Napiszę na początku, że musiało dojść do anulowania zamówienia oraz zwrotu pieniędzy - wyjaśniam dlaczego.
Złożyłam zamówienie na kuchenkę i dokonałam przelewu. Po 6 dniach (i moim zapytaniu) otrzymałam odpowiedź, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji i za kilka dni powinna przyjść przesyłka. Niestety przez kilka dni nic się nie działo - dopiero rozmowa telefoniczna wyjaśniła, że zamówienie się jakoś zawieruszyło, że, owszem, przepraszają mnie za zwłokę. Ale w sumie nie w tym rzecz - czasami takie rzeczy po prostu się zdarzają. Obsługa zaproponowała przesyłkę na drugi dzień rano - co przyjąłem z ulgą.
Niestety okazało się, że Panowie ze sklepu mają zamiar dokonać zmiany w zamówieniu. Chodzi konkretnie o zamianę płyty gazowej. Argumentowali to tym, że u nich te dwie płyty są w tej samej cenie a różnią się jedynie kształtem rusztu. W innym sklepie, który oferował obie płyty gazowe okazało się, że różnica w cenie wynosi blisko 200zł! Oczywiście nie było mowy o zmianie wartości zamówienia - za tańszą płytę miałabym zapłacić tak jak za droższą. Nie chodzi mi tutaj o zmianę ceny płyty gazowej - na cenę ze sklepu gdzie porównywałam płyty. Mam na myśli ewidentne wprowadzenie w błąd, że obydwie płyty są w tej samej cenie.
To zdecydowało o anulowaniu zamówienia.
Nie jestem zadowolona z jakości obsługi.
Napiszę na początku, że musiało dojść do anulowania zamówienia oraz zwrotu pieniędzy - wyjaśniam dlaczego.
Złożyłam zamówienie na kuchenkę i dokonałam przelewu. Po 6 dniach (i moim zapytaniu) otrzymałam odpowiedź, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji i za kilka dni powinna przyjść przesyłka. Niestety przez kilka dni nic się nie działo - dopiero rozmowa telefoniczna wyjaśniła, że zamówienie się jakoś zawieruszyło, że, owszem, przepraszają mnie za zwłokę. Ale w sumie nie w tym rzecz - czasami takie rzeczy po prostu się zdarzają. Obsługa zaproponowała przesyłkę na drugi dzień rano - co przyjąłem z ulgą.
Niestety okazało się, że Panowie ze sklepu mają zamiar dokonać zmiany w zamówieniu. Chodzi konkretnie o zamianę płyty gazowej. Argumentowali to tym, że u nich te dwie płyty są w tej samej cenie a różnią się jedynie kształtem rusztu. W innym sklepie, który oferował obie płyty gazowe okazało się, że różnica w cenie wynosi blisko 200zł! Oczywiście nie było mowy o zmianie wartości zamówienia - za tańszą płytę miałabym zapłacić tak jak za droższą. Nie chodzi mi tutaj o zmianę ceny płyty gazowej - na cenę ze sklepu gdzie porównywałam płyty. Mam na myśli ewidentne wprowadzenie w błąd, że obydwie płyty są w tej samej cenie.
To zdecydowało o anulowaniu zamówienia.
Nie jestem zadowolona z jakości obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.