Ogólnokrajowe Biuro Numerów

(3.57)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 9)

Nie przyjmuje telefonow...
Nie przyjmuje telefonow z zastrzezonych numerow. Kompletnie bezuzyteczne

niezalogowany-uzytkownik

24.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniłem, po paru...
Zadzwoniłem, po paru minutach połączenie zostało odebrane. Przedstawiłem moje zapytanie i wtedy czekałem około 15 minut słysząc różne hałasy w tle. Po dość długim nawoływaniu pani operatorka ponownie odezwała się. Zapytałęm dlaczego musiałem czekać tak długo bez żadnej odpowiedzi. Pani mi odpowiedziała, że miała przerwę regulaminową - W trakcie trwania połączenia? Powiedziałem, że to jest nieprawdopodobne i poprosiłem o rozmowę z kierownikiem. Wtedy Pani bez słowa po prostu się rozłączyła.

aliashw

11.09.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Na połączenie z...
Na połączenie z konsultantem nie musiałam długo czekać - plus. Numer, o który prosiłam uzyskałam szybko, wraz z dodatkowymi informacjami, które również okazały się przydatne. Niestety owy numer na infolinię kolejową nie był już aktualny. Na szczęście przekierowano mnie i poinformowano na jaki numer dzwonić kolejnym razem.

Ewelina_694

02.08.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zmuszony byłem skorzystać...
Zmuszony byłem skorzystać z usług biura numerów. Zadzwoniłem więc na numer 118913. Usłyszałem komunikat, że wszyscy konsultanci są zajęci i muszę poczekać. Czekałem więc. Minutę, dwie, pięć. Dopiero po ok. 7 minutach zgłosiła się konsultantka. Była grzeczna i uprzejma. Po tonie głosu stwierdzam, że nie przejawiała cech zniecierpliwienia czy znudzenia. Grzecznie udzieliła mi wszystkich informacji, o które poprosiłem. Obsługę oceniam bardzo dobrze. Konsultantka wykazywała zaangażowanie i chęć pomocy. Gdyby tylko czas oczekiwania był krótszy...

Rysio

25.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podstawowym problemem jaki...
Podstawowym problemem jaki jest zauważalny w przypadku Biura Numerów TP jest czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. O ile czasami zdarza się, że połączenie następuje zaraz po zapowiedzi o tyle w niektórych przypadkach zdarzyło mi się czekać nawet ponad minutę, a trzeba zauważyć że każda minuta jest płatna. Atutem jest niewątpliwie możliwość bezpośredniego połączenia się z wyszukanym numerem, bez konieczności zakończenia rozmowy. Co do kwestii kompetencji personelu muszę zauważyć, że czasami wydaje mi się, że wystarczyłoby nieco więcej chęci ze strony pracowników infolinii, aby móc znaleźć numer bez podawania szeregu kryteriów. Zachowanie osób obsługujących infolinię uznaję za poprawne, choć nie wzbudziło ono mojego zbytniego zachwytu - standardowe formułki, choć zawierające wszystkie zwroty grzecznościowe, czasami mogą wydać się po prostu sztuczne.

zarejestrowany-uzytkownik

25.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Dosyć często jestem...
Dosyć często jestem zmuszony do korzystania z biura numerów telekomunikacji polskiej. Ostatnim razem kiedy klient zostawił w punkcie sprzedaży, w którym pracuje kartę płatniczą. Skojarzyłem nazwisko z karty z konkretnym klientem i odszukałem go w bazie co ułatwiło uzyskanie numeru telefonu. Zdecydowanie jest to bardziej wygodna forma wynajdowania numeru telefonu niż wertowanie setek stron w książce telefonicznej. Osoba siedząca po drugiej stronie zawsze jest przyjaźnie nastawiona. Nigdy w głosie nie dało się wyczuć tego tonu: "po co mi zawracasz głowę". Ponadto po wyszukaniu numeru oferują zawsze automatyczne połączenie z tym numerem co ułatwia komunikację bo nie trzeba numerów zapisywać i wklepywać jeszcze raz do telefonu. Jedyna uwaga to moim zdaniem zbyt wysoki koszt połączenia się z tym numerem. Wynosi bodajże coś ponad 2 złote.

Szakal

30.10.2010

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Potrzebowałam numeru do...
Potrzebowałam numeru do Pałacu Kultury w Dąbrowie Górniczej. Zadzoniłam wobec tego na 118913.Na automatycznym menu była podana opłata z połączenie. Nie czekałam długo. Doradca szybko wyszukał mi potrzebny numer. Podał mi go i zapytał, czy mnie połączyć. Zgodziłam się na połączenie z tym numerem. Doradca pożegnał się ze mną i przełączył do PKZ. Sprawę załatwiłam od ręki, szybko. Nie musiałam się rozłączać i ponownie łączyć z przekazanym numerem. Jest to niewątpliwie jakieś udogodnienie dla klienta

Paola

21.12.2009

Placówka

Nie zgadzam się (14)

Ogólnokrajowe Biuro Numerów

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ogólnokrajowe Biuro Numerów?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nie przyjmuje telefonow...
Nie przyjmuje telefonow z zastrzezonych numerow. Kompletnie bezuzyteczne