Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKP Gdynia
Treść opinii: Dworzec kolejowy jest w trakcie modernizacji. Jego część została jednak przystosowana do sprawnej obsługi pasażerów. Budynek czeka zapewne na swoją część remontu, więc nie biorę pod uwagę walorów estetycznych. Chciałbym jednak zwrócić uwagę na jakość obsługi pasażerów. W budynku otworzono dwa punkty dla podróżnych (jeden z kawą i dwa z prasą). W centralnej części budynku są cztery okienka kasowe. Zazwyczaj są otwarte dwa, ale jest możliwość obsługi przy dużym natężeniu ruchu. Osoba nieznająca dworca może mieć kłopot ze znalezieniem okienek Intercity/Przewozów Regionalnych. Wejście znajduje się jakby z boku. Nie rzuca się w oczy, a oznaczenie jest niewielkie. Dużym plusem za to jest obsługa w okienkach. Panie tam pracujące są bardzo uprzejme. Otrzymałem wyczerpujące odpowiedzi na zadane pytania. Kasjerka wykazała się wiedzą i zaradnością. Była zaangażowana w wykonywaną pracę. Dodatkowym atutem jest możliwość zapłaty kartą.