Polferries

(3.10)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (35 z 79)

Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z obsługi pokładowej. Płynęłam z Nynnashamn do Gdańska z dwoma psami i walizkami. Pan Maciej z ochrony był bardzo miły i pomocny, pomógł mi z bagażami i doprowadził do kabiny

niezalogowany-uzytkownik

26.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dużo pływam promami...
Dużo pływam promami (kilka razy w ciagu miesiąca), miałam okazje płynąć ostatnio promem Nova Star. Ten prom przerósł moje najśmielsze wyobrażenia. Dobre jedzenie, miła obsługa, po kolacji muzyka na żywo, ładny bar gdzie można usiąść i wypić lampkę wina, drinka lub piwo. W kabinach czysto. Na prawdę polecam z calego serca. Miałam również okazję płynąć promem Baltivia; też był spoko, jedzenie ok, obsluga tez w porządku ale jednak nie miał tylu rozrywek i takiego wystroju co Nova Star.

Niezweryfikowany Klient_GqRQ

28.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (3)
Firma dramat. Jakość...
Firma dramat. Jakość usług średnia. Zależy od promu ale ogólnie syf poza Cracovia i Nova star. Szkoda mi tylko pracowników którzy przyjmują na swoje barki nieraz dużo obowiązków bo przez kapitanów którzy pływają w sztormy i dramatyczna pogodę mają pracy dwa razy więcej gdzie inne promy stoją i dbają o bezpieczeństwo ludzi i ładunków. Ogólnie dużo pasażerów się żali na jakość usług a te pozytywne komentarze możemy przeczytać od jakichś fanatyków firmy bo żądło kiedy ktoś komplementował ten syf :) Nie pozdrawiam (opina zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_uA3J

08.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa nie komunikatywna...
Obsługa nie komunikatywna ogólny chaos w kabinach śmierdzi spalinami obsługa baru pod wpływem alkoholu nie czułam się bezpiecznie

Niezweryfikowany Klient_gHrV

25.02.2022

Placówka

Świnoujście, Bema 9/2

Nie zgadzam się (1)
Bardzo miła obsługa...
Bardzo miła obsługa pracowników na terminalu w Świnoujściu, zawsze miło i wesoło

Niezweryfikowany Klient_1xoe

17.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Beznadzieja wyjazd z...
Beznadzieja wyjazd z promu to jest masakra kompletnie nie przemyślane

Niezweryfikowany Klient_Z2ry

11.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wycieczka Szwecja -...
Wycieczka Szwecja - Wenecja Północy zorganizowana bardzo dobrze, warunki na promie super, w kabinach ciepło, czysto. Obsługa na promie wspaniała, Panie i Panowie kelnerzy przemili zawsze chętni do pomocy. Jedzenie w ramach pakietu smaczne i porcje bardzo duże. POLECAM w 100%

Ilona

08.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Czytając opinię jestem...
Czytając opinię jestem w szoku, obsługa promu Wawel na prawdę na wysokim poziomie, impreza andrzejkowa świetnie zorganizowana, specjalne podzękowania dla DJ'a oraz profesjonalisty w swoim fachu Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Kabiny utrzymane w czystości jedzenie całkiem okej. Wawel mimo swojego wieku utrzymuje poziom fajnego imprezowego promu. Pozdrawiam!

Niezweryfikowany Klient_t3Fy

02.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Najlepsza obsługa, ochrona...
Najlepsza obsługa, ochrona i barmani na promie Wawel rewelacja i pełen profesjonalizm. Bawiliśmy się wybornie! Pozdrowienia dla barmana Radka! Dziękujemy Grupa Sztutowo

Klient_RnA8

19.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłam napisać bo...
Postanowiłam napisać bo zbyt dużo jest krzywdzących, negatywnych opinii dotyczących tego przewoźnika promowego, co wynika moim zdaniem z tego, że zadowolony klient rzadko kiedy fatyguje się, aby taką opinię wystawić, zaś niezadowolony szybko wylewa w Internecie swoje żale. Byliśmy z mężem na wycieczce w Sztokcholmie z Polferries we wrześniu 2021 promem Wawel. Od samego początku do końca jesteśmy zadowoleni z obsługi. Począwszy od Pani, która opiekowała się naszą grupą poprzez personel obsługi promu. Wszyscy mili, pomocni, uśmiechnięci, szczególne ukłony w stronę Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z obsługi kuchennej, która przygotowała mi gorącą herbatę długo po śniadaniu, po ciężkiej nocy z chorobą morską. Posiłki smaczne i nie trzeba było konsumować w maseczce jak pisze ktoś w jednym z komentarzy. Kajuta czysta, pościel bialutka, świeża, toaleta sprzątnięta, bez przykrych zapachów. Świetnie działający nawiew powietrza. Podzielam opinię jednego z komentatorów, że jakość jest adekwatna do ceny. Szczerze polecam.

Niezweryfikowany Klient_FuyA

16.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Żenada ochrona nie...
Żenada ochrona nie pozwala zjeść posiłków bez kagańca . Zmuszają do trucia się własnym oddechem . Ma to dobre strony w wc bo tam niefajnie pachnie

Niezweryfikowany Klient_5MyX

15.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
PORAŻKA CRACOVIA ZAŁOGA...
PORAŻKA CRACOVIA ZAŁOGA DNO

Niezweryfikowany Klient_Xqrr

01.09.2021

Placówka

Świnoujście, Bema 9/2

Nie zgadzam się (0)
Całokształt 1/10. Począwszy...
Całokształt 1/10. Począwszy od obsługi kończywszy na standardzie. Jednak największa wpadka to zapłacić 1400 zł za bilet (dwie osoby + auto) i na półtorej godziny przed dopłynięciem zostać poproszonym o opuszczenie kabiny w celu sprzątania. Obsługa zapukała do drzwi po czym po 2 sekundach otworzyła drzwi na co zdziwiona zapytałam " a co jakbym była nago?" Zmieszany Pan odpowiedział że prosi o wyjście tylko na 2 minuty gdyż posprzątają i będzie można wrócić. Byłam zszokowana że kabinę sprząta się 2 minuty ... No i taka była prawda kiedy wróciliśmy po paru minutach wszystko wydawało się świeże, czyste. Ale czy takie było ? Dodam, że postanowiliśmy opuścić kabinę bo nie wyobrażam sobie siadać kolejnemu pasażerowi na zmienioną pościel. Tragedia .........

Niezweryfikowany Klient_Ogs2

26.07.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa Polferiesa jest...
Obsługa Polferiesa jest chyba Najgorsza wśród wszystkich operatorów promowych i Najbardziej problematyczna, powinno się bojkotować takiego śmiesznego i nie ugodowego operatora może wtedy doceni kto go utrzymuje cały rok, będę starał się unikać przepraw promowych tym operatorem :(

Niezweryfikowany Klient_HWDB

12.05.2021

Placówka

kraków, ul. Wyspiańskiego

Nie zgadzam się (0)
Na odprawie promowej,...
Na odprawie promowej, obsluguje bardzo niemiła dziewczyna, siedzaca tam chyba z litości w tym uprzykrza innym podróż. Ewidentnie po złości robi i chce pokazać kim ona nie jest. Chyba bardzo liczy na awans w firmie i specjalnie czeka aby miara auta sie nie zgadzała z podanym. NIE POZDRAWIAMY.

Niezweryfikowany Klient_UHG0

26.03.2021

Placówka

Świnoujście, Bema 9/2

Nie zgadzam się (0)
Promem Mazowia płynąłem...
Promem Mazowia płynąłem dwa razy , pierwszy i ostatni . Takiego dramatu jeszcze nie przeżyłem . Prom z poprzedniej epoki , w sklepie nie można kupić nic innego do picia oprócz alkoholu . Brak też papierosów , ogóle oferta beznadziejna. Jedzenie w tzn restauracji niesmaczne . Obsługa gburowata . Naprawdę nie mogę napisać nic pozytywnego . W porównaniu z promami skandynawskimi to skansen.

Niezweryfikowany Klient_fhbK

31.01.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dzień dobry, dzwoniłam...
Dzień dobry, dzwoniłam o pomoc na infolinię w sprawie możliwości przebookowania biletu gdyż osoba, na którą zakupiony był bilet dostała gorączki. Pani ze Świnoujścia, z którą rozmawiałam, pomimo napotkanych komplikacji starała się pomóc najlepiej jak potrafiła. Udało się znaleźć rozwiązanie, które usatysfakcjonowało obie strony. Naprawdę, jeszcze nigdy nie trafiłam na tak przemiłego konsultanta. W dodatku cała sytuacja miała miejsce w sobotę tuż przed zakończeniem pracy infolinii, mimo to Pani oddzwoniła poinformować mnie, że sprawa została pomyślnie zakończona. Bardzo dziękuję! (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Niezweryfikowany Klient_U9m5

10.01.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa promu Cracovia...
Obsługa promu Cracovia to jest jedna wielka pomyłka.

Niezweryfikowany Klient_0uvf

28.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Po dlugim ...
Po dlugim czasie od kiedy olałem te firme z powodow nieuprzejmosci zimna w kabinach itp. bylem zmuszony poplynac teraz,zadnych zmian i cholernie zaluje jaki glupi bylem No ale nie raz tak bywa. Epidemia? Gdzie? Bynajmniej nie nå tym promie sprzataczki w maskach nå szyi chyba gardla bola jeden z obslugi ustawiania aut gruby gosc (teść usunięta przez administratora) jakich Malo zamiast zapytac czy lusterko sie sklada pcha nå sile i gdybym nie wydarl sie nå pobyt spedzilbym w ubezpieczalni i serwisie... NIE POLECAM KORZYSTANIA Z TEJ FIRMY. NAJLEPIEJ BYLO I JEST NÅ TT LINE Z NIEMIECKA OBSLUGA BYNAJMNIEJ NIE WYWYZSZAJA SIE. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zarejestrowany-uzytkownik

14.08.2020

Placówka

Świnoujście, Bema 9/2

Nie zgadzam się (1)
Czas pandemii a...
Czas pandemii a podczas całego rejsu w toalecie nie ma mydła. Słabo. Jedzenie ok. Niczego więcej się nie spodziewałem.

Niezweryfikowany Klient_nJZ4

04.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (1)

Polferries

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Polferries?

Ktoś przed chwilą dodał opinię na temat tej firmy

Dobrze.
Dobrze.
Zgadzasz się?