Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: n/a

Dotycząca firmy: Almabus

Treść opinii: Zdecydowanie NIE POLECAM! Przestrzegam podróżnych przed tą firmą zanim zarezerwujecie bilet skontrolujcie dokładnie krok po kroku regulamin i spróbujcie potwierdzić - zinterpretować jego znaczenie potwierdzając to z prymitywną Infolinią ALMABUSA . Okazuje się iż regulamin ma się nijak do panujących regól. Chciałam zakupić bilet dla dziecka, które miało podróżować samo na stronie jest nawet możliwość zakupu zniżkowego biletu (opcja do wyboru) oraz specjalny formularz "upoważnienie do przewozu osoby małoletniej" w regulaminie mowa jest o cyt" Dzieci i osoby małoletnie, które nie ukończyły 12 lat mogą korzystać z przejazdu wyłącznie pod opieką dorosłych. Pasażer pomiędzy 12 a 18 rokiem życia może być przewieziony wyłącznie po uzyskaniu zgody przewoźnika, na podstawie ważnego biletu (tylko taryfa normalna) oraz druku "Upoważnienie przewozu nieletniego pasażera", który winien być wypełniony i podpisany przez rodzica lub prawnego opiekuna osoby nieletniej w momencie zakupu biletu lub przed wpuszczeniem w/w osoby na pokład autokaru." koniec cyt...Więc nie jest tu jasno i wyraźnie napisane, że dziecko pow. 12 roku życia samo podróżować nie może a zezwolenie jest wolą przewoźnika i powinno być w interesie firmy uważam. Uwaga przy rezerwacji wybierając opcję małoletni (młodzież 12-18 lat) system proponuje bilet zniżkowy, którego jak widać powyżej i tak nie można zakupić dla dziecka - musi był pełny bilet. Jest to kolejny haczyk. Po udanej rezerwacji w końcu otrzymałam maila iż przewoźnik nie wyraża zgody na podróż 14-letniej córki samej. Proszę o anulowanie biletu. Oczywiście przy zwrocie pieniędzy będzie pobrane 10% z kwoty biletu - za co pytam w tym przypadku? Oszustwo ! Regulamin nie zakazuje jasno podróżowania nastoletnim bez opieki, po co więc te dodatkowe upoważniające formularze? Oczekuję więc zwrotu kwoty w 100% bo zostałam oszukana i wprowadzona w błąd! Zero profesjonalizmu, brak szacunku do klienta, brak spójnych rzetelnych informacji. Infolinia pożal się Panie Boże mam wrażenie, że rozmawiałam z ludźmi niepełnosprawnymi umysłowo. Niemili i bezczelni, chamscy wręcz nie dają dojść do słowa i nie przedstawiają się. Mówią, że oddzwonią i na tym kontakt się urywa. Moja teściowa także podróżowała 1 raz z Almabusem, przy kupnie biletu Pani poleciła autokar Sindbada bo zadała Pytanie jakim autokarem chce podróżować. Niestety nie raczyła poinformować, że na miejsce odjazdu niestety nie przyjedzie Sindbad na który teściowa czekała tylko "busik" bo będzie przesiadka, gdyby teściowa w ostatniej chwili nie postanowiła zapytać kierowcy zostałaby z biletem w ręku czekając na Sindbada! Makabra jednym słowem i pomyśleć, że dzieci podróżują same samolotami na lotach międzykontynentalnych, z kilkoma nieraz przesiadkami...no cóż jak widać ta firma to malutki pikuś i do pięt nie dorasta profesjonalnym przewoźnikom .No ale może wypracowali sobie właśnie taką taktykę bogacenia się na oszustwie. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!