SKI team

(2.42)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (18 z 36)

W firmie Ski...
W firmie Ski Team nie uznają reklamacji. Rower po serwisie gwarancyjnym źle przerzucał tylne biegi. Zrobiłem powtórnie płatny serwis i 2 dni później przerzutka shimano XT się rozpadła. Rower CUBE za 8400zł i po 2-ch miesiącach odrzucają reklamację mimo iż rower na gwarancji. Każą mi zapłacić prawie 1200 zł za naprawę Pani z biura Ski Team, która odpisuje na maile i odrzuca moje reklamacje niedostępna telefonicznie. Obiecała powołać rzeczoznawcęale i przez 1,5 miesiąca nic nie zrobiła. Składam pozew do sądu i wszystkim w takiej sytuacji polecam zrobić to samo, może zaczną nas konsumentów szanować. Nie kupujcie w Ski Team bo mimo, że zrobiłem wszystko zgodnie z ich wytycznymi na karcie gwarancyjnej reklamacja została odrzucona. Może pozew zbiorowy załatwiłby sprawę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_MiaG

11.10.2021

Placówka

Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 36/38

Nie zgadzam się (0)
Ta niby sieć...
Ta niby sieć to jakieś kuriozum. Sprawę warto zgłosić do Uokik

niezalogowany-uzytkownik

10.08.2021

Placówka

Katowice, 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. OMIJAĆ...
Nie polecam. OMIJAĆ JAK NAJDALEJ SERWIS ROWEROWY TO PORAŻKA!!!!!

niezalogowany-uzytkownik

01.06.2021

Placówka

Poznań, Bułgarska 117

Nie zgadzam się (0)
Obsługa do bani...
Obsługa do bani serwis rowerowy to totalna porażka tam pracują sami niekompetentni ludzie, regulacja hamulca tarczowego to dla nich mega wyczyn, regulacja luzu steru terz problem rower czy maja pięć dni, nic niezrobione wykasowali za psełdo naprawę odebrałem rower przejechałem się przed sklepem hamulce jak piszczały tak piszczą wróciłem po dwóch min.to bezczelnie zostałem potraktowany że sam znowu coś zepsułem...PROSZĘ OMIJAJCIE (ski) POZNAŃ BUŁGARSKA!!!!!! (opinia została zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

niezalogowany-uzytkownik

01.06.2021

Placówka

Poznań, Bułgarska 117

Nie zgadzam się (0)
Witam! Jestem oburzony...
Witam! Jestem oburzony postawą sieci sklepów Ski Team. Chciałem kupić u nich rower za 17 000 PLN, nie tani, zarezerwowałem go w sklepie na Targówku, z informacją, że dzisiaj przyjadę i kupię. Rower na mnie czekał, ale jedna z istotnych przyczyn z których się zdecydowałem na zakup tak drogiego roweru już nie obowiązywał - mianowicie raty 0% x 20. Przez kierowniczkę sklepu zostałem poinformowany, że ta promocja była tylko do wczoraj, a od dzisiaj są normalne raty z %. Pikanterii dodaje sprawie fakt, że jeszcze przed wyjazdem sprawdzałem ofertę kredytową i był tam zapis raty do 40 rat, RRSO 0%, mało tego w sklepie pokazaliśmy to pani na stronie Ski Team (OCZYWIŚCIE MAMY SCREEN). Pani zadzwoniła do swojej centrali, że taki zapis jest i cudownie po 5 minutach zapis zniknął, zmieniają ofertę dla klienta jak klient zwróci im uwagę PARODIA HANDLOWANIA. Pani z Call Center do której się dodzwoniłem dziś 01/04/2021 godz. 11:20 powiedziała, że tak jest ona nic nie może, a w ogóle to ona jest od zamówień internetowych, KURIOZALNE JEST TO TEŻ, ŻE PANI Z CALL CENTER WSTYDZI SIĘ SWOJEGO NAZWISKA NIE CHCIAŁA SIĘ PRZEDSTAWIĆ, NO CÓŻ GDYBYM JA PRACOWAŁ W TAKIEJ FIRMIE TEŻ BYM NIE CHCIAŁ SWOIM NAZWISKIEM TEGO FIMOWAĆ. Czyli wychodzi na to, że klient firmy Ski Team w sklepie stacjonarnym jak ma problemy ZAŻALENIE MOŻE ZŁOŻYĆ DO PANA BOGA. Spytałem czy dostanę rabat w wysokości odsetek - też usłyszałem nie. Omijajcie sieć tych sklepów, dlatego, że są to jednorazówki: sprzedać i zapomnieć, zadowolenie klienta i jakość obsługi mają gdzieś. JAK NAJDALEJ OD Ski Team, SĄ PO PROSTU NIEUCZCIWI. Rafał Czerny (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_DRbh

01.04.2021

Placówka

Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 36/38

Nie zgadzam się (0)
Ski Team kupiłam...
Ski Team kupiłam rower fajna i sprawna obsługa klienta. Bardzo mili ludzie i chętni do pomocy.

zarejestrowany-uzytkownik

23.09.2019

Placówka

Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 36/38

Nie zgadzam się (0)
Sklep posiada bardzo...
Sklep posiada bardzo mały wybór, w likwidacji bo z trzech pięter czynne tylko jedno, mało obsługi i czeka się bardzo długo. Nie ma pracowników którzy byli tam od lat, z tego co wiem się zwolnili. Towar popakowany w plastikowe pudełka i leżą na podłodze. Czy stały klient czy Nowy nie ma to różnicy. Nie polecam, szkoda czasu. Wybrałem konkurencję ;))

Niezweryfikowany Klient_BAFx

24.06.2019

Placówka

Poznań, Bułgarska 117

Nie zgadzam się (2)
Dobre czasy się...
Dobre czasy się skończyły. Problemy wypływają na wierzch z każdej strony. Nie dajcie się zwieść reklamom w gazetach czy radiu - sprzęt z najnowszego sezonu owszem jest, ale z gigantyczną marżą. Bardzo słabe promocje. Śmieci sprzed niemalże dekady piętrzą się, a na ich metkach widnieją ceny jakby były nowe. Jakość obsługi mocno spadła na przestrzeni ostatnich kilku lat - bardzo ciężko tam wytrzymać ludziom, którzy tam pracują. Pozytywne opinie na Google Maps są wystawiane przez pracowników, bo sklep miałby 1 gwiazdkę. Kolejne punkty po kolei się zamykają - zostały niedobitki w największych miastach. Polecam kupować sprzęt w lepszych sklepach.

Niezweryfikowany Klient_DYE1

22.01.2019

Placówka

Wrocław, Arkady Wrocławskie

Nie zgadzam się (0)
Super. Na minus:...
Super. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

ZweryfikowanyKlient

29.12.2013

Placówka

Katowice, 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (0)
Coraz częstsza taktyka...
Coraz częstsza taktyka sklepów różnych branż.Dla maksymalnej wygody zakupów.Sklepy stacjonarne plus sklep internetowy.Super sprawa.Możemy sobie na spokojnie obejrzeć co sklep oferuje na www , ukierunkować co by nas z oferty interesowało.Pojechać do sklepu stacjonarnego obejrzeć i przymierzyć.Od razu kupić lub dać sobie chwilę i zamówić w sklepie internetowym.Rożne metody, różna taktyka.Możemy sobie tak to ustawić jak nam jest wygodnie, na ile czas pozwala.Wybór duży, ceny umiarkowane.Dla amatorów i profesjonalistów.

zarejestrowany-uzytkownik

28.01.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W sklepie bardzo...
W sklepie bardzo duży wybór szczególnie sprzętów zimowych. Wydawało mi się że sprzedawca zna się na sprzęcie-młody chłopak. W sklepie za kasą głównie młode osoby. Jeden pan chyba miał przerwę bo widziałam, że niósł sobie coś do jedzenia w styropianowym pudełku. Miałam problem z przejściem przez bramkę mimo iż niczego nie ukradłam. Nie lubię kiedy ramki reagują na porządnych ludzi. Oczywiście zaraz pojawił się pan z ochrony jednak na wesoło udało mi się wyjść ze sklepu.

zarejestrowany-uzytkownik

23.12.2011

Placówka

Wrocław, Arkady Wrocławskie

Nie zgadzam się (1)
Byłem tam pierwszy...
Byłem tam pierwszy raz, choć to podobno jeden z najlepszych takich sklepów w Olsztynie. W odpowiedzi na moje "dzień dobry" pani ekspedientka spojrzała na mnie bezmyślnie i zaśmiała się do słuchawki. Super , pomyślałem. Dalej nie było lepiej, ceny są koszmarne, nie wiem kto tu kupuje. Obsługa olewa klientów, ale ubrana jest elegancko. Wybór towaru, bardzo kiepski. Jak to działa???

WŁODZIMIERZ_17

27.07.2011

Placówka

Olsztyn, Kołobrzeska

Nie zgadzam się (1)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu przez pierwsze kilka chwil nie mogłem zorientować się gdzie mam udać się po szukane przez mnie produkty. Bardzo gęsto jest ustawione regały z rzeczami co nie ułatwia poruszania się po sklepie. Ceny bardzo, bardzo wysokie. Bardzo szeroki wybór ubrań rowerowych, samych rowerów, części rowerowych, plecaków i wielu innych produktów. Obsługa niestety obojętna na klienta. Podsumowując Ski team to sklep o bardzo szerokim i drogim asortymencie.

Piotr_1477

10.07.2011

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Do Ski Teamu...
Do Ski Teamu pojechałam z kuzynką, zapaloną narciarką, która chciała kupić nowy sprzęt. Duży sklep, bardzo duży wybór towarów. Połozony jest na uboczu, poza centrum, koło niego nic innego nie ma, żadnych sklepów itp. czyli jesli chce sie tam pojechać to nie da się załatwić przy okazji niczego innego. Plusem jest fakt, iż przed sklepem da się wygodnie zaparkować. Byłymy jedynymi klientkami, więc sprzedawca mógł poświęcić nam całą swoją uwagę i sporo czasu. Był uprzejmy, ale trochę mało przekonujący, nie do konca umiał przekonac klienta co do zalet konkretnego sprzetu i jego wyzszosci nad innym. Kuzynka obejrzała sporo sprzetu, nie była jednak zdecydowana co kupić i postanowiła przemyslec sprawę. Wyszłysmy tylko z nowymi goglami.

Karolina_962

09.02.2011

Placówka

Poznań, Bułgarska 117

Nie zgadzam się (1)
Duży sklep sportowy,...
Duży sklep sportowy, oferujący głównie sprzęt i odzież narciarską. Trzy poziomy robią wrażenie. Niezły wybór, wszelkie kolory, rozmiary, marki. Wszystko jednak z wyższej półki. Markowe ciuchy o dobrych parametrach. Kiepska lokalizacja. Już wchodząc do sklepu przestrzeń robi wrażenie. Obsługi nie jest za dużo, ale że nie potrzebowałam niczego konkretnego to mi nie przeszkadzało. Kupujących też było niewielu. Chciałam się zorientować w rękawicach narciarskich. Wybór był faktycznie duży, ale dla mnie za wysoki poziom cenowy, nawet z promocją minus VAT.

Natalia_549

08.02.2011

Placówka

Poznań, Bułgarska 117

Nie zgadzam się (0)
Ponieważ zbliża się...
Ponieważ zbliża się dla mnie czas długo oczekiwanego, zimowego urlopu a co za tym idzie wyjazd w góry postanowiłem zaopatrzyć się w sklepie Ski Team w Poznaniu w kilka niezbędnych zimowych akcesoriów. Do sklepu można bez problemu dojechać i każdy z łatwością go odnajdzie, mimo, że po przebudowie ul. Bułgarskiej jest on nieco mniej widoczny. Na szczycie budynku duży, czerwony szyld z logo firmy. Z łatwością znalazłem wolne miejsce na dużym parkingu i udałem się w stronę sklepu. W środku przywitał mnie ochroniarz, mówiąc "dzień dobry", trochę mnie to zaskoczyło, rzadko się zdarza, żeby pracownicy ochrony byli tak uprzejmi. Sklep, który odwiedziłem jest trzy- poziomowy. Wybór towaru jest ogromny, znajdziemy tu głównie produkty renomowanych firm, dlatego też ceny nie należą do niskich, jednak dzięki temu mamy pewność że dokonamy zakupu produktu dobrego jakościowo i będzie on nam służył dłużej. Szukałem kasku ochronnego dla snowboardzistów. Po kilku minutach odnalazłem dział z poszukiwanym produktem. Tak jak się spodziewałem wybór był bardzo duży. Szeroka gama producentów, rozmiarów, kolorów i cen. Wybrałem kask, który najlepiej spełniał moje oczekiwania i udałem się w stronę kas. W sklepie było bardzo dużo ludzi (widać, że sezon narciarski/snowboardowy jeszcze się nie kończy). Stanąłem w kolejce przy jedynej otwartej kasie. I tu niestety dobre wrażenie, które sklep zrobił na początku tryska. Przede mną stały zaledwie trzy osoby. Pomyślałem, więc że zostanę szybko obsłużony i opuszczę sklep. Niestety baaardzo się zdziwiłem. Kasjerka, która stała przy kasie była przeraźliwie flegmatyczna i tak powolnych ruchów i usypiającego głosu jeszcze nie słyszałem. Klient, który był obsługiwany jako pierwszy kupował dość dużą liczbę produktów. Kasjerka nie radziła sobie z taką ilością, do tego miała problemu z obsługą komputera. Byłem cierpliwy, jednak gdy skończyła obsługę tego jednego klienta i przyszła kolej na następnego i sytuacja zaczęła się powtarzać zapytałem czy mógłbym prosić o otwarcie kolejnej kasy, zwłaszcza że za mną tworzyła się coraz dłuższa kolejka. W odpowiedzi usłyszałem następujące słowa: "nie może Pan prosić", wypowiedziane w sposób, któremu do uprzejmości było daleko. Za plecami usłyszałem pomruki niezadowolenia innych klientów na sposób zachowania kasjerki. Nie czekając dłużej na obsługę postanowiłem zrezygnować z zakupów w tym sklepie, odłożyłem kask i opuściłem obiekt, co w ślad za mną uczynił jeszcze jeden klient. Podsumowując: jeśli chodzi o wygląd sklepu, asortyment to sklep jest na bardzo wysokim poziomie. Możemy jednak zapomnieć o szybkiej i sprawnej obsłudze przy kasie, gdzie spędzimy znacznie więcej czasu niż przy wyborze produktu. Mam nadzieję, że pozostali pracownicy sklepu są bardziej kompetentni. Tak więc, jeżeli zauważycie kasjerkę, która wygląda jakby miała za chwilę zasnąć lepiej od razu udajcie się do innego sklepu.

Konrad_29

25.01.2011

Placówka

Poznań, Bułgarska 117

Nie zgadzam się (8)
Po wejściu do...
Po wejściu do opisywanego salonu zostałem przywitany przez sprzedawcę, średniego wzrostu mężczyznę ok 25 lat z krótkimi blond włosami. Sprzedawca dyskretnie obserwował sytuację, a kiedy podszedłem do konkretnego działu zapytał, czy szukam konkretnego produktu. Zachowanie pracownika było bardzo profesjonalne, bez znamion nachalności, usłużności etc. Profesjonalne zainteresowanie klientem i jego potrzebami. Sprzedawca wyjaśnił mi, które buty będą najlepsze do wycieczek górskich, jakie są różnice pomiędzy konkretnymi produktami, a także które z butów mogę kupić do używania w mieście. W trakcie rozmowy sprzedażowej mogłem też rozejrzeć się po sklepie. Cały towar podzielony był na klika stref - butów, ubrań i szeroko pojętego sprzętu, jak namioty, rowery, narty. Towar będący w promocji znajdował się na oddzielnych wieszakach i był dobrze oznaczony. Cały towar był równo ułożony na regałach lub rozstawiony po sklepie, jednak w taki sposób, aby nie blokować przejścia. Całość była czysta - bez śladów kurzu, brudu oraz jakichkolwiek zagnieceń związanych z przymierzaniem. Po sfinalizowaniu transakcji zostałem przez sprzedawcę zaproszony do ponownych odwiedzin w sklepie.

Artur_62

03.06.2009

Placówka

Warszawa, Pl. Czerwca 1976r. 6

Nie zgadzam się (24)
Co do samego...
Co do samego sklepu nie można mieć zastrzeżeń, na pierwszy rzut oka sporo towaru w miarę równo poukładanego na półkach. Problem zaczął się w momencie, kiedy zacząłem przeglądać koszule, okazało się że są one wymieszane zarówno fasonami jak i rozmiarami. W końcu udało mi się znaleźć interesujący mnie model w odpowiednim rozmiarze, jednak okazało się że jest za mała. Zwróciłem się wtedy do obsługi z pytaniem czy są większe na co uzyskałem odpowiedź że jeśli jest to na wieszaku. Po tej odpowiedzi ekspedientki zajęły się dalej rozmową między sobą. Po takiej odpowiedzi odwiesiłem koszulę i opuściłem sklep.

Bartosz_31

04.04.2009

Placówka

Warszawa, Pl. Czerwca 1976r. 6

Nie zgadzam się (26)

SKI team

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż SKI team?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W firmie Ski...
W firmie Ski Team nie uznają reklamacji. Rower po serwisie gwarancyjnym źle przerzucał tylne biegi. Zrobiłem powtórnie płatny serwis i 2 dni później przerzutka shimano XT się rozpadła. Rower CUBE za 8400zł i po 2-ch miesiącach odrzucają reklamację mimo iż rower na gwarancji. Każą mi zapłacić prawie 1200 zł za naprawę Pani z biura Ski Team, która odpisuje na maile i odrzuca moje reklamacje niedostępna telefonicznie. Obiecała powołać rzeczoznawcęale i przez 1,5 miesiąca nic nie zrobiła. Składam pozew do sądu i wszystkim w takiej sytuacji polecam zrobić to samo, może zaczną nas konsumentów szanować. Nie kupujcie w Ski Team bo mimo, że zrobiłem wszystko zgodnie z ich wytycznymi na karcie gwarancyjnej reklamacja została odrzucona. Może pozew zbiorowy załatwiłby sprawę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)