Polferries

(3.42)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (35 z 77)

Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z obsługi pokładowej. Płynęłam z Nynnashamn do Gdańska z dwoma psami i walizkami. Pan Maciej z ochrony był bardzo miły i pomocny, pomógł mi z bagażami i doprowadził do kabiny

niezalogowany-uzytkownik

26.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dużo pływam promami...
Dużo pływam promami (kilka razy w ciagu miesiąca), miałam okazje płynąć ostatnio promem Nova Star. Ten prom przerósł moje najśmielsze wyobrażenia. Dobre jedzenie, miła obsługa, po kolacji muzyka na żywo, ładny bar gdzie można usiąść i wypić lampkę wina, drinka lub piwo. W kabinach czysto. Na prawdę polecam z calego serca. Miałam również okazję płynąć promem Baltivia; też był spoko, jedzenie ok, obsluga tez w porządku ale jednak nie miał tylu rozrywek i takiego wystroju co Nova Star.

Niezweryfikowany Klient_GqRQ

28.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (3)
Firma dramat. Jakość...
Firma dramat. Jakość usług średnia. Zależy od promu ale ogólnie syf poza Cracovia i Nova star. Szkoda mi tylko pracowników którzy przyjmują na swoje barki nieraz dużo obowiązków bo przez kapitanów którzy pływają w sztormy i dramatyczna pogodę mają pracy dwa razy więcej gdzie inne promy stoją i dbają o bezpieczeństwo ludzi i ładunków. Ogólnie dużo pasażerów się żali na jakość usług a te pozytywne komentarze możemy przeczytać od jakichś fanatyków firmy bo żądło kiedy ktoś komplementował ten syf :) Nie pozdrawiam (opina zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_uA3J

08.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa nie komunikatywna...
Obsługa nie komunikatywna ogólny chaos w kabinach śmierdzi spalinami obsługa baru pod wpływem alkoholu nie czułam się bezpiecznie

Niezweryfikowany Klient_gHrV

25.02.2022

Placówka

Świnoujście, Bema 9/2

Nie zgadzam się (1)
Bardzo miła obsługa...
Bardzo miła obsługa pracowników na terminalu w Świnoujściu, zawsze miło i wesoło

Niezweryfikowany Klient_1xoe

17.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Beznadzieja wyjazd z...
Beznadzieja wyjazd z promu to jest masakra kompletnie nie przemyślane

Niezweryfikowany Klient_Z2ry

11.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wycieczka Szwecja -...
Wycieczka Szwecja - Wenecja Północy zorganizowana bardzo dobrze, warunki na promie super, w kabinach ciepło, czysto. Obsługa na promie wspaniała, Panie i Panowie kelnerzy przemili zawsze chętni do pomocy. Jedzenie w ramach pakietu smaczne i porcje bardzo duże. POLECAM w 100%

Ilona

08.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Czytając opinię jestem...
Czytając opinię jestem w szoku, obsługa promu Wawel na prawdę na wysokim poziomie, impreza andrzejkowa świetnie zorganizowana, specjalne podzękowania dla DJ'a oraz profesjonalisty w swoim fachu Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Kabiny utrzymane w czystości jedzenie całkiem okej. Wawel mimo swojego wieku utrzymuje poziom fajnego imprezowego promu. Pozdrawiam!

Niezweryfikowany Klient_t3Fy

02.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Najlepsza obsługa, ochrona...
Najlepsza obsługa, ochrona i barmani na promie Wawel rewelacja i pełen profesjonalizm. Bawiliśmy się wybornie! Pozdrowienia dla barmana Radka! Dziękujemy Grupa Sztutowo

Klient_RnA8

19.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłam napisać bo...
Postanowiłam napisać bo zbyt dużo jest krzywdzących, negatywnych opinii dotyczących tego przewoźnika promowego, co wynika moim zdaniem z tego, że zadowolony klient rzadko kiedy fatyguje się, aby taką opinię wystawić, zaś niezadowolony szybko wylewa w Internecie swoje żale. Byliśmy z mężem na wycieczce w Sztokcholmie z Polferries we wrześniu 2021 promem Wawel. Od samego początku do końca jesteśmy zadowoleni z obsługi. Począwszy od Pani, która opiekowała się naszą grupą poprzez personel obsługi promu. Wszyscy mili, pomocni, uśmiechnięci, szczególne ukłony w stronę Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z obsługi kuchennej, która przygotowała mi gorącą herbatę długo po śniadaniu, po ciężkiej nocy z chorobą morską. Posiłki smaczne i nie trzeba było konsumować w maseczce jak pisze ktoś w jednym z komentarzy. Kajuta czysta, pościel bialutka, świeża, toaleta sprzątnięta, bez przykrych zapachów. Świetnie działający nawiew powietrza. Podzielam opinię jednego z komentatorów, że jakość jest adekwatna do ceny. Szczerze polecam.

Niezweryfikowany Klient_FuyA

16.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Żenada ochrona nie...
Żenada ochrona nie pozwala zjeść posiłków bez kagańca . Zmuszają do trucia się własnym oddechem . Ma to dobre strony w wc bo tam niefajnie pachnie

Niezweryfikowany Klient_5MyX

15.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
PORAŻKA CRACOVIA ZAŁOGA...
PORAŻKA CRACOVIA ZAŁOGA DNO

Niezweryfikowany Klient_Xqrr

01.09.2021

Placówka

Świnoujście, Bema 9/2

Nie zgadzam się (0)
Całokształt 1/10. Począwszy...
Całokształt 1/10. Począwszy od obsługi kończywszy na standardzie. Jednak największa wpadka to zapłacić 1400 zł za bilet (dwie osoby + auto) i na półtorej godziny przed dopłynięciem zostać poproszonym o opuszczenie kabiny w celu sprzątania. Obsługa zapukała do drzwi po czym po 2 sekundach otworzyła drzwi na co zdziwiona zapytałam " a co jakbym była nago?" Zmieszany Pan odpowiedział że prosi o wyjście tylko na 2 minuty gdyż posprzątają i będzie można wrócić. Byłam zszokowana że kabinę sprząta się 2 minuty ... No i taka była prawda kiedy wróciliśmy po paru minutach wszystko wydawało się świeże, czyste. Ale czy takie było ? Dodam, że postanowiliśmy opuścić kabinę bo nie wyobrażam sobie siadać kolejnemu pasażerowi na zmienioną pościel. Tragedia .........

Niezweryfikowany Klient_Ogs2

26.07.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa Polferiesa jest...
Obsługa Polferiesa jest chyba Najgorsza wśród wszystkich operatorów promowych i Najbardziej problematyczna, powinno się bojkotować takiego śmiesznego i nie ugodowego operatora może wtedy doceni kto go utrzymuje cały rok, będę starał się unikać przepraw promowych tym operatorem :(

Niezweryfikowany Klient_HWDB

12.05.2021

Placówka

kraków, ul. Wyspiańskiego

Nie zgadzam się (0)
Na odprawie promowej,...
Na odprawie promowej, obsluguje bardzo niemiła dziewczyna, siedzaca tam chyba z litości w tym uprzykrza innym podróż. Ewidentnie po złości robi i chce pokazać kim ona nie jest. Chyba bardzo liczy na awans w firmie i specjalnie czeka aby miara auta sie nie zgadzała z podanym. NIE POZDRAWIAMY.

Niezweryfikowany Klient_UHG0

26.03.2021

Placówka

Świnoujście, Bema 9/2

Nie zgadzam się (0)
Promem Mazowia płynąłem...
Promem Mazowia płynąłem dwa razy , pierwszy i ostatni . Takiego dramatu jeszcze nie przeżyłem . Prom z poprzedniej epoki , w sklepie nie można kupić nic innego do picia oprócz alkoholu . Brak też papierosów , ogóle oferta beznadziejna. Jedzenie w tzn restauracji niesmaczne . Obsługa gburowata . Naprawdę nie mogę napisać nic pozytywnego . W porównaniu z promami skandynawskimi to skansen.

Niezweryfikowany Klient_fhbK

31.01.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dzień dobry, dzwoniłam...
Dzień dobry, dzwoniłam o pomoc na infolinię w sprawie możliwości przebookowania biletu gdyż osoba, na którą zakupiony był bilet dostała gorączki. Pani ze Świnoujścia, z którą rozmawiałam, pomimo napotkanych komplikacji starała się pomóc najlepiej jak potrafiła. Udało się znaleźć rozwiązanie, które usatysfakcjonowało obie strony. Naprawdę, jeszcze nigdy nie trafiłam na tak przemiłego konsultanta. W dodatku cała sytuacja miała miejsce w sobotę tuż przed zakończeniem pracy infolinii, mimo to Pani oddzwoniła poinformować mnie, że sprawa została pomyślnie zakończona. Bardzo dziękuję! (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Niezweryfikowany Klient_U9m5

10.01.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa promu Cracovia...
Obsługa promu Cracovia to jest jedna wielka pomyłka.

Niezweryfikowany Klient_0uvf

28.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Po dlugim ...
Po dlugim czasie od kiedy olałem te firme z powodow nieuprzejmosci zimna w kabinach itp. bylem zmuszony poplynac teraz,zadnych zmian i cholernie zaluje jaki glupi bylem No ale nie raz tak bywa. Epidemia? Gdzie? Bynajmniej nie nå tym promie sprzataczki w maskach nå szyi chyba gardla bola jeden z obslugi ustawiania aut gruby gosc (teść usunięta przez administratora) jakich Malo zamiast zapytac czy lusterko sie sklada pcha nå sile i gdybym nie wydarl sie nå pobyt spedzilbym w ubezpieczalni i serwisie... NIE POLECAM KORZYSTANIA Z TEJ FIRMY. NAJLEPIEJ BYLO I JEST NÅ TT LINE Z NIEMIECKA OBSLUGA BYNAJMNIEJ NIE WYWYZSZAJA SIE. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zarejestrowany-uzytkownik

14.08.2020

Placówka

Świnoujście, Bema 9/2

Nie zgadzam się (1)
Czas pandemii a...
Czas pandemii a podczas całego rejsu w toalecie nie ma mydła. Słabo. Jedzenie ok. Niczego więcej się nie spodziewałem.

Niezweryfikowany Klient_nJZ4

04.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (1)

Polferries

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Polferries?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.