Opinia użytkownika: Mebadess
Dotycząca firmy: Urząd Miasta Wrocław
Treść opinii: Do urzędu udałam się w celu dokonania zmian dotyczących działalności gospodarczej. Zbierałam się z tym od pewnego czasu ale myśl o długich kolejkach w sekcji obsługującej przedsiębiorców skutecznie mnie odstraszała. Zachęcona możliwością internetowego monitoringu ilości oczekujących petentów wybrałam odpowiedni moment i...udałam się do Urzędu. Gdy przybyłam na miejsce i wybrałam numerek zaskoczenia nie było -tylko 1 osoba mnie poprzedzała. Dalsza jednak obsługa zaskoczyła mnie kompletnie. Przemiły młody człowiek przyjął mój pokreślony w kilku miejscach wniosek mimo czytelnego instruktażu na formularzu, że na wniosku nie można dokonywać skreśleń. Byłam przygotowana na ponowne jego wypełnienie a tu takie miłe zaskoczenie. Urzędnik sam dokonał odpowiednich poprawek korektorem zaznaczając ,że nie będziemy przecież robić sobie problemów. W toku dalszej rozmowy nadzwyczaj ochoczo i z dużym zaangażowaniem udzielał nie tylko wyjaśnień w przedmiotowej sprawie ale również pokusił się "pozaprogramowo" na udzielenie mi porad czym byłam bardzo pozytywnie zaskoczona a czego do tej pory nie widziałam u urzędników Urzędu Miejskiego. Niestety czar prysł kiedy w związku z załatwianą sprawą musiałam skonsultować się z pracownicą Urzędu Skarbowego rezydującą obok. Lekko napuszona pani w słusznym wieku przyjęła postawę wyniosłą w stosunku do petenta. Zadając jej pytanie przejęzyczyłam się i zapytałam o zmiany w NIP-3, który jest dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. Mnie dotyczy nieistniejący już NIP-1. Pani długo bawiła się ze mną drocząc się jak kotek z myszką,wykazując swoją wyższość, że niby nie wie o co chodzi a wiedziała bo stanowisko obsługującego mnie wcześniej pracownika Urzędu Miejskiego jest usytuowane tuż obok jej stanowiska i widziała, że załatwiam sprawy związane z działalnością gospodarczą. Dodatkowo poprosiła o dokument wydany przez tego pracownika. Wszystko było jasne. Kiedy nieświadoma swojej pomyłki i "odbijaniem się" od pracowniczki Urzędu Skarbowego zaczęłam się irytować pani z wyższością skonkludowała ,że " trzeba było mówić ,że pyta pani o NIP-1". Wspaniała obsługa ze strony Urzędu Miejskiego zasługująca na 5 obniżona przez rezydującą pyszniącą się urzędniczkę Urzędu Skarbowego.