Opinia użytkownika: Marcin_143
Dotycząca firmy: SAM-SCAN
Treść opinii: Przed wyjściem do sklepu począłem sprawdzac czy mam wszytko w portfelu. Ku mojemu zaniepokojeniu stwierdziłem brak karty płatniczej. Na początku szok i zdenerwowanie, lecz po chwili ocknąłem się i począłem sprawdzac na stronie mojego banku kiedy i gdzie ostatnio płaciłem kartą. Z analiz wychodziło, że ostatnim miejscem był sklep Sam Scan na osiedlu. Szybko udałem się do ww. placówki i zaraz po wejściu zagadnąłem kasjerkę czy nie została znaleziona karta płatnicza. Pani poszła po kierowniczkę zmiany. Ww. pani kierownik po przywitaniu się poprosiła mnie o dowód osobisty (który zaraz okazałem), po czym zadała kontrolnie pytanie jak wyglądała karta. Podałem jej opis zewnętrzny, po czym otrzymałem swoją zgubę z powrotem. Po tym wszystkim sedrecznie podziękowałem personelowi za uczciwośc i pomoc i spokojnie udałem się do wyjścia.