Alitalia

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Około dwa tygodnie...
Około dwa tygodnie temu sieć lotnicza Alitalia zorganizowała promocję. Wieść rozeszła się wśród internautów i w mgnieniu oka wiele osób zarezerwowało bilety za grosze. Niestety firma zorientowała się, że może na tym stracić i już na drugi dzień zaczeła odwoływać rezerwacje (które przedtem sama potwierdziła), powołując się na błąd systemu. Moja rezerwacja nie została odwołana mailowo, jednak na stronie, na której można sprawdzić jej ważność, widnieje ona jako anulowana. Dno.

Ewa_1222

02.11.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Alitalia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Alitalia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Około dwa tygodnie...
Około dwa tygodnie temu sieć lotnicza Alitalia zorganizowała promocję. Wieść rozeszła się wśród internautów i w mgnieniu oka wiele osób zarezerwowało bilety za grosze. Niestety firma zorientowała się, że może na tym stracić i już na drugi dzień zaczeła odwoływać rezerwacje (które przedtem sama potwierdziła), powołując się na błąd systemu. Moja rezerwacja nie została odwołana mailowo, jednak na stronie, na której można sprawdzić jej ważność, widnieje ona jako anulowana. Dno.