Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: SAM-SCAN
Treść opinii: W dniu dzisiejszym jak zwykle po pracy sporządzałem zakupy spożywcze w sklepie osiedlowym SAM-SCAN. Tym razem wiedza i kompetencje personelu nie budziły zastrzeżeń, ale zachowanie wciąż pozostawia wiele do życzenia. Na stoisku z warzywami i owocami po raz kolejny nie było bowiem pracownika. W dniu wczorajszym np. stałem i czekałem bezskutecznie na pracownika, a w dniu dzisiejszym nie można było się pracownika doprosić. Obok stała Pani, która przyklejała ceny na towar i udawała, że mnie nie widzi. Gdy ją poprosiłem o podanie towaru i zważenie, poinformowała, że przyklei ceny do końca i podejdzie. Ten moment jednak trwał 5 min. i zniecierpliwiony poszedłem do kasy rezygnując z warzyw i owoców. Takie zachowanie personelu nie powinno mieć miejsca i widać, że przydałoby się nałożyć na pracowników plany sprzedażowe na owoce i warzywa, wówczas istniałoby zainteresowanie klientem. Wygląd personelu natomiast nie budził zastrzeżeń. Każda z pracownic miała na sobie strój firmowy, który był czysty i zadbany. Oferta sklepu jest cały czas duża, ale co z tego jak do warzyw i owoców jest ograniczony dostęp. Ceny natomiast są na poziomie rynkowym, nie można więc stwierdzić, że są zawyżone w stosunku do konkurencji. Organizacja sklepu powinna ulec zmianie, powinien być większy nadzór nad pracownikami, by na stoiskach z warzywami i owocami był personel. Nie było natomiast problemu z kolejkami przy kasie. Panie obsługiwały klientów szybko i sprawnie. Miejsce obsługi nie budziło zastrzeżeń. Towar wszędzie był rozstawiony na półkach i wszędzie było czysto. Całościowo swoją wizytę oceniam w tym sklepie tym razem jednak "na minusie", ze względu na notoryczny brak pracowników na stoisku z warzywami i owocami.