PKP Kraków

(2.05)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 15)

Tak sobie. Duży...
Tak sobie. Duży problem stanowią bezdomni, liczni szczególnie w zimę, minesem jest także stosunkowo mała hala dworcowa. Na minus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, oferta i cena.

Michał_1919

14.11.2013

Placówka

Kraków, Plac im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Obserwacja powinnam chyba...
Obserwacja powinnam chyba zacząć od pytania o to jaki jest rekord stania w kolejce do kasy w dzień roboczy czwartek w godzinach około południowych? Specjalnie wybrałam się wraz z synem na dworzec PKP aby kupić bilety dzień wcześniej i nie stać w kolejkach. Kolejki w holu dworca PKP w Krakowie były gigantyczne. I nie był by to problem gdyby obsługa w miarę sprawnie radziła sobie z pomocą komputera w druku biletów i obsłudze klientów. Do kasy stałam 50 minut! Pani w kasie była jakby nie z tego świata nie zorientowana w podstawowych trasach kolejowych i chyba mnóstwie innych spraw. Do tego była bardzo arogancka, mówiła cicho i przy każdym prawie kliencie szła się jeszcze coś dopytać. To był dzień w którym z racji wykolejenia się pociągów w rejonie stacji Wronki pociągi jeździły trasą okrężną. Najpierw Pani mi powiedziała, że nie może sprzedać biletu bo : uwaga BĘDĘ JECHAŁA DŁUŻEJ O GODZINĘ. Odpowiedziałam, ze nie jest to problem i nie bardzo rozumiem czemu nie chce mi sprzedać biletu. Po ok. 3 minutowej totalnie jałowej rozmowie z Panią która machała jakaś kartką na której wyraźnie widniało opóźnienia do 60 minut Pani po moim stanowczym stwierdzeniu, ze proszę o bilet na taki a taki pociąg bo i tak każdy pociąg z Krakowa ( no z wyjątkiem gdybym pojechała z przesiadkami przez Gdynię) i tak musi jechać przez Poznań i tak dłuższy przejazd jest konieczny i nie mam ochoty dyskutować. Pani wychodząc trzy razy konsultując się z kimś ostatecznie bilet sprzedała. Nie spotkałam się z taką obsługą ani tempem obsługi.

Magika

06.08.2012

Placówka

Kraków, Plac im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy OZNAKOWANIA PERONU na Dworcu w Krakowie. Po nastu godzinach w pociągu obudziłam się w tzw ostatniej chwili i pospiesznie wysiadłam z pociągu relacji Gdynia- Zakopane. Nie ukrywam, że byłam dość zaspana. Na peronie było względnie czysto, były nawet zimne metalowe krzesełka na których postawiłam na chwilę torebkę i mały plecaczek. Tablice świetlne z informacją o godzinie i stacji docelowej pociągu z którego wysiadłam a który stał jeszcze przez chwilę przy peronie były sprawne i wyświetlały się prawidłowo. Brakło jednak dla zaspanego podróżnego jak ja czy turysty który pojawił się po raz pierwszy na dworcu jasnych drogowskazów itp w którą stronę do budynku dworca itp.

Magika

23.07.2012

Placówka

Kraków, Plac im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy DWORCA PKP KRAKÓW GŁÓWNY. W holu Dworca był nie miły zapach a posadzka była brudna i nie domyta. Tablice świetlne działały ale moim zdaniem powinna być też w rejonie kas taka tablica. Do kas po obu stronach holu były gigantyczne kolejki. Według mnie na tak dużej stacji i w sezonie letnim powinna być jedna kasa zajmująca się zwrotami biletów i przedsprzedażą. Zapowiedzi pociągów z głośnika w rejonie kas były trudne do zrozumienia.

Magika

19.07.2012

Placówka

Kraków, Plac im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Na początku należy...
Na początku należy wspomnieć, że cały teren Dworca jest w trakcie remontu, więc można się spodziewać szybkiej poprawy zastanej sytuacji, jednak niniejszy opis odnosi się do bieżącej sytuacji.Po przybyciu na Dworzec - Kraków Główny z Balic zastał nas plac budowy i sprzątania. Najgorszym faktem był ten, że po krótkiej wizycie w Galerii nasz pociąg odjeżdża za 20 min a my jeszcze nie mamy biletów. Po wejściu do tunelu "Magda" przy podziemnym wejściu do Galerii Krakowskiej zastaliśmy jedną kasę, przy której ustawiona była pokaźna kolejka klientów. Z doświadczeń sprzed kilku lat przypomniałem sobie, że w innym tunelu jest kilka kas, w których można kupić bilety, na górze jednak okazało się, że ów tunel jest w remoncie i nie ma możliwości dostania się do niego, a nowopowstały tunel do którego prowadziły długie ruchome schody jest jeszcze uboższy w kasy niż poprzedni. Z uwagi na coraz krótszy czas do odjazdu powtórnie udaliśmy się do tunelu "Magda" i pokornie ustawiliśmy się w kolejce. Na miejscu któryś z podróżnych powiedział, że na górze zaraz za schodami jest jeszcze jedna kasa z której czym prędzej skorzystaliśmy. Można było udać się do budynku głównego, jednak wiązało by się to z szybkim biegiem w tę i z powrotem. Pani w kasie udzieliła nam informacji, że zakup biletu dla 4 osób można zrealizować w promocji "TY i raz, dwa, trzy" cena była znacznie niższa niż kupowanie każdego biletu osobno, więc tak też zrobiliśmy. Nie była to jednak cena marzeń, ale liczy się sam fakt takiej możliwości. Uważam, że z uwagi na brak kas w tunelach i sam remont informacje dotyczące kas biletowych powinny być dostępne i widoczne dla podróżnych.

Pedro_5

17.05.2012

Placówka

Kraków, Plac im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy Dworca PKP Kraków Główny. Na każdym Dworcu w większym mieście powinna być dostępna poczekalnia dla podróżnych.Przyjechaliśmy na dworzec z synem ok. [pół godziny przed odjazdem pociągu. Z racji warunków atmosferycznych nie zdecydowaliśmy się czekać na peronie. Niestety jedyne co nam zostało to czekanie w holi głównym. W miejscu gdzie na jednej ścianie znajduje się tablica świetlna z przyjazdami a na drugiej ścianie tablica świetlna z odjazdami pociągów. miejsce mało wygodne bo nei ma ani ławki ani jakiegoś podestu aby postawić bagaż. A podłoga jest tutaj brudna co więcej w tym miejscu stoi się na przeciągu. Poczekalnia która powinna być dostępna dla podróżnych jest owszem dostępna dla bezdomnych, którzy urządzili sobie tam noclegownie. Co więcej nawet w miejscu gdzie oczekiwaliśmy było czuć mało przyjemne zapachy z poczekalni. No cóż wydaje mi się, że jednak gospodarz Dworca powinien jednak zorganizować poczekalnie nie tylko taką jaka jest ale taka dostępna dla podróżnych.

Magika

13.02.2012

Placówka

Kraków, Plac im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (1)
W piątek rano...
W piątek rano kupowałam bilet na pociąg relacji Kraków - Lublin. Wybrałam sie wcześniej bo chciałam uniknąć długich kolejek do kasy i nerwowej atmosfery. Na dworcu głównym PKP byłam ok godziny 10:40. Wszystkie kasy były czynne. W kolejkach stała jedna lub dwie osoby. Pani kasjerka była bardzo miła. Udzieliła mi wszelkich informacji na temat tego pociągu: z którego peronu będzie odjeżdżał, o której będzie podstawiony itp. Cała rozmowa i transakcja była bardzo przyjemna, a bilet miałam w niecałe 3 minuty.

Karolina_1098

05.09.2011

Placówka

Kraków, Plac im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (3)
Plusem tego miejsca...
Plusem tego miejsca są widoczne podświetlane informacje przy każdym stanowisku, dzięki czemu wiadomo skąd i o której godzinie odjeżdża każdy bus czy autobus. Oprócz tego porozwieszane są rozkłady jazdy. Jednak nie lubię tego miejsca, gdyż jest tam szaro, smutno i ponuro. Do tego dolna płyta dworca jest zanieczyszczona przez gołębie. Poza tym często zaczepiają tam ludzi pijacy i bezdomni, którzy proszą o pieniądze. Czasem są tak bezczelni, że trudno się od nich odpędzić.

P:)

29.04.2011

Placówka

Kraków, Plac im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (3)
Lokalizacja: Dw. PKP...
Lokalizacja: Dw. PKP Kraków , Kraków, woj. Małopolska W godzinach południowych wracałem z Krakowa do domu i chciałem kupić bilet wcześniej nie kupowałem biletu gdyż są teraz różni przewoźnicy kolejowi. Przy kasach głównych kolejki wielkie, kilka kas było zamkniętych udałem się więc do kas w przejściach na perony tu podobnie. Bilet gdzie kupowałem kolejka długa obok kasa zamknięta pani w jednej kasie dwoi i troi się aby szybciej szło ale i tak nie daje rady. Bilet w ostatniej chwili kupiłem ale już do pociągu musiałem biec. Zastanawia mnie gdy tak duże jest natężenie klientów czy nie otworzyć wszystkie kasy. W kolejkach stało wielu cudzoziemców – mówili innym językiem z pewnością wyniosą opinie o tym kraju. Data obserwacji 08/04/2011r

Elf_1

11.04.2011

Placówka

Kraków, Plac im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (0)
W tym dniu...
W tym dniu kupowałem bilet z Stacji PKP Kraków Główny do Tarnowa. Podszedłem do kasy nr 19 Nr kasjera 070 przede mną kupowała jakaś pani również, poprosiłem o bilet pani zrozumiała postukała w klawiaturę ale przez cały czas zerkając do książki którą namiętnie czytała, nawet gdy płaciłem za bilet pani sobie nie odmówiła dalej czytać książkę. Bilet otrzymałem pani była w połowie czytania grubej książki pewnie dziś jeszcze nie skończy. Data obserwacji 14/12/2010r

Elf_1

14.12.2010

Placówka

Kraków, Plac im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (3)
Do informacji PKP...
Do informacji PKP na dworcu głównym w Krakowie udałem się ze znajomą, która miała kupiła bilet a nie było na nim podanej godziny odjazdu. Do jednego czynnego okienka była potworna kolejka wszyscy ludzie czekali na zdobycie informacji dotyczących połączeń cen i innych ważnych wiadomości. Pani w jedynym działającym okienku była miła, choć udzielała bardzo zdawkowych informacji. Chciałem bez kolejki otrzymać informację jednak się nie dało. Czas czekania w kolejce dla nas to było jakieś 25 długich minut a odpowiedź, że nie drukują godziny gdyż można wybrać dowolny pociąg TLK na wybranej trasie trwał 20 sekund. Zmęczony i zdenerwowany, iż nie zdąży znajoma na pociąg nie było przyjemne. Polecam samemu sprawdzać w Internecie połączenia które nas interesują oraz ceny biletów a przed odejściem od kasy biletowej koniecznie należy sprawdzić bilet bo potem czekanie do informacji to koszmar... ;/

Michał_333

08.09.2010

Placówka

Kraków, Plac im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (27)

PKP Kraków

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKP Kraków?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.