PKP Gdynia

(1.91)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 11)

Przeciętnie.
Przeciętnie.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
PKP straciło renomę...
PKP straciło renomę z poprzednich lat, a obecnie poruszają się nimi jedynie osoby posiadające ulgi, ponieważ bilet 100% jest za drogi.

zarejestrowany-uzytkownik

20.03.2014

Placówka

Gdynia, Plac Konstytucji 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo niemiła Pani...
Bardzo niemiła Pani w okienku gdzie kupuje się bilety SKM. Z kolei w okienku gdzie kupowałam bilet na ICC Pani była bardzo pomocna i miła. Dworzec czysty, trochę za dużo schodów, ale wrażenie ok.

Magdalena_2927

18.05.2013

Placówka

Gdynia, Plac Konstytucji 1

Nie zgadzam się (0)
Dworzec kolejowy jest...
Dworzec kolejowy jest w trakcie modernizacji. Jego część została jednak przystosowana do sprawnej obsługi pasażerów. Budynek czeka zapewne na swoją część remontu, więc nie biorę pod uwagę walorów estetycznych. Chciałbym jednak zwrócić uwagę na jakość obsługi pasażerów. W budynku otworzono dwa punkty dla podróżnych (jeden z kawą i dwa z prasą). W centralnej części budynku są cztery okienka kasowe. Zazwyczaj są otwarte dwa, ale jest możliwość obsługi przy dużym natężeniu ruchu. Osoba nieznająca dworca może mieć kłopot ze znalezieniem okienek Intercity/Przewozów Regionalnych. Wejście znajduje się jakby z boku. Nie rzuca się w oczy, a oznaczenie jest niewielkie. Dużym plusem za to jest obsługa w okienkach. Panie tam pracujące są bardzo uprzejme. Otrzymałem wyczerpujące odpowiedzi na zadane pytania. Kasjerka wykazała się wiedzą i zaradnością. Była zaangażowana w wykonywaną pracę. Dodatkowym atutem jest możliwość zapłaty kartą.

zalogowany_użytkownik

29.05.2012

Placówka

Gdynia, Plac Konstytucji 1

Nie zgadzam się (0)
Niestety nie mogę...
Niestety nie mogę wyrazić pozytywnej opinii o tej firmie. Próbując kupić bilet, Pani z kasy była bardzo nieprzyjemna. 4 razy pytała o to czy chcę kupić bilet ze zniżką czy normalny, co więcej nakrzyczała na mnie, że powinnam mówić głośniej. Nie potrafiła mi również wskazać odpowiedniego peronu, z którego miał odjechać pociąg. Co prawda, trwają tu remonty Dworca Głównego, jednak o czystość na dworcu SKM również nikt nie zadbał.

Kinga_348

15.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dworzec PKP w...
Dworzec PKP w Gdyni brudny, obskurny. Brak informacji a pani w okienku burknęła ze nie udziela informacji. Przy zakupie biletu wymagała informacji jakiego rodzaju pociągiem będę podróżować wiec musiałam najpierw to sprawdzić sama. Bilet był wystawiany trzy razy ponieważ podobno trasa była tymczasowo zmieniona koniec końców zapłaciłam po tych zmianach 8 zł więcej niż pierwotnie. Podróż pociągiem nie różniła się niczym od pozostałych z tym ze na kilku stacjach postoje przekraczały 20 min.

ANNA_1170

04.09.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Na 3 peronie...
Na 3 peronie podstawiono pociąg do Krakowa i obok na 4 peronie stał już wcześniej podstawiony pociąg też do Krakowa. Brak informacji na tabloidach o godzinie odjazdu. Informacja głosowa niezrozumiała i kompletnie niesłyszalna. Stan dworca w remoncie jest koszmarny, wszędzie jest ponury wieloletni, wielowarstwowy brud. Niektóre problemy - takie jak brudne ściany, szyby belki nie koniecznie należy likwidować z pomocą wielkich pieniędzy. Wystarczy zaangażować firmę która profesjonalnie zajmuje się oczyszczaniem powierzchni przemysłowych. Problemy PKP to nie tylko brak środków, a firma ta nie potrafi nimi gospodarować.

Olga_161

24.04.2011

Placówka

Gdynia, Plac Konstytucji 1

Nie zgadzam się (1)
Nie podobał mi...
Nie podobał mi się dworzec na stacji Gdynia Główna. Żeby wejść na peron, trzeba pokonać gigantyczne schody, a z bagażem jest to trudne. Tymczasem na perony SKM jest zrobiony elegancki podjazd... Rozkład jazdy według mnie jest nieczytelny. Poza tym wywieszony w takim miejscu, że gdy więcej osób chce na niego zerknąć, to jest problem. Pani, która mnie obsługiwała była po prostu straszna. Niemiła i oburzona na, Bóg wie, co. Poprosiłam o bilet na pociąg nocny i zobaczyłam, że wydrukowana jest na nim tylko jedna data - dnia, w którym wyjeżdżałam. Zapytałam ową panią, czy przypadkiem nie musi być też data jutrzejsza, bo to pociąg nocny. Pani była zbulwersowana i odpowiedziała mi "z łachą". Nie znoszę takich miejsc i ludzi, którzy utrudniają sprawę.

zarejestrowany-uzytkownik

29.03.2011

Placówka

Gdynia, Plac Konstytucji 1

Nie zgadzam się (2)
Ostatnimi czasy zdarza...
Ostatnimi czasy zdarza mi się dość często przemieszczać po kraju i to właśnie koleją, ale żaden dworzec nie zrobił na mnie tak strasznego wrażenia, jak ten w Gdyni. Nie chodzi tu akurat o wygląd, którym specjalnie nie odbiega od innych dworców, ale o informację o pociągach, itd. Jakiś czas temu jechałam do Torunia z przesiadką w Bydgoszczy. Na stronie internetowej był błąd, pociąg do Bydgoszczy jechał bodajże przez Kościerzynę i potrzebny był na niego inny bilet. Gdy zorientowałam się i pobiegłam do kasy (zaraz pociąg miał odjeżdżać)razem z kilkoma innymi ludźmi, pani w okienku bardzo chamsko poinformowała nas, że nie zwróci całej kwoty za bilet i że trzeba umieć sprawdzać połączenia w Internecie. Ciekawym był fakt, że w momencie, gdy kłóciłam się z tą panią, chłopak w innym okienku spokojnie zwrócił bilety i odebraliśmy nasze pieniądze- a więc można było. Informacja została ostatnio zlikwidowana, a to znaczy, że na tak dużym dworcu, skąd odjeżdża mnóstwo ludzi, o tym, jaki pociąg skąd odjeżdża można dowiadywać się z tablicy, która często jest nieaktualna i z elektronicznej tablicy, która czasem się psuje. Ostatnio jechałam InterRegio, pociąg miałam koło 15.34. Informacja tego dnia była w jednej z kas, niestety strasznie zawalonej, a więc dowiedzieć się czegoś było niemożliwe. Dawno nie przeżyłam takiego stresu, elektroniczna tablica w ogóle nie pokazywała mojego połączenia, głos z megafonu był ledwo słyszalny, biegałam po całym dworcu i dowiadywałam się od innych pasażerów, skąd może odjeżdżać mój pociąg! Skoro ja byłam tak zdezorientowana, co dopiero inni turyści? Na odpowiednim peronie byłam o... 15.37, pociąg na szczęście był trochę opóźniony. Podsumowując: chamskie i nic nie wiedzące kasjerki w okienku, rodem z PRL-u, brak informacji i totalny chaos. Oto co Cię czeka na tym dworcu. Żenada, bo to jeden z większych w kraju i warto się za niego zabrać.

adur

31.07.2010

Placówka

Gdynia, Plac Konstytucji 1

Nie zgadzam się (27)
Przyjechałem do Gdyni...
Przyjechałem do Gdyni i od razu chciałem się dowiedzieć o połączenie do Lublina za kilka dni. Informacja na Dworcu w Gdyni funkcjonuje bez zarzutu. Zanim doszedłem z peronu do hali głównej dworca musiałem pokonać dość sporą odległość jednak nie miałem z tym większych problemów gdyż znaki informacyjne poprowadziły mnie bez większych kłopotów do celu. Wystrój dworca dość ciekawy, ładny i nowoczesny. Na dworcu wiele reklam związanych z instytucjami w mieście.

Znajomy

28.06.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (25)
zdecydowany brak gospodarza...
zdecydowany brak gospodarza obiektu,brud....wielkie targowisko-trzeba się przeciskać pomiędzy handlarzem,handlarzami kwiatów aby dostać się na perony,brak jakichkolwiek oznaczeń,informacji - zaniedbane obiekty handlowe-tam chyba nikt nie sprząta,bynajmniej tego nie widać /kosze pełne,posadzka to dawno nie widziała szmaty/"piękna "wizytówka -toalety cholernie drogie jak na taki nieprzyjemny zapach-brak parkingów..

zarejestrowany-uzytkownik

06.05.2010

Placówka

Gdynia, Plac Konstytucji 1

Nie zgadzam się (18)

PKP Gdynia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKP Gdynia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
Przeciętnie.