Opinia użytkownika: moby_wb
Dotycząca firmy: Volvo
Treść opinii: Będąc w podróży byłem zmuszony skorzystać z serwisu Volvo w Krakowie z powodu awarii silnika. Jako, że zależało mi na czasie zadzwoniłem uprzednio czy jest taka możliwość by zdiagnozowano usterkę "od ręki" o czym mnie oczywiście zapewniono. Po przyjeździe do Salonu i Serwis Volvo Kraków – Wadowscy okazał się, że muszę jednak zaczekać bo nie ma możliwości sprawdzenia rodzaju usterki z marszu, wbrew zapewnieniom Pani z obsługi. Na moje pytanie dlaczego mnie zatem wprowadziła w błąd odrzekła, że to nie jej wina, że salon nie posiada przenośnego komputera i muszę zaczekać aż zwolni się miejsce na warsztacie. Podczas kilkugodzinnego pobytu w salonie nie zaproponowano nam nic do picia pomimo, że siedzieliśmy na przeciwko biurka obsługi klienta serwisu co w odniesieniu do innych klientów serwisu było standardem - jak rozumiem przyjezdnym klientom kawa lub woda w Salonie Volvo Kraków – Wadowscy nie przysługuje. To oczywiście nie problem ponieważ udaliśmy się na pobliską stację benzynową i wróciliśmy z własną kawą co nie uszło uwagi obsługi salonu lecz jakiejkolwiek refleksji. Bardzo frustrująca była niekompetencja lub złośliwość Pani, która nie potrafiła ustalić ile potrwa diagnostyka i odnoszę subiektywne wrażenie, że cała operacja celowo trwała dłużej niż by mogła. Odtąd szerokim łukiem omijam Salon Volvo Kraków – Wadowscy przy ul. Opolskiej.