Urząd Miasta Wrocław

(4.09)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 14)

Wszystko załatwione bardzo...
Wszystko załatwione bardzo szybko , Pani w okienku bardzo uprzejma i pomocna . Sprawa załatwiona pozytywnie .

qqedytaqq

02.10.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W Wydziale Spraw...
W Wydziale Spraw Obywatelskich byłam w maju 2013 roku, załatwiałam sprawy związane z prawem jazdy. Nie dość, że nie było kolejki, to zanim trafiłam do odpowiedniego pokoju, weszłam do złego - tam zostałam w miły sposób skierowana do prawidłowego pokoju. W nim były przede mną 3 osoby, kolejka poszła bardzo sprawnie, a Pani w okienku odpowiedziała z uśmiechem na wszystkie moje dodatkowe pytania. Wszystko szybko, sprawnie i miło.

zalogowany_użytkownik

13.08.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zasdroszcze wszystkim wrocławianom,...
Zasdroszcze wszystkim wrocławianom, tak pięknie rozwijającego się miasta - stolicy dolnego śląska. Kilka lat temu skończyłem tu studia, ale od tamtego czasu Wrocław zmienił się nie do poznania. Infrastruktura drogowa - może pozostawia jeszcze wiele do życzenia, ale zmieniło się na plus, nowe galerie, budynki itp. Widać, że gospodarze dbają o rozwój miasta, a co za tym idzie przyciągają ludzi do siebie. Jeżeli, ktoś nie był jeszcze we Wrocławiu to polecam jest co zobaczyć!

Adam_702

23.08.2012

Placówka

Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8

Nie zgadzam się (0)
Byłem w tym...
Byłem w tym urzędzie prawie w ostatniej chwili i po ilości znajdujących się petentów przed rejestracją działalności gospodarczej, już sądziłem że nie uda mi się załatwić zmian we wpisie o działalności gospodarczej, który potrzebowałem niezwłocznie, ale myliłem się, gdyż sprawę załatwili urzędnicy tegourzędu bez zbędnej zwłoki i bardzo życzliwie.

zarejestrowany-uzytkownik

14.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Byłam dzisiaj w...
Byłam dzisiaj w Urzedzie Miejskim,a dokładnie w Wydziale Komunikacji. Nasłuchałam się wiele na temat kolejek i niekompetencji urzęników jednak nie mogę zgodzić się z tymi opiniami. Zostałam obsłużona sprawnie,szybko, pracownicy byli schludnie ubrani i naprawdę życzliwie nastawieni. Chetnie pomogli mi przy wypełnieniu dokumentów, wszystko przegiegło bez zarzutu.

Barbara_440

29.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Do urzędu udałam...
Do urzędu udałam się w celu dokonania zmian dotyczących działalności gospodarczej. Zbierałam się z tym od pewnego czasu ale myśl o długich kolejkach w sekcji obsługującej przedsiębiorców skutecznie mnie odstraszała. Zachęcona możliwością internetowego monitoringu ilości oczekujących petentów wybrałam odpowiedni moment i...udałam się do Urzędu. Gdy przybyłam na miejsce i wybrałam numerek zaskoczenia nie było -tylko 1 osoba mnie poprzedzała. Dalsza jednak obsługa zaskoczyła mnie kompletnie. Przemiły młody człowiek przyjął mój pokreślony w kilku miejscach wniosek mimo czytelnego instruktażu na formularzu, że na wniosku nie można dokonywać skreśleń. Byłam przygotowana na ponowne jego wypełnienie a tu takie miłe zaskoczenie. Urzędnik sam dokonał odpowiednich poprawek korektorem zaznaczając ,że nie będziemy przecież robić sobie problemów. W toku dalszej rozmowy nadzwyczaj ochoczo i z dużym zaangażowaniem udzielał nie tylko wyjaśnień w przedmiotowej sprawie ale również pokusił się "pozaprogramowo" na udzielenie mi porad czym byłam bardzo pozytywnie zaskoczona a czego do tej pory nie widziałam u urzędników Urzędu Miejskiego. Niestety czar prysł kiedy w związku z załatwianą sprawą musiałam skonsultować się z pracownicą Urzędu Skarbowego rezydującą obok. Lekko napuszona pani w słusznym wieku przyjęła postawę wyniosłą w stosunku do petenta. Zadając jej pytanie przejęzyczyłam się i zapytałam o zmiany w NIP-3, który jest dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. Mnie dotyczy nieistniejący już NIP-1. Pani długo bawiła się ze mną drocząc się jak kotek z myszką,wykazując swoją wyższość, że niby nie wie o co chodzi a wiedziała bo stanowisko obsługującego mnie wcześniej pracownika Urzędu Miejskiego jest usytuowane tuż obok jej stanowiska i widziała, że załatwiam sprawy związane z działalnością gospodarczą. Dodatkowo poprosiła o dokument wydany przez tego pracownika. Wszystko było jasne. Kiedy nieświadoma swojej pomyłki i "odbijaniem się" od pracowniczki Urzędu Skarbowego zaczęłam się irytować pani z wyższością skonkludowała ,że " trzeba było mówić ,że pyta pani o NIP-1". Wspaniała obsługa ze strony Urzędu Miejskiego zasługująca na 5 obniżona przez rezydującą pyszniącą się urzędniczkę Urzędu Skarbowego.

Mebadess

15.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (1)
W kwietniu w...
W kwietniu w Urzędzie Miasta przy Nowym Targu załatwiałem z żoną wymianę dowodów osobistych, a ja jeszcze dodatkowo wymianę prawa jazdy. Myślałem, że sprawy w urzędach trwają wieki. Jak każdy wie panuje taka opinia, żeby coś załatwić trzeba stać od godziny szóstej rano w długich kolejkach i stać potem w samym urzędzie kilka godzin. Pojechałem do urzędu po godzinie jedenastej, zaraz po podpisaniu umowy o wynajem mieszkania w TBS-ie. Zaparkować obok urzędu jest bardzo trudno, a dodatkowo jak się coś znajdzie to trzeba niestety płacić za godzinę parkowania coś koło trzech złotych. Od razu wziąłem na trzy godziny w razie gdybym musiał stać w długich kolejkach. Wszedłem z żoną do lokalu i tu już ogłupiałem. W środku były tylko CZTERY osoby, żadnych kolejek. Poszedłem do informacji, poprosiłem o potrzebne formularze i inne dokumenty. Bardzo miła pani podała wszystko i sama jeszcze zasugerowała co mi potrzebne będzie. Od razu wytłumaczyła co i jak wpisywać, żeby nie popełnić żadnej gafy. Siadłem na wygodnym krześle zacząłem wypełniać papiery. Na moje nieszczęście zapomniałem jaki jest kod pocztowy mojej nowej ulicy. Szczerze mówiąc to nigdy nie wiedziałem. Poprosiłem żonę by podeszła do pani u której wcześniej byliśmy po formularze. Pani sprawdziła i bez żadnych fochów, że musi „ciężko” pracować podała nasz kod pocztowy. Nawiasem mówiąc prawdę to jeszcze nie spotkałem się z takim miłym urzędnikiem. Miło było spotkać się z taką nowością. Po wypełnieniu wszystkich dokumentów poszliśmy po numerki. Czekaliśmy dosłownie mniej niż minutę. Obsłużono nas oboje naraz, poszło szybciej niż się spodziewałem. Potem po nowe prawo jazdy również poszło bardzo szybko. Jestem zadowolony z wizyty w tym urzędzie. Mam nadzieje, że poziom się utrzyma równie wysoko co do tej pory.

Paweł_1024

19.06.2010

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Nie bójcie się...
Nie bójcie się urzędu, przynajmniej nie tego. Byłem odebrać dowód rejestracyjny. To co dla mnie najważniejsze, czyli podejście obsługującej mnie osoby (pana z pierwszego stanowiska) bez zarzutu. wrażeniem. Szybko, sprawnie, z chęcią pomocy. Mógł mnie teoretycznie odesłać z kwitkiem, ale zaproponował zapisanie oświadczenia, które zastąpiło brakujący dokument. Organizacja pracy w urzędzie sprawna, dobrze działa system karteczek z numerkami. Jest informacja o ilości oczekujących osób. Ogólnie w urzędzie czysto i nowocześnie. Są stanowiska siedzące dla czekających (nie było tłoku) a obsługa klienta odbywa się także na siedząco, przy biurku, a nie jak dawniej na stojąco przy szybie z małym okienkiem. Widać że nastały nowe czasy. Tak trzymać.

Neo

16.06.2010

Placówka

Nie zgadzam się (20)
W poszukiwaniu Starostwa...
W poszukiwaniu Starostwa przypadkowo trafiłem do urzędu przy ul. G. Zapolskiej. Istny koszmar, takiego labiryntu korytarzy, sal, salek i stanowisk nigdy nie widziałem. Przydałby się lepszy system informacyjny. Nie jest tak że takiego systemu nie ma, są tabliczki, opisy sal, strzałki, ale całość tworzy taki gąszcz, że średnio pomaga i najczęściej klienci są zmuszeniu do pytania pracowników. Widziałem – wiele osób tak robiło podczas mojej obecności. Personel jest przez to zapewne bardziej nerwowy. Mam świadomość, że stworzenie takiego systemu informacji to spore wyzwanie, ale jestem przekonany że mamy we Wrocławiu sporo zdolnych specjalistów w tym zakresie. Może jakieś mapki, różne kolory sal i „szlaków”? Przechodząc przez kolejne sale rozglądałem się także za toaletą, niestety nie znalazłem jej, a nie byłem jeszcze tak zdesperowany żeby pytać kolejnych pracowników. Na koniec, kiedy trafiłem do odpowiedniej Sali, po pobraniu numerka i odczekaniu w kilkuosobowej kolejce dowiedziałem się, że powinienem udać się jednak do innego urzędu - na ul. Kościuszki 131. To już pech.

Neo

20.05.2010

Placówka

Nie zgadzam się (19)
dzisiaj rano poszdłem...
dzisiaj rano poszdłem do urzedu miejsciego we wroclawiu przy placu nowy targ aby zaczerpnac informacji odnosci zalozenia dzialalnosci gospodarczej.informacja bez kolejki udzielila mi kierunku do odpowiedniej osoby,tam rowniez byla tylko jedna osoba.Pani w informacji w spokojny i mily sposob udzielila mi wszystkich niezbednych informacji.

Sebastian_265

12.04.2010

Placówka

Nie zgadzam się (29)
Chodzi o organizację...
Chodzi o organizację imprezy sylwestrowej na wrocławskim Rynku. Byłem dziś we Wrocławiu i chciałem wejść na chwilę na Rynek, zobaczyć wystrój, przygotowania do imprezy... Okazało się, że w godzinach 16:00 - 18:00 Rynek jest całkowicie zamknięty. Wszystkie wejścia zostały zastawione barierkami i obstawione przez Straż Miejską, Policję i firmę ochroniarską. Nikogo nie wpuszczano. Ochroniarze nie byli również skłonni do wyjaśnień. Prawdopodobnie chodziło o "sprawdzenie terenu". Stałem przy bramkach kilka minut obserwując co się dzieje i w tym czasie bardzo dużo osób próbowało się dostać na Rynek. Ludzie ci byli zaskoczeni i niezadowoleni z zakazu wstępu przed 18:00. Niektórzy kłócili się z ochroniarzami, inni dość głośno i nie zawsze cenzuralnie wyrażali swoje niezadowolenie. Wnioskuję z tego, że nie tylko ja (mieszkaniec Świdnicy) byłem niedoinformowany. W regionalnych rozgłośniach radiowych reklamowano tą imprezę, jednak o zakazie wstępu nie było informacji. Krótko przed 18:00 przed bramkami wejściowymi na Rynek gromadził się już konkretny tłum. Cieszę się, że dba się o bezpieczeństwo uczestników imprez masowych, ale "pała" dla organizatorów za brak kontaktu z mieszkańcami.

zarejestrowany-uzytkownik

01.01.2009

Placówka

Nie zgadzam się (13)

Urząd Miasta Wrocław

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd Miasta Wrocław?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wszystko załatwione bardzo...
Wszystko załatwione bardzo szybko , Pani w okienku bardzo uprzejma i pomocna . Sprawa załatwiona pozytywnie .