Opinia użytkownika: Pedro_5
Dotycząca firmy: PKP Kraków
Treść opinii: Na początku należy wspomnieć, że cały teren Dworca jest w trakcie remontu, więc można się spodziewać szybkiej poprawy zastanej sytuacji, jednak niniejszy opis odnosi się do bieżącej sytuacji.Po przybyciu na Dworzec - Kraków Główny z Balic zastał nas plac budowy i sprzątania. Najgorszym faktem był ten, że po krótkiej wizycie w Galerii nasz pociąg odjeżdża za 20 min a my jeszcze nie mamy biletów. Po wejściu do tunelu "Magda" przy podziemnym wejściu do Galerii Krakowskiej zastaliśmy jedną kasę, przy której ustawiona była pokaźna kolejka klientów. Z doświadczeń sprzed kilku lat przypomniałem sobie, że w innym tunelu jest kilka kas, w których można kupić bilety, na górze jednak okazało się, że ów tunel jest w remoncie i nie ma możliwości dostania się do niego, a nowopowstały tunel do którego prowadziły długie ruchome schody jest jeszcze uboższy w kasy niż poprzedni. Z uwagi na coraz krótszy czas do odjazdu powtórnie udaliśmy się do tunelu "Magda" i pokornie ustawiliśmy się w kolejce. Na miejscu któryś z podróżnych powiedział, że na górze zaraz za schodami jest jeszcze jedna kasa z której czym prędzej skorzystaliśmy. Można było udać się do budynku głównego, jednak wiązało by się to z szybkim biegiem w tę i z powrotem. Pani w kasie udzieliła nam informacji, że zakup biletu dla 4 osób można zrealizować w promocji "TY i raz, dwa, trzy" cena była znacznie niższa niż kupowanie każdego biletu osobno, więc tak też zrobiliśmy. Nie była to jednak cena marzeń, ale liczy się sam fakt takiej możliwości. Uważam, że z uwagi na brak kas w tunelach i sam remont informacje dotyczące kas biletowych powinny być dostępne i widoczne dla podróżnych.