marketmedia.pl

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Napiszę na początku,...
Napiszę na początku, że musiało dojść do anulowania zamówienia oraz zwrotu pieniędzy - wyjaśniam dlaczego. Złożyłam zamówienie na kuchenkę i dokonałam przelewu. Po 6 dniach (i moim zapytaniu) otrzymałam odpowiedź, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji i za kilka dni powinna przyjść przesyłka. Niestety przez kilka dni nic się nie działo - dopiero rozmowa telefoniczna wyjaśniła, że zamówienie się jakoś zawieruszyło, że, owszem, przepraszają mnie za zwłokę. Ale w sumie nie w tym rzecz - czasami takie rzeczy po prostu się zdarzają. Obsługa zaproponowała przesyłkę na drugi dzień rano - co przyjąłem z ulgą. Niestety okazało się, że Panowie ze sklepu mają zamiar dokonać zmiany w zamówieniu. Chodzi konkretnie o zamianę płyty gazowej. Argumentowali to tym, że u nich te dwie płyty są w tej samej cenie a różnią się jedynie kształtem rusztu. W innym sklepie, który oferował obie płyty gazowe okazało się, że różnica w cenie wynosi blisko 200zł! Oczywiście nie było mowy o zmianie wartości zamówienia - za tańszą płytę miałabym zapłacić tak jak za droższą. Nie chodzi mi tutaj o zmianę ceny płyty gazowej - na cenę ze sklepu gdzie porównywałam płyty. Mam na myśli ewidentne wprowadzenie w błąd, że obydwie płyty są w tej samej cenie. To zdecydowało o anulowaniu zamówienia. Nie jestem zadowolona z jakości obsługi.

DD

19.03.2009

Kontakt online

Nie zgadzam się (21)

marketmedia.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż marketmedia.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Napiszę na początku,...
Napiszę na początku, że musiało dojść do anulowania zamówienia oraz zwrotu pieniędzy - wyjaśniam dlaczego. Złożyłam zamówienie na kuchenkę i dokonałam przelewu. Po 6 dniach (i moim zapytaniu) otrzymałam odpowiedź, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji i za kilka dni powinna przyjść przesyłka. Niestety przez kilka dni nic się nie działo - dopiero rozmowa telefoniczna wyjaśniła, że zamówienie się jakoś zawieruszyło, że, owszem, przepraszają mnie za zwłokę. Ale w sumie nie w tym rzecz - czasami takie rzeczy po prostu się zdarzają. Obsługa zaproponowała przesyłkę na drugi dzień rano - co przyjąłem z ulgą. Niestety okazało się, że Panowie ze sklepu mają zamiar dokonać zmiany w zamówieniu. Chodzi konkretnie o zamianę płyty gazowej. Argumentowali to tym, że u nich te dwie płyty są w tej samej cenie a różnią się jedynie kształtem rusztu. W innym sklepie, który oferował obie płyty gazowe okazało się, że różnica w cenie wynosi blisko 200zł! Oczywiście nie było mowy o zmianie wartości zamówienia - za tańszą płytę miałabym zapłacić tak jak za droższą. Nie chodzi mi tutaj o zmianę ceny płyty gazowej - na cenę ze sklepu gdzie porównywałam płyty. Mam na myśli ewidentne wprowadzenie w błąd, że obydwie płyty są w tej samej cenie. To zdecydowało o anulowaniu zamówienia. Nie jestem zadowolona z jakości obsługi.