędnych informacji na temat zajmowania się rybą(karmienie, zmiana wody, itp.) Widać było prawidłowe przygotowanie merytoryczne pracownika tym samym udowodnił swoje wystarczające kompetencje do pracy w sklepie zoologicznym. Jedyny minus obsługi to jedna kasa dla klientów, co znacznie wydłuża czas oczekiwania na zapłatę. Podsumowując, bardzo dobre miejsce na zakup swojego pierwszego zwierzęcia, zwłaszcza dla niedoświadczonych hodowców.

Sklep z dość ciekawym asortymentem

Sklep z dość ciekawym asortymentem, podzielonym na działy, w którym panował porządek. Obsługa liczyła sobie dwie osoby (kobieta i mężczyzna). Udałam się do sklepu m.in. z zamiarem zakupu produktu, który upatrzyłam sobie kilka dni wcześniej. Niestety postałam chwilę przy półce, ponieważ nie mogłam znaleźć odpowiedniego rozmiaru grzebienia dla mojego zwierzaka. Chociaż dla mnie nie było to problemem bo zawsze pytam, jeżeli nie mogę czegoś znaleźć, to nikt z obsługi nie zainteresował się dlaczego stoję bezczynnie tyle czasu przy jednej półce. Po dłuższej chwili sama znalazłam "swój" produkt. Owy sklep posiada również stronę internetową, na której przeczytałam, że wprowadzili nowy rodzaj karmy, którą też miałam zamiar zakupić. Po chwili nieowocnych poszukiwań owej karmy poprosiłam jednego ze sprzedawców aby pomógł mi ją znaleźć. Okazało się, że nie mają owej karmy. Powiedziałam więc, że widziałam tą karmę na ich stronie internetowej i spytałam czy jest możliwość zamówienia karmy, na co pani powiedziała, że jest jej przykro ale jest tylko to, co widać na sklepie. Pracownicy owego sklepu w owej kwestii byli niedoinformowani i nie wyrażali chęci sprawdzenia czy dany produkt jest dostępny w ich sieci sprzedaży.Na minus składa się również fakt, że niektóre rzeczy nie miały podanej ceny i trzeba było pytać sprzedawców, którzy musieli sprawdzać cenę w systemie. Czas obsługi był szybki aczkolwiek w sklepie nie było zbyt dużo ludzi.Poza tym personel był uśmiechnięty i uprzejmy.

Odwiedzałeś ostatnio Kakadu?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Zoo Centrum

(1.50 )

Villa Zoo

(5.00 )

Telekarma.pl

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem