SAM-SCAN

(3.42)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (33 z 61)

W Sam Scanie...
W Sam Scanie bardzo lubię robić zakupy. Jedynym minusem jest obsługa na wędlinach. Zbyt powolne obsługiwanie,lekceważenie klienta. Szybciej dojdę na ryneczek i wrócę zanim zostanę obsłużona w tym sklepie

Niezweryfikowany Klient_2gXH

18.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Gorąco polecam zakupy...
Gorąco polecam zakupy w sam scan 11-go listopada Sklep fantastycznie zaopatrzony czyściutko przemiły personel zawsze pomocny i uśmiechnięty .

Niezweryfikowany Klient_sqY7

20.12.2020

Placówka

Lódź, ul. 11-go listopada

Nie zgadzam się (0)
Gorąco polecam zakupy...
Gorąco polecam zakupy w sklepie SAMSCAN 11 listopada

Niezweryfikowany Klient_6LG5

20.12.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Panie ekspedientki w...
Panie ekspedientki w czasie epidemia przywłaszczyły sobie prawa do decydowania kogo obsłużą. Zostałam nieobsłużona dwukrotnie, za PIERWSZYM razem ponieważ "nie mam maseczki", mimo iż miałam zakryty nos i usta odzieżą, DRUGI raz już po zakupieniu maseczki, Pani ekspedientka mnie nie obsłużyła udając, że mnie nie słyszy kasując kolejną osobę, rzucając tekstami, że nie było to takie trudne posiadać maseczkę, po czwartej mojej uwadze, kazała mi robić zakupy od nowa ponieważ moje rzeczy już zostały rozłożone. ABSURD! Nie uważam, że przy szybkich zakupach mając zasłonięte usta i nos nie powinnam być obsłużona, tym bardziej wraz z uszczypliwość KILKU Pań Ekspedientek na mój temat. Pomijam już, że jedna z Pań weszła ze mną w dyskusję dotyczącą prawa odnośnie właśnie obowiązku zakrywania ust i nosa.

Niezweryfikowany Klient_M1gL

27.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Kiedy wróci Pani...
Kiedy wróci Pani , która ma czerwone włosy chyba jak się nie mylę z kasjerek najsympatyczniejsza (dane osobowe usunięte przez administratora-RODO)

zarejestrowany-uzytkownik

08.10.2019

Placówka

Łódź, Krawiecka 3/5

Nie zgadzam się (0)
Pani w czerwonych...
Pani w czerwonych włosach była cudowna czemu jej nie ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zarejestrowany-uzytkownik

10.07.2019

Placówka

Łódź, Krawiecka 3/5

Nie zgadzam się (0)
Od momentu gdy...
Od momentu gdy nie ma jednej z Pań bo jej nie widzę to jet fatalna obsługa.

zarejestrowany-uzytkownik

10.07.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po sklepie łazi...
Po sklepie łazi natrętnie za klientami ochroniarz, traktuje się klientów jak potencjalnych złodziei. Mnie skontrolował po odejsciu od kasy, sprawdził zakupy i kazał rozpiąć kurtke i zaczął obmacywać mi kiszenie podobno jakaś nierozgarnieta paniusia z monitoringu zauważyła, ze probowalem ukraść kiełbasę dla psa. Oczywista bzdura nie pokazała mi nagrania, nic takiego nie było. Oczywiście sprawę zglosilem do prezesa Sam Scan - odpisali mi, że analizowali monitoring i zauwazyli, ze został przeze mnie wykonany jakiś ruch ręki, który mółby sugerować, że chowam tą kiełbasę za kurtkę. Kiełbasę kupilem wlożylem do koszyka i zapłaciłem za nią w kasie - widnieje to na paragonie. Kiedyś gdy tego typa nie było w sklepie było nawet przyjemnie. Moi znajomi, ktorzy robią zakupy w tym sklepie mają pdobne zdania jak ja. Oczywiscie przestalem tam robić zakupy, podobnie moi znajomi. Może jak kiedyś tego natrętnego typa zwolnią wrócę do tego sklepu.

Klient_0qvI

29.03.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ja chcę poznać...
Ja chcę poznać tą Panią kasjerkę z pieprzykiem.Mam gdzieś jakość obsługi. Ja się zakochałem :D

zarejestrowany-uzytkownik

08.09.2015

Placówka

Łódź, Żubardzka 3

Nie zgadzam się (1)
Obsługa w tym...
Obsługa w tym sklepie daje dużo do życzenia, każda z pań mówi co innego (dotyczy to np. promocji), nic się nie można dowiedzieć, są niemiłe, oszukują na kasie, wiecznie mówią ''będę winna 1 lub 2 grosze", nigdy nikogo nie ma na warzywach, nawet jak klient czeka, a one widzą to, to nie podejdą (a niech se czeka, co nam tam), kierowniczka jest w ogóle nie kompetentna, nie panuje nad organizacją zespołu. A na dodatek obsługa nie potrafi liczyć i dobrze wydawać reszty.

zarejestrowany-uzytkownik

01.06.2015

Placówka

Łódź, Żubardzka 3

Nie zgadzam się (10)
dzisiaj tzn. 25.09.14r...
dzisiaj tzn. 25.09.14r po południu, robiłam zakupy w sklepie SAM SCAN przy ul. Żubardzkiej 3. Obsłga pani, która jak zdążyłam się zorientować obsługuje stanowisko z serami - jest to pani powiedzmy w średnim wieku krótko ścięte włosy siwa blądyna. Zachowuje się głośno, dowcipkuje i ośmiesza klientów, głośno się śmieje ze swoich dziwnych żarcików. Często wychodzi na papierosa, dlatego nie ma jej na stanowisku pracy. Dlatego też, nie jest to dla mnie przyjemne jak obsługuje mnie ta pani.

mocate1234567890

26.09.2014

Placówka

Łódź, Żubardzka 3

Nie zgadzam się (5)
Obsługa na dziale...
Obsługa na dziale wędlin jest karygodna (dotyczy to 2 pań ), panie te są aroganckie, przeważają wszystko, nie przestrzegają zasad BHP takie jak np. Wycieranie zlewu szmatką do mycia a po czym klijentowi podawała wędline, nie używają rękawiczek foliowych, po odebraniu pieniędzy nie myją i nie dezynfekują rąk. Jeśli sytuacja się nie zmieni w najbliższym czasie poprosze o kontrole sanepidu.

zarejestrowany-uzytkownik

09.09.2014

Placówka

Łódź, Żubardzka 3

Nie zgadzam się (4)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Anna_53

29.06.2013

Placówka

Łódź, Żubardzka 3

Nie zgadzam się (11)
Obserwacja dotyczy sklepy...
Obserwacja dotyczy sklepy spożywczego Sam Scan. Większość owoców i warzyw była zwiędnięta, a najgorzej wyglądały pomidory, które były już popsute a pomimo tego były wystawione do sprzedaży. Poszukiwałem mrożonek i z uwagi na ich duży wybór nie mogłem zorientować się ile kosztują te przeze mnie wybrane. Poprosiłem o pomoc sprzedawcę, który również nie mógł znaleźć odpowiedniej metki z ceną i ostatecznie uratował nas czytnik.

Tomasz_1824

20.01.2013

Placówka

Łódź, Krawiecka 3/5

Nie zgadzam się (3)
Wstąpiłem po drobne...
Wstąpiłem po drobne zakupy do sklepu na osiedlu. Na wstepie podszedłem do stoiska alkoholowego w celu zakupienia papierosów i trochę się naczekałem, bo Pani która nominalnie przychodzi do kasy po naciśnięciu dzwonka nie przychodziła. Dopiero po paru minutach zlitowała się jedna z kasjerek i obsłużyła powoli formującą się kolejkę chętnych. Po zakupieniu papierosów udałem się na salę sprzedaży. Było po 15ej ale udało mi się zdobyć do domu chleb (środek majowego weekendu robi swoje). Po pozbieraniu swoich produktów ustawiłem się w kolecje do kasy. Było sporo osób ale po chwili została otwarta jeszcze jedna kasa i byłem pierwszy w kolejce;) Pani skasowała moje zakupy, ja zapłaciłem i pozbierawszy się w torbę udałem się do wyjścia. Sklep był czysty, pracowników było tyle ile w normalny standardowy dzień tygodnia, więc z obsługą nie było problemów (poza tym "incydentem" na stoisku alkoholowym)

Marcin_143

02.05.2011

Placówka

Łódź, Kusocińskiego 124

Nie zgadzam się (3)
Znów to samo....
Znów to samo. Zerowa obsługa. Klienci stoją w kilometrowych kolejkach podczas kiedy obsługuje jedna kasa. Reszta Pań zajęta nie wiadomo czym-głownie układaniem towaru i wielce obrażone idą do kolejnej kasy. Towar często wybrakowany ,porozrzucany. Często spotykana sytuacja to niemoc ze strony klienta doproszeniu się kogoś kto podejdzie na stoisko z warzywami i zwarzy :marchewkę itd…

zarejestrowany-uzytkownik

02.11.2010

Placówka

Łódź, Żubardzka 3

Nie zgadzam się (1)
Przed wyjściem do...
Przed wyjściem do sklepu począłem sprawdzac czy mam wszytko w portfelu. Ku mojemu zaniepokojeniu stwierdziłem brak karty płatniczej. Na początku szok i zdenerwowanie, lecz po chwili ocknąłem się i począłem sprawdzac na stronie mojego banku kiedy i gdzie ostatnio płaciłem kartą. Z analiz wychodziło, że ostatnim miejscem był sklep Sam Scan na osiedlu. Szybko udałem się do ww. placówki i zaraz po wejściu zagadnąłem kasjerkę czy nie została znaleziona karta płatnicza. Pani poszła po kierowniczkę zmiany. Ww. pani kierownik po przywitaniu się poprosiła mnie o dowód osobisty (który zaraz okazałem), po czym zadała kontrolnie pytanie jak wyglądała karta. Podałem jej opis zewnętrzny, po czym otrzymałem swoją zgubę z powrotem. Po tym wszystkim sedrecznie podziękowałem personelowi za uczciwośc i pomoc i spokojnie udałem się do wyjścia.

Marcin_143

23.06.2010

Placówka

Łódź, Kusocińskiego 124

Nie zgadzam się (22)
Po obiedzie zaszedłem...
Po obiedzie zaszedłem do sklepu aby zakupic papierosy i coś do picia. Na wejściu do sklepu spostrzegłem, że nie ma już dostepnych koszyków, więc szybko wszedłem na salę sprzedaży i udaem się w kierunku stoiska z napojami. Znalazłem swoją ulubioną colę i po chwili zmierzałem już do jedynej otwartej kasy (było niewielu klientów). Pani dosyc szybko skasowała mój zakup i po chwili ustawiłem się do kasy alkoholowej (tam się kupuje papierosy). Trzeba zadzwonic dzwonkiem, aby wezwac kasjera. Po zadzwonieniu w kilkanaście chwil pojawiła się kasjerka i zapytała co podac. Poprosiłem o paczkę zielonych Nextów. Po uregulowaniu należności zabrałem swoje zakupy i skierowałem swe kroki w kierunku wyjścia.

Marcin_143

19.06.2010

Placówka

Łódź, Kusocińskiego 124

Nie zgadzam się (28)
Tradycyjnie po pracy...
Tradycyjnie po pracy wstąpiłem do sklepu osiedlowego SAM-SCAN przy ul Żubardzkiej i tym razem naprawdę doświadczyłem co najmniej lekkiej przesady. W sklepie nie było wielu ludzi, a mimo to na stoisku z warzywami i owocami nie było żadnej pracownicy. Nawet nie miałem kogo poprosić o podejście, bowiem pani na wędlinach obsługiwała również stoisko z serami i miała do obsługi 4 klientów. Pozostałe ekspedientki natomiast pracowały na kasie (dwie, a kas trzy) i jedna na stoisku z alkoholami. Miały również klientów. Czekałem z zegarkiem w ręku 8 minut i znów zniecierpliwiony czekaniem poddałem się. Zaoszczędziłem w ten sposób trochę pieniędzy, ale nie o to przecież chodzi. Poszedłem tam głównie po warzywa! Kupiłem więc pozostałe produkty i szybko chciałem stamtąd zły wyjść. Gdy już byłem obsługiwany przy kasie, to z zaplecza wyszła bardzo rozbawiona młoda sprzedawczyni zajadając jakąś czekoladę. To ona najprawdopodobniej powinna być w tym momencie na stoisku z warzywami i owocami, bo tam najczęściej ją widywałem. Najwyraźniej nie była jednak zainteresowana pracą. Z każdym dniem organizacja i zachowanie niektórych pracowników tego sklepu pogarsza się więc. Widoczny tam jest wyraźny brak nadzoru ze strony szefa. Pozostałe pracownice natomiast były ubrane w stroje firmowe, które były czyste i ich zachowanie nie budziło zastrzeżeń. Nie było kolejek do kas, a w sklepie było czysto i towar był ułożony na półkach.

zarejestrowany-uzytkownik

18.06.2010

Placówka

Nie zgadzam się (22)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym jak zwykle po pracy sporządzałem zakupy spożywcze w sklepie osiedlowym SAM-SCAN. Tym razem wiedza i kompetencje personelu nie budziły zastrzeżeń, ale zachowanie wciąż pozostawia wiele do życzenia. Na stoisku z warzywami i owocami po raz kolejny nie było bowiem pracownika. W dniu wczorajszym np. stałem i czekałem bezskutecznie na pracownika, a w dniu dzisiejszym nie można było się pracownika doprosić. Obok stała Pani, która przyklejała ceny na towar i udawała, że mnie nie widzi. Gdy ją poprosiłem o podanie towaru i zważenie, poinformowała, że przyklei ceny do końca i podejdzie. Ten moment jednak trwał 5 min. i zniecierpliwiony poszedłem do kasy rezygnując z warzyw i owoców. Takie zachowanie personelu nie powinno mieć miejsca i widać, że przydałoby się nałożyć na pracowników plany sprzedażowe na owoce i warzywa, wówczas istniałoby zainteresowanie klientem. Wygląd personelu natomiast nie budził zastrzeżeń. Każda z pracownic miała na sobie strój firmowy, który był czysty i zadbany. Oferta sklepu jest cały czas duża, ale co z tego jak do warzyw i owoców jest ograniczony dostęp. Ceny natomiast są na poziomie rynkowym, nie można więc stwierdzić, że są zawyżone w stosunku do konkurencji. Organizacja sklepu powinna ulec zmianie, powinien być większy nadzór nad pracownikami, by na stoiskach z warzywami i owocami był personel. Nie było natomiast problemu z kolejkami przy kasie. Panie obsługiwały klientów szybko i sprawnie. Miejsce obsługi nie budziło zastrzeżeń. Towar wszędzie był rozstawiony na półkach i wszędzie było czysto. Całościowo swoją wizytę oceniam w tym sklepie tym razem jednak "na minusie", ze względu na notoryczny brak pracowników na stoisku z warzywami i owocami.

zarejestrowany-uzytkownik

17.06.2010

Placówka

Nie zgadzam się (31)

SAM-SCAN

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż SAM-SCAN?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.