Opinia użytkownika: Konrad_29
Dotycząca firmy: SKI team
Treść opinii: Ponieważ zbliża się dla mnie czas długo oczekiwanego, zimowego urlopu a co za tym idzie wyjazd w góry postanowiłem zaopatrzyć się w sklepie Ski Team w Poznaniu w kilka niezbędnych zimowych akcesoriów. Do sklepu można bez problemu dojechać i każdy z łatwością go odnajdzie, mimo, że po przebudowie ul. Bułgarskiej jest on nieco mniej widoczny. Na szczycie budynku duży, czerwony szyld z logo firmy. Z łatwością znalazłem wolne miejsce na dużym parkingu i udałem się w stronę sklepu. W środku przywitał mnie ochroniarz, mówiąc "dzień dobry", trochę mnie to zaskoczyło, rzadko się zdarza, żeby pracownicy ochrony byli tak uprzejmi. Sklep, który odwiedziłem jest trzy- poziomowy. Wybór towaru jest ogromny, znajdziemy tu głównie produkty renomowanych firm, dlatego też ceny nie należą do niskich, jednak dzięki temu mamy pewność że dokonamy zakupu produktu dobrego jakościowo i będzie on nam służył dłużej. Szukałem kasku ochronnego dla snowboardzistów. Po kilku minutach odnalazłem dział z poszukiwanym produktem. Tak jak się spodziewałem wybór był bardzo duży. Szeroka gama producentów, rozmiarów, kolorów i cen. Wybrałem kask, który najlepiej spełniał moje oczekiwania i udałem się w stronę kas. W sklepie było bardzo dużo ludzi (widać, że sezon narciarski/snowboardowy jeszcze się nie kończy). Stanąłem w kolejce przy jedynej otwartej kasie. I tu niestety dobre wrażenie, które sklep zrobił na początku tryska. Przede mną stały zaledwie trzy osoby. Pomyślałem, więc że zostanę szybko obsłużony i opuszczę sklep. Niestety baaardzo się zdziwiłem. Kasjerka, która stała przy kasie była przeraźliwie flegmatyczna i tak powolnych ruchów i usypiającego głosu jeszcze nie słyszałem. Klient, który był obsługiwany jako pierwszy kupował dość dużą liczbę produktów. Kasjerka nie radziła sobie z taką ilością, do tego miała problemu z obsługą komputera. Byłem cierpliwy, jednak gdy skończyła obsługę tego jednego klienta i przyszła kolej na następnego i sytuacja zaczęła się powtarzać zapytałem czy mógłbym prosić o otwarcie kolejnej kasy, zwłaszcza że za mną tworzyła się coraz dłuższa kolejka. W odpowiedzi usłyszałem następujące słowa: "nie może Pan prosić", wypowiedziane w sposób, któremu do uprzejmości było daleko. Za plecami usłyszałem pomruki niezadowolenia innych klientów na sposób zachowania kasjerki. Nie czekając dłużej na obsługę postanowiłem zrezygnować z zakupów w tym sklepie, odłożyłem kask i opuściłem obiekt, co w ślad za mną uczynił jeszcze jeden klient. Podsumowując: jeśli chodzi o wygląd sklepu, asortyment to sklep jest na bardzo wysokim poziomie. Możemy jednak zapomnieć o szybkiej i sprawnej obsłudze przy kasie, gdzie spędzimy znacznie więcej czasu niż przy wyborze produktu. Mam nadzieję, że pozostali pracownicy sklepu są bardziej kompetentni. Tak więc, jeżeli zauważycie kasjerkę, która wygląda jakby miała za chwilę zasnąć lepiej od razu udajcie się do innego sklepu.